Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz
jindra999 píše:K čemu děláte takové vylomeniny jako přenos čísla na datovou předplacenku? Na volání to výhodný není, na to mám levný firemní paušál a nepotřebuju provolat 15 Kč denně.
vjetsik píše:Dnes 7:50 objednáno, 7:53 potvrzující email, 7:57 potvrzení o přijetí. Uvidíme, co bude dál. Fakt je, že Bluemail mi to vůbec neukázal, ještě že mám originál androidího klienta jako rezervu.
hauzz píše:Zvláštní že pár let zpět jsem dostal fakturu i dodák na Twist karty které posílal T-mobile zdarma. Cena na faktuře samozřejmě 0,-. A kdo pořád žehrá nad předraženým DSL - za 239 tu byla nabídka na 20/2 vč. O2TV modrá mrkněte na vlákno Retenční nabídky O2 je to delší příspěvek pár stránek zpět chce to jen hledat a hlavně číst.
narg píše:muzete, ale musis se aktivovat do konce roku 2021, po tom datu se vsechny neaktivovane karty samy smazou
jindra999 píše:K čemu děláte takové vylomeniny jako přenos čísla na datovou předplacenku? Na volání to výhodný není, na to mám levný firemní paušál a nepotřebuju provolat 15 Kč denně.
m4rk3J píše:Můj přenos dopadl stejně "dobře"... Při přihlášení SMSkou 2x stejné číslo, při přihlášení mailem ani jedno. Přenos proběhl v pátek, v sobotu jsem hlásil a furt nic. Navíc jsem v sobotu hlásil problém s odměnou za dobití (chtěl jsem si jí zkusit), chtěli po mně potvrzení o dobití a od té doby zase nic. Včera jsem to urgoval na O2 lince a tam to prý technikům napsali znovu + mi poradili *106*#.
Pajkyt píše:narg píše:muzete, ale musis se aktivovat do konce roku 2021, po tom datu se vsechny neaktivovane karty samy smazou
To že se musí aktivovat do konce roku 2021 najdu kde? Balení se SIM kartou mám už doma, ale žádnou takovou informaci jsem v něm nenašel. Ani na oficiálním webu se to nepíše. Nenašel jsem to ani v obchodních podmínkách, nákupním ani reklamačním řádu. Přehlédl jsem někde něco?
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků