Tesař píše:- Přehřívání, to by ty bestie vyřešili sw ať již snížením taktu nebo vkládám "NOP" a snižováním oni by měli po strastech a uživatele částečně po výkonu.
Však to už ten chipset dělá teď. Proto jde výkon při zátěži (např. Antutu) tak rapidně dolů. Ovšem i s throttlingem jde teplota telefonu nahoru, po pár desítkách minut hraní je nejen nepříjemné telefon držet ale i dotýkat se prsty displeje, protože pálí.
Je to krásný důkaz toho, že zvyšují výkon, ale ignorují fyziku. TPW se zvšuje a na chlazení se kašle, je jasné že pokud umísítí tak výkonný HW do plastového pouzdra, že budou problémy s chlazením.
Takové M8 sice taky pálí do rukou, ale díky tomu že hliníkové tělo používá jako pasivní chladič nemusí throttlovat, nebo minimálně, a protože hliník rozvádí teplo rovnoměrně, je sice celý telefon teplý, ale není to tak nepříjemné, jako téměř se popálit o jedno místo na plastových telefonech. Rozhodně ale i to je na míle vzdálené příjemnému používání.
Budou se muset začít soustředit i na tyto zdánlivě nepodstatné věci (zvlásť pro marketingová oddělení), jinak z toho budou (a už začínají být) stále větší problémy.
Ohledně vypínání bych to viděl buď na vadné baterie (skokově spadne napětí na nulu a telefon se vypne) nebo chybu HW napájení obecně, případně chybu v SW powermanagementu.
Lenovo Y700-15ISK | Samsung Galaxy Note 8 | Sony PS4 | New Nintendo 3DS XL | Sony RX100