Zdravím, přišla někomu před týdnem SMS o vyměně zastaralé SIM s tarifem 100GB? Mám to brát vážně, když v srpnu sam operator ji poslal jako SIM na internet? Kamoš ji má taky ale vratí se ze zahraniči za 2 mesice, neztratí ten tarif, resp. bude mít výměnu zadarmo i po 31.10.? 4G mi normalně funguje. SMS:

- _Screenshot_20201014_031344.jpg (22.28 ) Zobrazeno 2833 krát
Hlaška po vytočeni *444*#

- _Screenshot_20201014_031116.jpg (12.63 ) Zobrazeno 2833 krát
Každopadně to neni korektní jednání, chtit vyměnit 2 měsice starou SIM, nebo poslat 3 stejné SMS během hodiny ať nezapomenu si dobít kredit za 300kč nebo ať nastavim aut. dobijení s přilozeným návodem. Nebo SMS, že mi za 3 dny konči baliček 100GB a zase "dobijte si kredit, jinak k obnoveni balicku nedojde. Vase O2" - toto je možná užitečné připomenutí ale stači stručné info a ne žebraní nenažranců z kartelu, možna už jsem alergickej na jejich přival SMSek. Snad to neni snaha O2 odstranit některé tyto tarify nebo, že po 31.10. chce vyždimat další prachy od lidi za výměnu SIM. Díky, že jste to dočetli až sem.
//ještě doplnim co je třeba přinest na výměnu SIM z
https://o2.cz/vymenaSIM :
"Stávající SIM kartu, občanku nebo pas a u předplacené karty číslo PIN nebo PUK (pokud je karta registrovaná v Moje O2 déle než 2 měsíce, stačí jméno a adresa). Pozor na to, že výměnu může zařídit jen kontaktní osoba. A kolik to bude stát? V říjnu za výměnu nezaplatíte nic."
Takže osobně a kontaktní osoba, to musí být původní objednávatel, v Moje O2 malokdo už je 2 měsíce - jak to bude u těch co ji koupili z 2. ruky? A třešnička, že zadarmo jen v říjnu...