Kolik jste ochotni maximálně investovat do nového telefonu?

Pokud nenaleznete vhodnější přihrádku

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Petr_Novak 1. 4. 2005 22:11

Jak často si kupujete (nový) mobil a kolik jste do něj maximálně ochotni investovat?

Já jsem student, takže nemám moc peněz :D a nemohu si tedy dovolit extra drahé telefony. Pro mě je horní hranice tak těch osm tisíc Kč a telefon mám v průměru tak ty necelé dva roky.
Petr_Novak
Junior

Odeslat příspěvekod Dark_Healt 1. 4. 2005 22:16

No tak max.do 1000 :D Mob.me vydrží max. půl roku takže ho pak vyreklamuju a pak jen pořád doplácím do ceny mob.který chci ...Chtěl bych mobil který něco vydrží myslím stabilitou softwaru ale aby to nebyla 5110 teď mám 6600 a doufám,že něco vydrží aspon rok :)
Dark_Healt
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Gloe 1. 4. 2005 22:23

Ted mam N6210 a N3200. Do ty 6210 jsem vrazil 500 Kc - od tatika a do ty 3200 1 Kc - dobra, je na pausal tak plus cca 1000 Kc. Tu 6210 mam uz 3 roky a jsem s ni spokojenej a 3200 mam 1 rok a jsem s ni taky spokojenej :) . Ale v podstate mi ani jeden nestaci, nevyhovuje mi absence BT a OS. Proto setrim a jestli nevyhraju tu 6680 :mrgreen: , asi pujdu do 6670.
Gloe
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Mu.mi 1. 4. 2005 22:43

Hele před několika lety mi připadaly 2 tisíce za mobil docela hodně, Teď bych dal tak kolem pěti tisíc a když si vezmu. že jsem si teď postavil PC asi za deset tisíc a dost jsem šetřil aby to nebylo víc, tak mi pět táců za mobil připadá tak akorát.
Asi koupím už použitý, snad budu mít štěstí. Musí mít záruční list.
Mu.mi
Junior

Odeslat příspěvekod mickaelb 1. 4. 2005 22:43

Novy mob, tak zhruba co pul roku,investovat tolik kolik mam,takze ted asi tak 2000 + penize z prodeje stareho,zacina se ze mne stavta zavislak,porad potrebuju novy :D
mickaelb
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Petr_Novak 1. 4. 2005 23:05