Slíbil jsem, že zde oznámím výsledek reklamace. Takže - byl jsem přístupem T-Mobile mile překvapen. Nejdříve jsem jako omluvu dostal 50 Kč na kredit, poté jsem si měl kartu pro automatické dobíjení v apce znovu nastavit a následně mi ručně zaktivovali opětovné připisování bonusu. To vyzkouším až tedy v průběhu měsíce, nicméně dostal jsem od nich potvrzení o nastavení bonusu. Takže palec nahoru. Uznali svojí chybu a hned jí napravili.
Automatické dobíjení si samozřejmě můžeš nastavit i teď, ale bonusový kredit 20% za to získávat nebudeš, ta akce platila jen pro automatická dobíjení nastavená do 31.7.2023 (před rokem).
Irituje mě to, že po předčasném vyčerpání balíčku nejde nahodit znovu balík 100 GB, ale musí se počkat do termínu třiceti dnů a balíček se pak sám aktivuje. V tomhle je lepší Datamánie.
Já mám oboje, ale právě jsem myslel, že budu používat hlavně růžovou, ale i když je to lepší cena i s tím bonusem +1 měsíc internetu zdarma, tak mě vadí, když projedu těch sto gb dat a musím čekat, i když mám hromadu kreditu a nic by tomu nebránilo znovuaktivovat...
Možná si to uvědomili - že by to nebyla špatná možnost - až později. Když už všude vytrubovali, že každý 12. měsíc je zdarma. Museli by to měnit na každá 12. aktivace je zdarma, což už není tak zřejmé a důrazné. Si myslím, že tato marketingová klauzule je pro ně hodně důležitá.