Tak si představte - šla jsem reklamovat mobil - nejprve mi prodavač - údajně vedoucí tvrdil, že mobily vůbec nevedou, tak jsem operovala razítkem na záručním listu.
Když jsme po peripetiích sepsali závady (mimochodem jedná se o "druhý", téměř nepoužívaný mobil, který už byl jednou v servisu a byla měněna IMEA - nebo jako se to jmenuje

, což se prodavač taky snažil využít ve svůj "prospěch" s tím, že mi to nepřijme, neboť mám jiný přístroj - naštěstí jsem s sebou měla papír, na kterém to bylo uvedeno, což jsem jako laik vůbec nevěděla), pak začal kontrolovat nějaké další záležitosti, které vyvrcholily nějakým červeným puntíkem - s tím, že mobil byl ve vodě!!!!! To už jsem krapet vypěnila, protože to bych si samozřejmě byla chyby vědoma a neprudila s tím. Tudíž jsem operovala, ať mě neosočuje s nějakého prohřešku, který se neuskutečnil. Začal se chovat víc než arogantně - že si můžu všechny věci vzít a on není povinen přístroj vůbec převzít...tak jsem tam stála, vyžádala si jeho nacionále a kontakt na majitele. Můžete mi poradit, jak postupovat dál?
Jedná se úplně o obyč. přistroj - SE J210 - kdyby záleželo na mne, jdu, hodím ho do koše a koupím si něco jiného...tenhle přístup mne však docela vytočil, tudíž mám potřebu provést nějaká opatření, aby prodejci věděli, že jsou situace, které si prostě dovolit nemohou.
Hm, co s tím?
