@hauzz: Díky za "radu". Zrušte fórum, protože si každý může přečíst ceník/VOP a otázky každého jen otravují.
V ceníku píšou tohle
• Objem dat v rámci balíčku je platný 365 dnů od jeho aktivace nebo obnovy. Po 365 dnech nebo po vyčerpání objemu
dat (podle toho co nastane dříve) dojde k automatické obnově balíčku na dalších 365 dní a z kreditu bude odečten
roční paušál balíčku. Nespotřebovaná data se nepřevádí do dalšího období. V případě, že nedojde k obnově balíčku kvůli
nedostatečnému kreditu, balíček se automaticky obnoví po dobití dostatečné částky kreditu k úhradě jeho paušálu.
• Při změně balíčku a/nebo tarifu se bez náhrady ruší nevyčerpaný zůstatek dosavadního objemu dat.
• S ohledem na délku předplaceného období se u tohoto tarifu s datovými balíčky smlouva uzavírá odchylně
od ustanovení čl. 8.3. VP na dobu určitou v délce 14 měsíců. Pokud účastník dobije kredit, doba trvání smlouvy
se prodlouží na další dobu určitou v délce 14 měsíců ode dne posledního dobití kreditu. Nedojde-li k tomu, smlouva
se po uplynutí doby určité na základě zákona a v souladu s ním změní na dobu neurčitou. V takovém případě má O2
právo smlouvu vypovědět, pokud od uzavření smlouvy nebo posledního dobití kreditu uplynulo více než 14 měsíců
a současně účastník nemá žádný kredit po souvislou dobu delší než 5 dnů; O2 doručí výpověď formou SMS na telefonní
číslo rušené služby a smlouva skončí uplynutím výpovědní doby v délce 2 týdnů od doručení výpovědi. V ostatním platí
standardní ustanovení VP (včetně poslední věty čl. 8.3. týkající se kreditu)
No, dobrá, takže platnost SIM je 14 měsíců a pak kdykoliv po 5 dnech můžou vypovědět ve lhůtě 14 dní, pokud je zůstatek kreditu 0.
Ale nová datamánie se platí ve výchozí nastavení kartou, a ne "kreditem", takže tam vidím nesoulad. To jako jde zrušit automatickou platbu tarifu kartou za balíček aniž by to zrušilo samotný balíček a pak průběžně dobíjet udržovacích 200Kč, což SIMku prodlouží? A až budu chtít probrat balíček na rok, tak dobiju kredit o rozdíl na těch 2999?
Jde mi o to, že to třeba nebudu potřebovat obnovit hned, možná bych na chvíli oživil datamánii 100GB za 349 na měsíc, abych o ni nepřišel, a tak nepotřebují obojí zároveň.
Ale asi jo, ve FAQ na webu datamánie píšou
Můžu přerušit platbu za tarif Datamanie a pozdějí ho znovu obnovit?
Ano, kdykoliv budete potřebovat, můžete automatickou platbu kartou přerušit v aplikaci Moje O2. Až budete znovu potřebovat data na SIM kartě, stačí platbu jednoduše obnovit. Po obnově budete platit tolik, kolik jste platili před tím. Pokud na platební kartě nebudete mít dostatečný zůstatek, po 5 neúspěšných pokusech o provedení platby se platba kartou automaticky deaktivuje. Po vypršení platnosti karty se platba kartou automaticky deaktivuje.
I když na té samé stránce píšou o platnosti SIM 12 měsíců místo 14
