Stránka 1 z 2
Vrácení peněz po třetí reklamaci, bez faktury

Napsal:
22. 4. 2007 20:49
od J-o-U
Zajímalo by mě, jaká částka se vrací při odstoupení od kupní smouvy z důvodu opakované reklamace, kdyz není k dispozici paragon s cenou ale jen záruční list. Jde o telefon kupovaný u TM.
Operátorka mi není schopna říct zda byl kupovaný jako dotovaný nebo plnou cenu, natož se podle IMEI dostat zpětně k pořizovací ceně. Podle ní se vrací tolik, kolik telefon stál při datu uvedeném na záručním listu, a to plná konečná cena, což je ale podle mě blbost jelikož telefon mohl být třeba za 1Kč a TM by byl sám proti sobě.

Napsal:
22. 4. 2007 21:06
od stano.mania
Pri akciách operátorov po opakovanej reklamácií, ak treba vrátiť peniaze, je zvyk: ponúknuť taký istý telefón, ak nie je podobnej ceny, ak nie je záujem, tak sa vrátia peniaze, ktoré boli pri akcii, teda 1 koruna, a pod.
Operátori majú kópie zmlúv... peniaze ale vrátia len tomu, kto bral mobil na akciu, aj je iný majiteľ, nevrátia peniaze.
Preto, ak je mobil neopraviteľný, resp. po tretej reklamácií, vo výhode je prvý majiteľ, ak je mobil v ďaľších rukách, treba to zveriť servisu, lebo sa môže stať, že peniaze nebudú.

Napsal:
22. 4. 2007 21:26
od Lovo
Mno. Sice jsem to sem kdysi psal, ale není na škodu si to občas zopakovat. Odstoupení od kupní smlouvy u T-Mobile: Tento i kterýkoli jiný druh reklamace telefonu se řeší na doručitele; on - a nikdo jiný - je v tu chvíli partnerem. Zákazník má tři možnosti výběru. 1. Výměna za tentýž model. 2. Vrácení kupní ceny (prodejce si prodejní cenu pochopitelně dohledá v počítači). 3. Výměna za kterýkoli model z nabídky T-Mobile, přičemž pro srovnání cen se uvažuje současná či poslední plná cena obou přístrojů, a případné doplacení rozdílu cen. Příště si zase povíme třeba o Telefónice.


Napsal:
23. 4. 2007 17:48
od J-o-U
Tak jsem dnes navštívil prodejnu TM a tam mi rekli přesně to samé, děkuji


Napsal:
23. 4. 2007 18:39
od STaTOM
Vše je přesně jak napsal Lovo. Jen pokud je telefon koupen přes dealera a odstoupení bude požadováno na značkové prodejně bod 2. není možný.

Napsal:
23. 4. 2007 18:49
od final.cs
Chtěl bych se připojit k tehle diskusi a zeptat se na pár otazek.
Je možné že tu na foru už zazneli ae opakovani je matka moudrosti no
Mám Vodafone.
Počítá se i výměna sluchátek do těch tří reklamaci??
Na mobilu musí být nejaká velká závada nebo může být cokiliv??
Děkuji za odpovědi, muj mobil mě už nudí tak že bych ho nějak vyreklamoval...

Napsal:
23. 4. 2007 19:01
od tschuba
Ne, výměna sluchátek se nepočítá, při jejich uznané reklamaci vždy dostaneš nový kus...
Na mobilu musí být taková závada která znemožňuje jeho standartní používání a kterou servis uzná...

Napsal:
23. 4. 2007 19:16
od STaTOM
V tom se třeba VF liší od T-M. U T-M pokud cokoli co bylo součástí balení projde reklamací ( a je opraveno, většinou vyměněno) pak se to samozřejmě počítá do reklamací na jejichž základě lze odstoupit od KS.

Napsal:
23. 4. 2007 19:46
od tschuba
No vidíš...příště nakupuj u TMB:)

Napsal:
23. 4. 2007 20:31
od STaTOM
Spíš ať neoch*ává prodejce a servisy vymyšlenou reklamací.


Napsal:
23. 4. 2007 22:06
od AgentSvr
Pokud byly sluchátka součástí balení s kupovaným telefonem, tak se samozřejmě jejich oprava, či výměna počítá do celkové záruky telefonu. A tak pokud budu mít 4 různé závady na telefonu a jedna z nich budou špatné sluchátka, tak mi vzniká nárok na odstoupení od kupní smlouvy. Sluchátka jsou součástí telefonu, kupoval sem je s telefonem a tak se na ně vzahují stejné reklamační procedůry. Je to stejné jako s nabíječkou či jiným dodaným komponentem.

Napsal:
24. 4. 2007 06:53
od Snekac
S tím souhlasím a nesouhlasím ze to tak Vodafone nedělá.

Napsal:
24. 4. 2007 09:01
od tschuba
je mi to líto, ale postup VDF je jasný...nabíječka je něco jiného než sluchátka...stačí pročíst paragraf 622...sluchátka nejsou věcí nezbytnou pro používání zatímco nabíječka je...bez sluchátek foun funguje, bez nabíječky ne...
Takový jest výklad

Napsal:
24. 4. 2007 16:05
od J-o-U
Ale pokud se jedná o sluchátka k telefonům řady Walkman /např/ tak jejich nefunkčnost je přece v rozporu s užíváním, ke kterému byl telefon určen. Podle mě telefon a veškeré příslušenství patří do jednoho koše - kdo bude soudit zda to ještě jde používat a kdy už ne?
V tomhle případě tomu ale prodejci předcházejí sníženou záruční lhůtou na příslušenství, většinou.
reklamace

Napsal:
24. 4. 2007 16:41
od topsky
Pokud nebudou fungovat sluchátka, dostaneš nová. Pokud nebudou fungovat z důvodu vady telefonu, je to na reklamaci telefonu.