Dobrý den,
v dnešních brzkých ranních hodinách společnost Telefónica Czech Republic zaznamenala výpadek na mobilní ústředně v Brně, který způsobil nefunkčnost mobilní sítě na velké části území Moravy. Bohužel, výpadek způsobil i nedostupnost tísňové linky 155 z mobilní sítě O2 na Jižní Moravě. Pro naléhavé případy je možné využít tísňovou linku IZS 112.
V tuto chvíli intenzivně pracujeme na opravě poruchy, nicméně nyní nedokážeme odhadnout, kdy dojde k plnému opětovnému obnovení mobilní sítě.
Všem zákazníkům se velmi omlouváme a věříme, že k nápravě dojde v co nejkratší době. O opětovné dostupnosti služeb budeme informovat.
Hany Farghali
Tiskový mluvčí
Telefónica Czech Republic, a.s.
tel: +420 606 02 02 02
e-mail:
public.relations.cz@o2.comhttp://www.o2.cz