Katastrofální zkušeností s reklamací telefonu

Pokud nenaleznete vhodnější přihrádku

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod (CZ)Mirek 7. 10. 2006 12:03

Někdy na začátku června jsem dal na reklamaci do jednoho obchodu nadnárodního řetězce mobilní telefon. To jsem ale ještě netušil jak se reklamace zkomplikuje a že na výsledek budu čekat přes 45 dní.

Tedy dal jsem tam přístroj pro nějaké méně podstatné vady..
Za 24 dní přišel telefon ze servisu nicméně byl poškozen. Byl prasknutý displej a vyjádření servisu bylo takové, že prý to je vada na kterou se nevztahuje záruka a že bohužel. Přitom displej byl v pořádku..
Inu personál obchodu to celkem ochotně zaslal zpět do servisu ať to dají do pořádku. Za 15 dní přišel z opravny do prodejny mail s tím, že prý oni to v rámci záruky opravit nemohou, takže se oprava bude muset zaplatit. Po řešení s ředitelem pobočky bylo dohodnuto, že opravu zaplatí ten obchod (1800 Kč) a že pošlou do opravny mail s tím, ať to opraví. Jenže do opravny nic nepřišlo a opravna 5 dní čekala na vyjádření servisu a po 7 dnech přístroj opět poslala neopravený zpět na prodejnu. Chápete? Telefon 2x jen tak pendloval tam a zpět.
Po týdnu (v pondělí) jsem do prodejny volal jestli už je mobil zpět, odpověděli že není. Přitom v servisu tvrdili že ve čtvrtek ho odeslali..
v úterý volám a zase nic, středa to samé, tak už jsem se naštval a volal do přepravní služby, jestli už ta zásilka byla doručena a hle: Mobil je na prodejně už od pondělí!! Tak znova volám na prodejnu a tam mi opět tvrdili že mobil u nich ještě není, tak jsem se jich důrazným tónem zeptal, jak je možné, že mobil byl jima v pondělí přebrán od společnosti DPD a oni na to že ho teda pohledají ve skladu. Volám za 30 minut znova a oni mi řekli, že už ho našli, ale že je neopravený a že oprava bude stát 1800 Kč, když jsem řekl, že bylo s ředitelem domluvené, že to zaplatí prodejna tak o tom zas nevěděli, tak mě spojili přímo s ředitelem, který uznal, že to je jako jejich chyba a že ten mobil je v hrozném stavu a že už nemá cenu ho opravovat ale že si můžu přijít pro peníze zpět.
Tak jsem tam hnedka jel a dám pracovnici ten reklamační protokol, ona se podívala do PC a řekla mi: Ještě tu ten mobil nemáme... No tak jsem ji řekl že tam opravdu je a tak pro něho šla a ještě pak kombinovala, že vrácení peněz je neadekvátní nebo co to, a znova čekala na ředitele, já v té prodejně strávil skoro 2 hodiny, a nakonec uznala ,že na to odstoupení mám fakt dle ředitele nárok a mělo dojít k vrácení peněz, jenže já s sebou měl jen kopii faktury a to byl pro milou paní další problém. Prý musí být originál faktura. Tak se šla opět radit s ředitelem.
Nakonec ale vše dopadlo dobře a já byl rád že po 45 dnech a 3 hodinách strávených na prodejně mám své peníze.

Po této zkušenosti bych si asi v této prodejně už mobil nikdy nekoupil.
(CZ)Mirek
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Gromm 7. 10. 2006 12:08

Co to je za prodejnu? :hm
Mám rád Hip Hop, mobily, zbraně...
Ale stejně je nejlepší Sony Ericsson


5110 :arrow: 3510i :arrow: 8310 :arrow: K500i :arrow: K750i :arrow: E50 :arrow: W800i
Gromm
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod borsuk 7. 10. 2006 12:16

Hezké čtení,začarovaný kruh,je to ta prodejna cos mi říkal,je spodivem jak dokáží člověka tahat za nos až do poslední chvíle,já tam měl taky nějaké reklamace ale vždy bez problémů,zítra si půjdu popovídat k jejich sousedům do TMO,reklamace mi tam vázne bez vyjádření dnes již 30tý den,tak sběhnu pro nový foun,no Mirek nejsi sám.
Naposledy upravil borsuk dne 7. 10. 2006 12:23, celkově upraveno 1
borsuk
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Wolfov 7. 10. 2006 12:19

Proboha,co to bylo za prodejnu???
Pravda má jednu velkou výhodu: člověk si nemusí pamatovat, co řekl.

>>>>-- N E50--<<<<
Wolfov
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod (CZ)Mirek 7. 10. 2006 12:21

Prodejna zaměřující se na prodej elektrických spotřebičů. Přesné jméno prodejny se mi tu uvádět nechce.
mobily: T2288R > OT311 > T192 > S25 > MT50 > M55 > MC60 > CT65 > OT303 > K300i > ME75 > K750i
Internet: garantovaná linka 4 Mbps
Disky: 200 GB Seagate, 250 GB Seagate, 640 GB Western Digital
(CZ)Mirek
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Rashka 7. 10. 2006 12:25

Jen ho uveď, ať všichni víme, čemu se vyhýbat
Rashka
Junior

Odeslat příspěvekod (CZ)Mirek 7. 10. 2006 12:29

Prodejna s modrými barvy na logu.
Koupíte tam vše od pračky přes televizi až k mobilu a PC..
Myslím, že už je dostatečně jasné o jaký řetězec jde.
mobily: T2288R > OT311 > T192 > S25 > MT50 > M55 > MC60 > CT65 > OT303 > K300i > ME75 > K750i
Internet: garantovaná linka 4 Mbps
Disky: 200 GB Seagate, 250 GB Seagate, 640 GB Western Digital
(CZ)Mirek
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Wolfov 7. 10. 2006 12:31

EW?Tak odtamtud mam taky velmi hezke zazitky... :mrgreen:
Pravda má jednu velkou výhodu: člověk si nemusí pamatovat, co řekl.

>>>>-- N E50--<<<<
Wolfov
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod esquire 7. 10. 2006 12:33

(CZ)Mirek: Podobný problém měl s Electro Worldem kamarád. Několik týdnů vyřizovali reklamaci a taky byl neskutečný problém vrátit peníze za nefunkční telefon.
esquire
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod (CZ)Mirek 7. 10. 2006 12:34

Nejhorší ale bylo, jak tam přes ten jejich bordel pořád tvrdili, že prý tam ten mobil ještě není... Kdyby mě nenapadlo zavolat do DPD tak bych na ten mobil mohl čekat tak měsíc.

A to s tím že neuměli poslat mail aby ten mobil opravili to je taky no comment.
mobily: T2288R > OT311 > T192 > S25 > MT50 > M55 > MC60 > CT65 > OT303 > K300i > ME75 > K750i
Internet: garantovaná linka 4 Mbps
Disky: 200 GB Seagate, 250 GB Seagate, 640 GB Western Digital
(CZ)Mirek
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Slonik 7. 10. 2006 12:35

No, on jiný nadnárodní řetězec než Electroworld na našem trhu nepůsobí. Jinak co se týče sporu o to kdo rozbil displej, dá se tomu předejít přesným popisem stavu přístroje v reklamačním protokolu. Jinak o reklamaci v EW si žádné iluze nedělám
Určitě možná s váma tak jakoby nesouhlasím!
Slonik
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod (CZ)Mirek 7. 10. 2006 12:36

V tom protokolu nic o displeji pochopitelně nebylo. Vidím to tak, že to někomu při balení na cestě do servisu chňaplo na zem nebo něco podobného.
mobily: T2288R > OT311 > T192 > S25 > MT50 > M55 > MC60 > CT65 > OT303 > K300i > ME75 > K750i
Internet: garantovaná linka 4 Mbps
Disky: 200 GB Seagate, 250 GB Seagate, 640 GB Western Digital
(CZ)Mirek
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod esquire 7. 10. 2006 12:37

Slonik: Jiný nadnárodní řetězec než Electro World u nás nepůsobí?? A co třeba Datart??
esquire
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Slonik 7. 10. 2006 12:43

(CZ)Mirek píše:V tom protokolu nic o displeji pochopitelně nebylo. Vidím to tak, že to někomu při balení na cestě do servisu chňaplo na zem nebo něco podobného.o/quote]


No právě. Já si nechávám psát, že jsou tyhle citlivé věci v pořádku. Občas prskají, ale nakonec to tam napíšou.
Slonik
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod LaL 7. 10. 2006 13:01

Ja uz mam mobil na oprave skoro 2 a pul mesica a uz sem tam mel naky problemy s tim co chcu presne spravit a tak :roll: No a po tom co sem ted cetl se me tam ani moc nechce volat jak to vypada :x
LaL
Junior
Uživatelský avatar

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků