od lrotrekl 21. 8. 2022 12:53
Po dořešení problému se vrátím, s tím jak to dopadlo.
Konzultoval jsem se soudním znalcem, ten mi řekl, že u bazarového telefonu nemám v podstatě šanci cokoliv, protože i když telefon donesu za půl hodiny, s tím, že na něm není originál displej, tak mi klidně můžou tvrdit, že už jsem jej vyměnil já. Takže maximálně na ně zkusit habaďůru se znaleckým posudkem, ale že ne ni nejspíše budou připraveni. No, tak zkusím, no...
Čili návrat na prodejnu s tím, že mi prodali něco jiného než deklarovali. Odpovědí, tisíce keců, že oni za to nemůžou a že to taky vykoupili, a že pokud to někdo rozebral nemá šanci poznat, jestli to bylo dobře slepeno atd..a kdo to rozebíral, když říkám, že člověk, co se servisem živí a je i soudním znalcem v oboru, tak následoval dotaz na znalecký posudek, říkám, že není problém jej nechat zpracovat, ale že to bude nakonec někoho stát peníze a že bych se rád domluvil bez toho.
V ten moment nastal obrat, nabídnuta výměna displeje za originální zadarmo a oprava face ID za polovinu s odhadovanou cenou opravy 2-4tKč. Nakonec celková cena opravy 2000Kč, tedy za mnou 1000Kč, Oprava face ID za půl bylo to co bych si představoval na začátku jako kompromis snad přijatelnej pro obě strany a výměna displeje za originál je bonus navíc.
Tedy za mě se k tomu nakonec postavili docela čelem, jen otázkou je nakolik k tomu vedlo potenciální mávání kulatým razítkem a nakolik snaha nemít silně nespokojeného zákazníka.
Po asi milionu let změna značky - po Italovi mám Žabožrouta vyrobenýho ve Španělsku převlečenýho za Japonce. Globalizace vpirjód.
