Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz
lukas26 píše:Zdeněk l.: no jasně, ale já se bavím o opačném problému, že když operátor(ka) fakt neví o co ti jde a přitom to normálně vysvětluješ...
hele nechme toho, nebo se tady pozabíjíme...tohle je strašně složité a nemá to řešenít/quote]
karelll píše:Ja si myslim ze ty jsi typ zakaznika ktery se nedokaze vyjadrit a hlavne dela moc chytryho, protoze pokud to nekomu vysvetlis normalne tak jsou kolem opreratorek lidi kteri jim muzou poradit.
Pokud ses takovej machr na mobilni pristroje a komunikaci tak proc nejdes pracovat k nejakemu operatorovi ( takovyho MACHRA jako ty by urcite vsichni potrebovali) a nebo proc se teda nepodivas na web a tam si nestahnes nasaveni nebo si ho neposles sam http://www.konfigurator.cz nabo http://www.t-mobile.cz a tam si najdi vnastaveni a urcite bys bylschopnej si to v telefonu nastavit sam. Mohl jsi treba zrovna padnout na nekoho koho zrovna zaskoluji a jeste nema takovej rozhled ale to ti nedojde co?? to bys musel premyslet .
Ty bys nebyl schopnej na IL vydrzet v plnem provozu ani den. Tak nekritizuj neci praci kdyz jsi nikdy nepoznal co ta prace obnasi.
lukas26 píše:to je zase druhá věc, víš? nevím, jestli tam pracuješ nebo co, ale prostě operátor si tu práci vybral dobrovolně a měl by vědět o co jde a dokázat poradit. Ovšem operátor si nemůže vybírat, jestli mu zavolá normální inteligentní člověk nebo nějaké máslo!l/quote]
kachel píše:Chtělo by to ale, aby když řešim na infolince nějakej problém a pak to kvůli skvělému signálu T-mobilu (no teď už se tady zlepšil) vypadne, abych při opakovaném volání řekl s kym sem mluvil, oni mě spojili a pokračovali jsme. Takhle mluvim s někym jiným a musim celý svůj problém říkat znova...
e/quote]
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků