Váš názor na úmyslné ničení mt,a pak žádání "vrátit pra

Pokud nenaleznete vhodnější přihrádku

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod mousefromhouse 14. 7. 2006 18:00

Servis na tom nemá nic. Ten žije z toho, ž když tam lidé dají do opravy telefon, tak si možná ještě něco přikoupí. Ale možná nějaké to málé procento z oprav má, jako že by měl mít. /quote]
Tak z ceho potom zije treba Britex ? Ten nic neprodava, zivi se pouze servisem mobilu : ) Navic treba prodejci dovozovych telefonu, si servis plati na 100% ze svyho, to uz se tu taky parkrat resilo. Za opravy berou tolik, kolik maji uvedeno v ceniku, je fuk, kdo to plati.
No a k té předposlední větě.
Není to výhodné. Kdyby bylo, tak mi bez řečí vymění poškrábanou klávesnici. Však Servis ty opravu musí nějak odůvodnit výrobci aby mu ty opravy a použité materiály proplatil...
m/quote]

To nemuzes srovnavat, poskrabanou klavesnici ti samozrejme nevymeni, protoze by to nemohli oduvodnit, ale vymenu displeje+zakladni desky na zaklade problemu, ktery jsem uvedl (blbne dotykova vrstva) evidentne oduvodnit mohli ; )
Naposledy upravil mousefromhouse dne 14. 7. 2006 18:13, celkově upraveno 1
mousefromhouse

Odeslat příspěvekod abuk 14. 7. 2006 18:11

No já si myslim,že to platí výrobce mobilu!On za to může!
abuk
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vencos 14. 7. 2006 18:16

Myslim že kvůli takovejmhle lidem Siemens zrušil "3 a dost" reklamace.
Když sou lidi blbý a vyberou si něco cove skutečnosti nechtěj...(jasně že sou i vyjímky)
Sex & Drugs & Rock & Roll
Vencos
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod abuk 14. 7. 2006 18:19

Vencos píše:Myslim že kvůli takovejmhle lidem Siemens zrušil "3 a dost" reklamace.
e/quote]
Co to je?
abuk
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vencos 14. 7. 2006 18:20

Máš tři stejný vady a po čtvrtý ti vrátěj peníze(nebo po třetí)
Sex & Drugs & Rock & Roll
Vencos
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod abuk 14. 7. 2006 18:33

No tak to je snad normální u všech mobilů ne?A co je to za "opatření"?
abuk
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Martin-N66 14. 7. 2006 18:35

No pokusd vim tak takovy novopeceny vyroébce BenQ-Siemens si podminky upravil tak,ze jsou na samy hranici nasich zakonu...penize proste nevrati(mrknete do sekce Siemens)
Motorola RAZR2 V8
Martin-N66
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vencos 14. 7. 2006 18:35

TO je přesně to co myslim.... :roll:
Sex & Drugs & Rock & Roll
Vencos
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod abuk 14. 7. 2006 18:43

Tak to je celkem účinný ale později by nemuselo!Mimochodem nevíte někdo,kde se zjišťuje kolik mám již přízpěvků?-:)
abuk
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tomáš K. Drahoňovský 14. 7. 2006 18:43

Už jsem to jednou udělal a měl jsem k tomu dobrý důvod. Můj siemens opakovaně dělal systémové bugy, zahlásil mi "Chybu jednotky" (siemensáci znají) dvakrát po týdnu a pak na chvilku fungoval bezchybně. Jenže já kvůli svému zaměstnání potřebuji bezchybný telefon, který mě nenechá na holičkách. Proto jsem se naučil, jak Chybu jednotky vyvolat sám. Když jsem si takto telefon zablokoval potřetí, prodejce mi vrátil peníze a já si mohl koupit Nokii, která mě zatím na holičkách nenechala nikdy. Je to tak zavrženíhodné? Nemyslím si.
Siemens S6 - Ericsson T10 - Siemens C35i - Siemens M35i - Sony J5 - Sony J6 - Ericsson A2618 - Siemens S45i - Nokia 6210 - Nokia 3660 - Nokia 6230 - Nokia 6630 - Nokia N80
Tomáš K. Drahoňovský
Junior

Odeslat příspěvekod Martin-N66 14. 7. 2006 18:44

Hmmm :hm tak to by me taky zajimalo.....
Motorola RAZR2 V8
Martin-N66
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vencos 14. 7. 2006 18:48

Tohle je od Siemensu největší sviňárna jakou kdy udělal. Evidentně si je vědom chyb svých telefonů. Kdyby za chyby ve FW měli všem vrátit peníze, celá firma by zkrachovala...BTW abuku:máš 121 na MM a 6 na živě(klikneš si na tlačítko profil, když si prohlížíš fórum)
Naposledy upravil Vencos dne 14. 7. 2006 18:49, celkově upraveno 2
Sex & Drugs & Rock & Roll
Vencos
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod abuk 14. 7. 2006 18:48

Martin-N66 píše:Hmmm :hm tak to by me taky zajimalo.....
to je na mě?Jestli jo tak ti říkám,že sem to věděl zrovna,když jsem to nepotřeboval! :hm
abuk
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod abuk 14. 7. 2006 18:54

Já sem slyšel,že když ti to zjistěj (že si mobil zničíš ůůůmyslně) že dostaneš pokutu!Už si to představuju chlap přijde do servisu a odejde o 5 hadr lehčí!
Naposledy upravil abuk dne 14. 7. 2006 19:15, celkově upraveno 1
abuk
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vencos 14. 7. 2006 19:09

TAk ať se vrátíme zpátky ke korytu :mrgreen: Mylim že kdyby šlo vrátit mobil do 1 měsíce od data koupě, nikdo by ho nepotřeboval vracet zpátky(určitě by se tací našli, ale to je u všeho)
Sex & Drugs & Rock & Roll
Vencos
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků