Milos píše:Když budeš mít balíček uspaný, tak se ti přece žádná data syslit nebudou. Nebo jak jsi tu první větu myslel?
![hmm :hm](./images/smilies/eusa_think.gif)
Myslel jsem to ve stylu, že si nyní aktivuji balíček za 250 korun a pomocí nízkého kreditu nechám uspat do doby než jej budu potřebovat. (Třeba když zrovna nebude dostupná žádná akce od Tesca nebo mateřské O2.) V porovnání s prostým nákupem té SIM za polovinu ceny, jak to bylo možné rok, dva zpátky, je to sice škrábání se pravou nohou za levým uchem, ale je to možnost.
Ipanema píše:Když se balíček uspí, tak přece ta akční cena padá.... Tak to vždy bylo, že to platilo jen na řádný obnovy. I při uspání a pak znovu probuzení, že by naskočila nazpět stará/nízká cena? To se mi nezdá.
Na nižší balíček jít nejde. Na vyšší jsem přecházel. Data se převedly v pohodě.
Pár stránek zpět v tomhle vlákně někdo psal, že mu sleva zůstala (respektive speciální promo cena balíčku) i když měl delší dobu nízký kredit.
Takže pro ty, co si platí 6GB za standardní cenu, by to mělo jít. Ti, co si platí 10 GB za 350 korun, mají asi smůlu. Respektive asi přijdou o nasyslená data.
Da Gony píše:Došlo ke změně login obrazovky na sso.mujkaktus.cz. proč o tom není žádné info na webu? Bude fungovat stávající API,natož login údaje?
Nepíšou o tom, protože většině lidí je to naprosto šumáx fux. Nezajímá je to. A já i ty si o tom můžeme myslet, co chceme. A můžeme kritizovat nízké zabezpečení a smát se, jak se lidi nechají okrást. Ale to nic nezmění. Přihlašovací údaje samozřejmě fungují, nejsou to idioti. Jestli API zůstalo stejně, spusť si testy. (Sám hřeším a moc testy nepíšu, ale to je základní kámen aplikace, na to bych je měl napsané i já.)