DATAMÁNIE aneb 100 GB a 1000GB dat od O2

Vše o internetu v mobilu a mobilním surfování

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod suram 14. 10. 2020 03:49

Nepřišla SMS k jiné SIM, pokud máš třeba dualSIM telefon?
suram
Junior

Odeslat příspěvekod wI4d4 14. 10. 2020 04:32

nn, 2. SIM je VDF od šedivky.
wI4d4
Junior

Odeslat příspěvekod suram 14. 10. 2020 04:45

Píší tam v FAQ, že je to i kvůli 5G LTE, je fakt, že O2 5G LTE už spustil v Kolíně a v Praze, takže tu SMS možná posílají jen těm, které zaznamenali v oblasti pokryté 5G?

Ty pokyny jsou tam psané pro prepaid i postpaid, předpokládám, že doklad totožnosti a kontaktní osobu budou vyžadovat jen u postpaid.

Mně SMS nepřišla, ale SIM od 7.10. nepoužívám, není v mobilu a je bez kreditu, mám teď dočasně na pár dnů jiné mobilní připojení, dobiji kredit až ji budu zase používat.
suram
Junior

Odeslat příspěvekod wI4d4 14. 10. 2020 04:54

To je dobrá úvaha, jsem v Praze. 5G je zminěno právě jen tam, moc o něm O2 nemluvi, ani muj tlf neumi 5G. Dejme tomu. Ale výměna zdarma do 2,5 měsíců od konce nabídky není fér, když ani 5G nepotřebuju teď. Možná 4G pojede bez omezeni dál bez výměny. Jsou to spekulace.
wI4d4
Junior

Odeslat příspěvekod suram 14. 10. 2020 04:55

No zajdi tam a pak nám dej info. :D
suram
Junior

Odeslat příspěvekod wI4d4 14. 10. 2020 05:04

Souhlasim.
wI4d4
Junior

Odeslat příspěvekod imaster 14. 10. 2020 05:19

Taky mi přišla ona SMS, pohybuji se v Ostravě, 5G je tady snad jen v testovacím režimu na VŠB v laboratoři. Každopádně jsem se stavil na prodejnu O2, protože jsem zrovna byl poblíž, když SMS přišla. Pán povídal, že pokud to je nová SIM , tak se nic neděje, nic se nemusí měnit.
imaster
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod wI4d4 14. 10. 2020 05:36

Zkus ještě kod *444*# ale možna tá hlaška nebude aktualní.

Mě je proti srsti, že posilají zakaznika na osobní výměnu úplně nové SIM a dokonce snad i zbytečně (když mi stači 4G). Taky nám přišli jiné instrukce na výměnu než jsou pro ostatní (víc možností než jen osobně):
https://o2.cz/vymenaSIM
vs
https://www.o2.cz/osobni/podpora/volani ... -sim-karty (tady v cenníku jsem našel částku 99kč za výměnu ale nepišou tam o připadu výměny zastaralé SIM).
wI4d4
Junior

Odeslat příspěvekod xlendi 14. 10. 2020 09:09

Přátelé SOS! Mám O2 datamánie. Včera bylo vyčerpáno těch 100GB dat. Mám nataveno automatické obnovování dat. Kredit jsem dobil ještě před tím, než data došla. Datový limit se ovšem po vyčerpání dat neobnovil. O2 guru, jako obvykle, naprosto na nic. Holčina na infolince mi špatnou českoslovenštinou sdělila, že obnovit data před datem obnovy nelze. O2 guru na chatu mi sdělil, že přes SMS informující o vyčerpání dat lze data 100GB znovu aktivovat, takovou možnost mi to ale nenabízí! Nevíte někdo, co s tím?
iPhone 12, Samsung A50, iPad Mini (2019), Apple Watch 5, MacBook Air M1

Moje úvaha, proč si (ne) koupit iPhone 12:
http://coins4you.cz/ip12/
xlendi
Junior

Odeslat příspěvekod KrylP 14. 10. 2020 11:47

Stačí, kdyby si tady pohledal, ale to se ti nechce. Raději tu vypisuješ a čekáš, který hlupák to udělá za tebe. Já mám třeba samošku už 2 měsíce mimo provoz, ale mě to automaticky naskakuje.
Nikdy se neptej dutých guru, protože jsou dost často k ničemu.

Postup je: Zavolat operátorovi, ať aktivuje ručně další balíček. Počítej s tím, že pokud trefíš na trotla, nic nebude.
Prý tento týden, spustí opravenou samoobsluhu, ale to mi řekl GURU, tak to má váhu makového zrnka... :)
Samsung S22 Ultra 12/512 GB, Samsung S21, Asus 8
KrylP
Junior

Odeslat příspěvekod xlendi 14. 10. 2020 11:56

Tak jestli to tady sleduješ, tak já nejsem z těch "nevyhledávačů". To jsem samozřejmě zkusil! Prý to nejde a nedělají to. Proto se ptám, zda se to někomu nějak podařilo. Já to pro sebe samozřejmě nepotřebuju, já mám neomezená data. Ale brácha je nemocný a je mimo domov a tak jsem mu kartu půjčil.

EDIT: O2 Guru jsou fakt střeva! Přes telefon ty pipinky vůbec nevědí, co po nich chci a že nic zapnout nemohou. Přes chat pořád melou něco o té SMS, přes kterou se dostanu leda tak do možnosti downgradovat na tarif s 5GB dat. Dojalo mě tohle:

"Já toto bohužel nemám možnost,ale přes moje o2 aktivovat, pokud Vám to tedy nejste tak já zadám servisní požadavek, který kolegové z IT prověří .
Vytvořil jsem tedy servisní požadavek, který je uveden v moje o2. kolegové by měli vyřešit nejpozději do 48 hodin."
iPhone 12, Samsung A50, iPad Mini (2019), Apple Watch 5, MacBook Air M1

Moje úvaha, proč si (ne) koupit iPhone 12:
http://coins4you.cz/ip12/
xlendi
Junior

Odeslat příspěvekod Raziel-CZ 14. 10. 2020 13:24

Můžu se zeptat, jak jste dostali své číslo na SIM datamánie? Klasicky jste koupili SIM a převedli na ni s OKU své číslo? A těmto z vás nefunguje O2 samoobsluha? Nebo to špatně chápu?
ICT s důrazem na zabezpečení, datová analýza, poradenství investiční, rehabilitační psychologie, specialista na služby síťových mobilních operátorů. Info bezplatně podávám veřejně pouze v rámci své kapacity. Po SZ individuálně 500 Kč předem / 30 minut.
Raziel-CZ
Expert na retence
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod KrylP 14. 10. 2020 13:28

Ano, mi co jsme převedli, nemáme funkční sámošku...
Samsung S22 Ultra 12/512 GB, Samsung S21, Asus 8
KrylP
Junior

Odeslat příspěvekod wI4d4 14. 10. 2020 14:35

Už mám výměněnou SIM, po vytočeni *444*# už není SIMka zastaralá ale o 5G stále nepišou.
_Screenshot4.jpg
_Screenshot4.jpg (20.02 ) Zobrazeno 2857 krát

Ve frontě na prodejně jsem doufal, že dostanu a opravdu dostal pana v bilé košili místo modrého trička, nakonec odpovidal stylem "Nevím, nemám tušení." a chodil se radit s modrým trikem.

Jak obnovit vyčerpané data nevěděl, mlel něco o poplatku 250kč za obnovení ale ani nevěděl pořadně, že máme specialní nabídku na předplacence.

Pro předplacenku není třeba občanku a nechtěl vedět ani PIN.

Nejdřiv chtěl 99kč ale po několika konzultaci s kolegy a přečtení podminek z https://o2.cz/vymenaSIM na mém telefonu, ustoupil.

A chudák opakovaně mi nabízel přejit na jiný tarif, připominá mi to aféru s pošťaky na přepažkach, kdy museli povinně nabizet bankovní služby a splnit kvóty na nové zakazniky jinak dostanou malou výplatu.

Mě samoška funguje přes email přihlašení.
Naposledy upravil wI4d4 dne 14. 10. 2020 14:39, celkově upraveno 1
wI4d4
Junior

Odeslat příspěvekod peta809 14. 10. 2020 14:36

wI4d4 píše:Zdravím, přišla někomu před týdnem SMS o vyměně zastaralé SIM s tarifem 100GB? Mám to brát vážně, když v srpnu sam operator ji poslal jako SIM na internet? Kamoš ji má taky ale vratí se ze zahraniči za 2 mesice, neztratí ten tarif, resp. bude mít výměnu zadarmo i po 31.10.? 4G mi normalně funguje. SMS:
_Screenshot_20201014_031344.jpg

Hlaška po vytočeni *444*#
_Screenshot_20201014_031116.jpg


Každopadně to neni korektní jednání, chtit vyměnit 2 měsice starou SIM, nebo poslat 3 stejné SMS během hodiny ať nezapomenu si dobít kredit za 300kč nebo ať nastavim aut. dobijení s přilozeným návodem. Nebo SMS, že mi za 3 dny konči baliček 100GB a zase "dobijte si kredit, jinak k obnoveni balicku nedojde. Vase O2" - toto je možná užitečné připomenutí ale stači stručné info a ne žebraní nenažranců z kartelu, možna už jsem alergickej na jejich přival SMSek. Snad to neni snaha O2 odstranit některé tyto tarify nebo, že po 31.10. chce vyždimat další prachy od lidi za výměnu SIM. Díky, že jste to dočetli až sem.

//ještě doplnim co je třeba přinest na výměnu SIM z https://o2.cz/vymenaSIM :
"Stávající SIM kartu, občanku nebo pas a u předplacené karty číslo PIN nebo PUK (pokud je karta registrovaná v Moje O2 déle než 2 měsíce, stačí jméno a adresa). Pozor na to, že výměnu může zařídit jen kontaktní osoba. A kolik to bude stát? V říjnu za výměnu nezaplatíte nic."

Takže osobně a kontaktní osoba, to musí být původní objednávatel, v Moje O2 malokdo už je 2 měsíce - jak to bude u těch co ji koupili z 2. ruky? A třešnička, že zadarmo jen v říjnu...

Hm, pokud ti LTE jede a 5G nepotřebuješ, tak bych to neřešil ;)
peta809
Moderátor
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků