Mikrotrhlinky i trhlinky větší jsou oprávněný důvod k reklamaci, protože je to vada materiálu. Nemáš jí nic vysvětlovat a klidně si nech poslat šéfa pobočky (pak jde najednou všechno). Taky máš trvat na poskytnutí náhradního iPhonu po dobu opravy, což jsou dokonce podmínky Applu a měli by ti jej poskytnout zdarma, v nejhorším na vratnou zálohu. Ale chápu, že pokud jsi mladší ročník, tak nemáš takovou "váhu" jako dospělý zákazník a snaží se tě odpálkovat. Takže je dobré mít s sebou někoho staršího (ale ne moc, dědečka by setřela stejně), protože i když budeš mluvit ty, on ti pomůže a vynutí si autoritu už jen svým vzhledem (pokud není jak opice). To jsou takové finty, které jsou bohužel nutné, když prodavač/prodavačka neví nic o prodávání (a s gymplem jej/ji nikde jinde nevzali) a tak si léčí své mindráky na zákaznících

Nemá to dělat a mají vyjít vstříc, ale jsme v ČR.