Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz
ANFI píše:Nejstrašnější na tom všem je, že O2 něco vypustí a to "něco" je buď poloprodukt anebo informování široké veřejnosti je natolik ubohé, že se v tom ani čert nevyzná. Tak kruciš buď je pravda "A" nebo "B" ale ti umělci si vymejšlejí ještě "C" a taky "D", případně "iks s háčkem" nebo jiný nesmysl. Kdo tam zas dřepí v marketingu-že TOHLE dopustí?! Kolik titulů MBA má? Kde jsou ty časy kdy Eurotel měl OPRAVDU vlastní callcentrum s lidmi kteří věděli o čem je řeč.... Dnes to funguje tak, že callcentrum provozuje kdekdo v garáži a shání kšefty pro kdekoho. A zákaznická podpora pro O2 je lukrativní, proto se o ten kšeft "callcentra" přetahují. V těchto pseudoodborných callcentrech sedí zpravidla "němá tvář" za minimální plat a chudák klient svým zavoláním na "zákaznickou linku" provozuje loterii se značně nejistým výsledkem. Je to žalostné - a pomyšlení že O2 takhle riskuje před Vánocemi, že nevídaně nakrkne spoustu lidí, by mělo někoho v tom jejich tobogánu stát židli. Já bych uvítal aby je někdo z Mobilmánie patřičně vymáchal a z někoho od O2 vyrazil fundované vyjádření KDO je za tenhle stav zodpovědný a CO s tím hodlají udělat. Kde to jsme - aby lidi ZKOUŠELI jak to vlastně je a aby dostávali odpovědi ve stylu "co dveře, to názor"... Za tohle by měl tvůrce tohohle zmatku do smrti už jen prát mucholapky...Z.A.D.R.V.O
gremlins píše:Proc by to delali?Vzdyt si tim trochu vydelaji.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků