
Neberte to jako reklamu, jen jsem při objednávce nějakých součástek zabruslil i do sekce antén

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz
White Dragon píše:Tak jsem absolvoval další hovor na infolajnu, pánové "od IT" to prostě asi nejsou schopni (anebo nechtějí) rozpohybovat - Tentokráte jsem jim už vyoslil kompletní rozsahy portů, které požaduji pro plnou funkčnost otevřít. Tak uvidíme, do pondělka vyčkám, jinak vratka v rámci "záruky spokojenosti"... Asi mě pak ale neminou dráty do baráku
EDIT17.10.: Tak už to rozběhli, po 6ti dnech otravování na infolajně a dohadů, co se vlastně má otevřít se mi konečně telefon přihlásil k SIP účtům. Takže ufon z baráku nepoletí - jen si pro případ volání na infolajnu ještě brzo přiberu ještě mobil za nula.
Dobrý den,
pan Vnuk si evidentně dělá srandu, nebo spadl opravdu s Marsu.
Já již nic znovu nereklamuji – na to jsem rezignoval, podával jsem VÝPOVĚĎ SLUŽBY UFI!.
Takže ještě jednou: VYPOVÍDÁM službu „Ufonův fofr internet“ dle údajů níže v této zprávě. Výpovědní doba v délce 30dní dle VOP běží již ode dne doručení předchozí zprávy – to jest od 18.4.2009 0:00 hodin.
Veškerou další komunikaci prosím pouze písemně mailem pro potřeby archivace a pro případné postoupení ČTÚ a ČOI , na telefonáty nebudu reagovat.
Přeji hezký den a žádám o odpověď někoho, kdo alespoň chápe význam psaného textu.
Předem děkuji.
****** *****.
Tento mail je elektronicky podepsán kvalifikovaným elektronickým podpisem a má platnost listinného podání s mým vlastnoručním podpisem.
--------------------------------------------------------------------------------
From: ufon [mailto:ufon@ufon.cz]
Sent: Monday, April 20, 2009 11:43 AM
To: ****** *****
Subject: RE: Výpověď smlouvy UFI
Dobrý den,
Váš požadavek byl předán na reklamační oddělení a je evidovaný pod číslem 1631805.
Zákonem daná lhůta na vyřízení reklamace je 30 dní, průměrná doba řešení je však kratší.
O výsledku Vás budeme informovat.
S pozdravem
Marek Vnuk
Zákaznické centrum U:fon
--------------------------------------------------------------------------------
Od: ****** ***** [mailto:******@volny.cz]
Odesláno: pá 17.4.2009 13:50
Komu: ufon
Předmět: Výpověď smlouvy UFI
Dobrý den,
vzhledem k pokračujícím problémům s funkčností tímto vypovídám smlouvu o poskytování služby Ufonův fofr internet, uzavřenou dne 7.10.2008 objednávkou číslo 20 167 ***.
Moje uživatelské číslo je ******, telefonní číslo pro službu UFI je 9101***** a heslo pro komunikaci s operátorem ****.
Službu požaduji ukončit v souladu s VOP posledním dnem následujícího zúčtovacího období, to jest k 18. květnu 2009. Tímto není dotčena výpovědní lhůta v délce 30 dní a ani již dříve uznaná kompenzace ve výši 50% měsíčního paušálu.
Další služba na výše uvedeném uživatelském účtu zůstává beze změn.
Tento email je elektronicky podepsán kvalifikovaným elektronickým podpisem a má platnost listinného podání s mým vlastnoručním podpisem.
V Ostravě, dne 17. dubna 2009
****** *****
****** **/**
710 00 Ostrava
(podepsáno elektronicky)
--------------------------------------------------------------------------------
From: ufon [mailto:ufon@ufon.cz]
Sent: Saturday, April 04, 2009 11:35 AM
To: ******@volny.cz
Subject:
Dobrý den pane *****,
na základě Vaší reklamace Vás musím informovat,že v současné době se nacházíte v oblasti s omezeným vysílačem,jako kompenzace Vám je nastavena 50% sleva na 4 měsíční paušály.
Hezký den
M***** L****
reklamační oddělení Ufon
snowboarder píše: Rychlosti krásný, ping 85ms, nádhera..
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků