od miropiro 16. 2. 2024 09:41
Minulý týden se mi udělala pavučinka na mé P20 Pro. Asi z klíčů v kapse. V jednom servisu mi řekli, že je to na výměnu AMOLED displeje, to bude stát asi 5 000 Kč. To se mi zdálo dost, šel jsem do druhého, kde mi řekli, že mi mohou dát OLED za méně a k tomu by mi doporučili tvrzené sklo. No po převzetí mobilu jsem zjistil, že displej nereaguje vždy tak, jak by měl a tvoří snímky obrazovky ve chvíli, kdy to nechci, respektive s odolným pouzdrem si přestal rozumět.
No nakonec mi včera najednou spadl znovu a co se nestalo - udělala se "olejová skvrna", která se postupně rozlila po displeji. V té chvíli jsem mobil neměl v pouzdře, jen volně. Samozřejmě jsem hned udělal zálohu přes HiSuite, během noci se displej stal nepoužitelným, takže data mám.
Avšak se mi zdá, že záloha dat z HiSuite nepůjde jen tak snadno dostat do mobilu jiné značky než Huaweie. Jsem tedy odsouzen k tomu, abych si koupil třeba i použitou P30 Pro? Nebo má smysl zkoušet reklamovat opravu?
Text píšu ve chvíli, kdy jsem ještě nebyl v servisu, ale brzy půjdu, ale třeba si tohoto dotazu někdo všimne dříve.
Jo, zálohy jsem bohužel dříve nedělal, takže HiSuite to včera jistil, ale k čemu je užitečný.
Mrtvole je naprosto fuk, kdo tu válku nakonec vyhraje! - Yossarian Yossarian