U:fonův internet a fofr internet

Vše o internetu v mobilu a mobilním surfování

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod White Dragon 6. 11. 2008 21:26

Pánové (a případně i dámy) Tak jsem objevil docela levnou směrovou anténku, která by mohla s ufonem fungovat: položka O850 - konektory TNC k wifi routeru tam mají taky, k tomu černýmu fujtajblu nevím, netuším, jaký tam je konektor, majitelé zeleného špunta mají asi smůlu. Takže kdo se potýká se slabým signálem, možná by mu toto mohlo pomoci, cena je velmi rozumná ;-)
Neberte to jako reklamu, jen jsem při objednávce nějakých součástek zabruslil i do sekce antén :D
White Dragon
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod luba.s 20. 11. 2008 10:53

White Dragon píše:Tak jsem absolvoval další hovor na infolajnu, pánové "od IT" to prostě asi nejsou schopni (anebo nechtějí) rozpohybovat - Tentokráte jsem jim už vyoslil kompletní rozsahy portů, které požaduji pro plnou funkčnost otevřít. Tak uvidíme, do pondělka vyčkám, jinak vratka v rámci "záruky spokojenosti"... Asi mě pak ale neminou dráty do baráku :(

EDIT17.10.: Tak už to rozběhli, po 6ti dnech otravování na infolajně a dohadů, co se vlastně má otevřít se mi konečně telefon přihlásil k SIP účtům. Takže ufon z baráku nepoletí - jen si pro případ volání na infolajnu ještě brzo přiberu ještě mobil za nula.


Ahoj, jak je to u ufona s portama? Potřeboval bych funkční port 22 kvuli ssh, je to nějak omezené nebo jsou všechny porty otevřené?
luba.s
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod White Dragon 20. 4. 2009 21:30

Tak teda nevím, buď jsem blázen já, anebo někdo u ufounů nechápe význam psaného textu... Docela mě zase stihli zvednout ze židle... :grr:
Dobrý den,
pan Vnuk si evidentně dělá srandu, nebo spadl opravdu s Marsu.
Já již nic znovu nereklamuji – na to jsem rezignoval, podával jsem VÝPOVĚĎ SLUŽBY UFI!.
Takže ještě jednou: VYPOVÍDÁM službu „Ufonův fofr internet“ dle údajů níže v této zprávě. Výpovědní doba v délce 30dní dle VOP běží již ode dne doručení předchozí zprávy – to jest od 18.4.2009 0:00 hodin.
Veškerou další komunikaci prosím pouze písemně mailem pro potřeby archivace a pro případné postoupení ČTÚ a ČOI , na telefonáty nebudu reagovat.
Přeji hezký den a žádám o odpověď někoho, kdo alespoň chápe význam psaného textu.

Předem děkuji.

****** *****.

Tento mail je elektronicky podepsán kvalifikovaným elektronickým podpisem a má platnost listinného podání s mým vlastnoručním podpisem.

--------------------------------------------------------------------------------

From: ufon [mailto:ufon@ufon.cz]
Sent: Monday, April 20, 2009 11:43 AM
To: ****** *****
Subject: RE: Výpověď smlouvy UFI

Dobrý den,

Váš požadavek byl předán na reklamační oddělení a je evidovaný pod číslem 1631805.
Zákonem daná lhůta na vyřízení reklamace je 30 dní, průměrná doba řešení je však kratší.
O výsledku Vás budeme informovat.
S pozdravem

Marek Vnuk

Zákaznické centrum U:fon

--------------------------------------------------------------------------------

Od: ****** ***** [mailto:******@volny.cz]
Odesláno: pá 17.4.2009 13:50
Komu: ufon
Předmět: Výpověď smlouvy UFI

Dobrý den,

vzhledem k pokračujícím problémům s funkčností tímto vypovídám smlouvu o poskytování služby Ufonův fofr internet, uzavřenou dne 7.10.2008 objednávkou číslo 20 167 ***.
Moje uživatelské číslo je ******, telefonní číslo pro službu UFI je 9101***** a heslo pro komunikaci s operátorem ****.
Službu požaduji ukončit v souladu s VOP posledním dnem následujícího zúčtovacího období, to jest k 18. květnu 2009. Tímto není dotčena výpovědní lhůta v délce 30 dní a ani již dříve uznaná kompenzace ve výši 50% měsíčního paušálu.
Další služba na výše uvedeném uživatelském účtu zůstává beze změn.

Tento email je elektronicky podepsán kvalifikovaným elektronickým podpisem a má platnost listinného podání s mým vlastnoručním podpisem.

V Ostravě, dne 17. dubna 2009

****** *****
****** **/**
710 00 Ostrava

(podepsáno elektronicky)

--------------------------------------------------------------------------------

From: ufon [mailto:ufon@ufon.cz]
Sent: Saturday, April 04, 2009 11:35 AM
To: ******@volny.cz
Subject:

Dobrý den pane *****,

na základě Vaší reklamace Vás musím informovat,že v současné době se nacházíte v oblasti s omezeným vysílačem,jako kompenzace Vám je nastavena 50% sleva na 4 měsíční paušály.

Hezký den

M***** L****

reklamační oddělení Ufon
White Dragon
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod snowboarder 20. 4. 2009 21:35

A odkud myslíš, že u:fon přiletěl? :D Jinak já už tam taky rezignuji, nemá smysl :( Dopoužívám to co to jde a do té doby bude slušně pokryto 3G s HSDPA od O2. Ve zbytku si vystačím s EDGE. Taky to nemám zapotřebí. Jede to sice extrémně rychle, ale 6x denně restart, protože to "spadne"
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod White Dragon 20. 4. 2009 21:49

No restart několikrát denně potvrzuji, ale od začátku března se o rychlosti mluvit nedá, co sednu k netu, tak chvilkama jede alespoň slušne (cca 400kbit down, 100kbit up) ale většinu času upload neměřitelný, a rychlost down pod 16kbit. Do zařátku března to bylo v pohodě a ani restartit se moc často nemuselo - podle mě je cosi nastavené tak, aby to nutilo provádět restart - shodí routry těm, co u toho zrovna nesedí a tím asi uvolní síť... Nevím, je to moje doměnka... VoIP je nepoužitelné, reklamace sice uznalislevu, ale náprava v nedohlednu. Takže si nechávám natáhnout bublifukovy dráty a tenhle bordel na kolečkách ať se vrátí, odkud přilít... :( No jsem zvědavý, jak to dopadne, další období jim platit opravdu nemíním. za "bleskové" reakce jejich pracovníků já nemohu a digitálně podepsaný mail by měl mít platnost podepsaného dopisu. (jen jestli to na Marsu není jinak, Bůh ví proč mě už asi nic nepřekvapí...
White Dragon
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod snowboarder 20. 4. 2009 21:51

Tak to je přesné, protože mi to "vypadne" vždy ve chvíli, kdy nic nedělám, nebo mám příliš slabý tok dat (třeba instant messaging). Když jsem dva dny stahoval něco nonstop (abych to zkusil), tak to za celé dva dny nespadlo, takže tvá domněnka má minimálně solidní základ.
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod White Dragon 20. 4. 2009 22:04

Tak na takové pokusy (nonstop stahování) nemám nervy i v době, kdy to chodí "slušně" ta rychlost na ETH rozhraní lítá od nuly po 100 kByte/s (netmon&stat průběřně ukazuje jen v kByte/s)
Dále jsem si všimnul, že je asi nastavená nějká priorita pro stránky s měřiči rychlosti - když to začne "šnečit", tak stačí hodit načíst úvodní stránku např. rychlost.cz a na chvíli je rychlost zase trošku "normální i pro ostatní stránky... Samozřejmě, pokud to padne na hubu úplně, můžu si akorát trhnout a jít o patro vejš natvrdo restartit...
White Dragon
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod snowboarder 20. 4. 2009 22:06

Proč o patro vejš? Já vždy vlezu do rozhraní 192.168.0.1 přes webový prohlížeč a tam najedu na "Restart" :)
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod White Dragon 20. 4. 2009 22:14

Když už to spadne, tak softreset jaksi většinou nepomáhá - jen restart knoflem na boku. Bohužel jsem si napájení posichroval napojením na centrální 12 rozvod pro domovní technologie se 125Ah zálohou v poctivém olovu naloženém v gelu - takže cvaknout si jističem mi je taky k ničemu - holt zvednout se od compa a jit si trhnout šoupátkem - teď už to na dálkový reset předělávat nebudu - škoda relátek :D No aspoň nesedím pořád za compem a mám i trošku pohybu :D
White Dragon
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Vladik 21. 4. 2009 10:04

Myslím že se to resetuje spíš podle lokality než podle využívání, někdy mi to jede den v kuse a jindy to spadne 3x denně. Nejvíc mě to naštve, když hraju nějakou ONline hru a tam by měl být nějaký datový tok, jinak se potýkám s tím, že mívám vyšší upload než download, mávám to 400down a 600up. Jinak já si nemůžu stěžovat, občas to sice zlobí ale většinou se to dá používat v pohodě. Dost hraju a ping je podle serweru od 110 do 250ms což se ještě dá 8-)
Vladik
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod White Dragon 21. 4. 2009 13:01

Já byl spokojenej do začátku března - pak to začalo dělat ze dne na den bordel - nejdřív občas, teď je špunt v trubce už po většinu času. Takže asi nabrali víc lidí, než jim ta síť tady zvládne nakrmit... No tak budou mít o jednoho méně...
BTW: na poslední mail zatím žádná odezva. >:-(
White Dragon
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod snowboarder 21. 4. 2009 19:38

Ale to je, jak už jsem ukazoval v rychlostech Obrázek Rychlosti krásný, ping 85ms, nádhera.. ale prostě to sem tam spadne :(
::: Vyzkoušejte aplikaci SuperFórum pro Android http://goo.gl/3OyV6 :::
snowboarder
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod White Dragon 22. 4. 2009 14:54

snowboarder píše: Rychlosti krásný, ping 85ms, nádhera..


No chodit mi to takhle, tak ani neceknu a i sem tam nějaký ten restart přežiju...
Jedno z mých měření je zde
White Dragon
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dolnajs 1. 5. 2009 16:19

Já teda s U:Fonovým routerem v centru Brna nemám problém (rychlost stále okolo 1mbs). Restartoval jsem ho naposledy snad před 3 týdnama.

Jinak aktuální rychlost v centru Brna (a to mám na pozadí puštěný skype, icq a vzdálenou plochu):

Obrázek
dolnajs
VIP uživatel
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod White Dragon 8. 5. 2009 13:19

Takže aktualizuju výpovědní marýrium:
ve středu došel dopis s tím, že sice uznávají výpovědní lhůtu, ale ze mi bude dle článku toho a toho VOP účtován poplatek za předčasné ukončení smlouvy (kterou mám bez úpisu na dobu neurčitou). Tak teda nevím, co v tom mají za bordel... mají pár zákazníků a i v tomhle množství si nejsou schopni pohlídat v databázi smluvní závazky?
Sice je to už vyřízeno a uznali chybu, ale dávám to "do placu" i pro ostatní, ať se v případě zrušení smlouvy můžou připravit ;-)
White Dragon
Junior
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků