Na internetu to říkali, tak je to pravda!

Situace se má takto:
Integrovaná baterie je součástí produktu, máš na ni 24m záruku, jako na všechno v krabiččce, co sis "zakoupil". Ne, pokud jsi něco dostal zdarma jako "dárek". Takže folii nebo vzorek parfému ne.
24m pokrývá funkcionalita, 6m na plnou kapacitu. Po 6m se snižování kapacity baterie projevuje jako běžné chování a opotřebění (jako vzorek na pneumatice nebo podrážka u obuvi).
Reklamace nebo výměna možná je. Věz, ale že telefon je vodotělný/vodotěsný, máš-li prasknuté sklo (ať už přední nebo zadní), technik nemusí opravu přijmout, neboť se mu může při demontáži zbytek telefonu rozsypat a ten už pak neslepí. Pro výměnu baterie může podmíněno přijetí doukoupení poškozeného dílu za nový. Takže třeba zadní sklo s cenou (házím nějaké hausnumero) 1800 k ceně baterie 450kč může zásah navýšit... Toto jsou podmínky Applu, Samsungu, LG i Sony.
Lepší je se obrátit na infolinku a optat se. V Praze třeba Britex nebo AE servis. Zbytek republiky patrně na webu.