4G T-Mobile a Linux

Vše o internetu v mobilu a mobilním surfování

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Wincik 6. 12. 2006 11:22

Zdravím,

mohl by mi někdo poradit se zapojením 4G modemu v Linux Ubuntu? Našel jsem spousty návodů, ale většina na Ethernet a ne přes USB. :cry: Nemohl by mi někdo dát link nebo popsat, jak to připojit přes to USB? Potřebuju to ale pro úplnýho začátečníka...jsem v linuxu nováček, ale naprostej. :oboze
Když jsem volal na T-Mobile (celkem 5x) tak mi 3x řekli, že to ani nejde a 2x, že to jde, ale nevědí jak, takže mě vlastně poslali do pryč :(
Ericsson A1018s->Alcatel One Touch->Ericsson A1018s>Motorola V100->Nokia 5510->SE T310->Siemens SX1->SE P900i->N-GAGE->SE Z200->SE K750i
Wincik
Junior

Odeslat příspěvekod XXTeens 6. 12. 2006 11:51

Tady má TM na to ovladač ke stažení..

http://t-mobile.cz/Web/ClientFunction.D ... 002706799a
XXTeens - Simply closer...
XXTeens
Junior

Odeslat příspěvekod Wincik 6. 12. 2006 12:56

A potom mám dělat co?:)
Ericsson A1018s->Alcatel One Touch->Ericsson A1018s>Motorola V100->Nokia 5510->SE T310->Siemens SX1->SE P900i->N-GAGE->SE Z200->SE K750i
Wincik
Junior

Odeslat příspěvekod Zekon 6. 12. 2006 12:56

Jinak doufám, že jsi nevolal na 4603, ale na 4684. To je totiž datová infolinka (taky zdarma).
R.
Zekon
Junior

Odeslat příspěvekod XXTeens 6. 12. 2006 12:56

Netuším, nikdy jsem to takto v provozu neviděl.. se dyžtak vyprdni na linuks a odpočiň si s windows :lol:.

nicméně na http://t-mobile.cz/Web/Residential/Tari ... nager.aspx T-mobile píše:

(Instalace 4G zařízení - PCMCIA, USB - k Linuxu je určena pouze pro pokročilé uživatele - vzhledem ke složitosti instalace nebyl návod pro tento typ připojení vytvářen.)
XXTeens - Simply closer...
XXTeens
Junior

Odeslat příspěvekod Fido+ 6. 12. 2006 15:19

No to je logika. Instalace je slozitejsi tak na to navod delat nebudeme. Na to co zvladne cvicena opice i bez navodu pro jistotu napiseme 10 stranek.
Fido+
Expert