aisicek píše:...Tak som na prasky...Maju na to 14 dni!!! To znamena ze 14 dni mi 4G nepojde. A ak vraj chcem peniaze naspat tak mam poslat staznost...skoncim v Bohniciach...Dnes ma totiz extremne vytocili...Na infolinke pomaly mozu zalozit moj fanklub pretoze im tam volam 2x denne...Tak sa mi zoval t-mobile na mail. Fakt sa snazia cloveka cim viac *****: ...Tak im to trvalo presne 7 dni kym sa rozhybali a opravili chybu.
Doufám, že jste jim za to alespoň poděkoval.
Nechápu lidi, kteří si myslí, že jsou středem vesmíru, nechápu lidi, jako jste Vy. Službu Vám opravili za 7 dní. Uvědomujete si jistě, že firma T-Mobile má přes 4,5 milionů zákazníků. Na vyřízení reklamace mají podstatně delší dobu, než je 7 dní ve Vašem případě. Tyto podmínky jste svým podpisem pod smlouvou s T-Mobilem přijal. Čemu se nyní divíte? (před nákupem telefonu víte, že při jeho reklamaci může být v reklamačním řízení až 30 dnů)
Stejně tak můžete uplatnit nárok na vrácení podílu částky za paušál. Využijte svou energii a místo terorizování operátorů infolinky sepište reklamaci. Její vyřízení očekávejte ve lhůtě, o které Vás bude T-Mobile informovat. I kdybyste na infolinku volal pětkrát denně, věřte, že si kvůli Vám na prdeI nikdo nesedne.
Věc poslední, vidím že máte v profilu vyplněného operátora jako T-Debile. Buďto jste obdařen zářným důvtipem, nebo Vám T-Mobile v něčem nevyhovuje. Nejste li spokojen se službou nebo délkou vyřízení reklamace, nic Vám nebrání tohoto operátora opustit a najít si jiný vhodný produkt u konkurence.
Nebo Vás snad u T-Mobile někdo drží?