SAZKAmobil v síti Vodafone - obecná diskuze

O virtuálních operátorech a jejich službách

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Milos 1. 6. 2025 09:48

Marketingové akce se může zúčastnit každý zákazník, který si v období od 10. 2. 2025 do 30. 6. 2025. aktivuje předplacenou SIM kartu SAZKAmobilu. V rámci této akce může zákazník získat až 5 GB dat zdarma.

- Pro získání 5 GB dat zdarma je třeba v předmětném období aktivovat novou předplacenou SIM kartu SAZKAmobil, tj. provést první odchozí hovor nebo čerpat jinou službu SAZKAmobilu, a do 7 kalendářních dní, nejpozději však do 7. 7. 2025, odeslat SMS na číslo 8866 ve tvaru „R25“.

- Při využití odměny 5 GB dat zdarma zákazník získá 5 GB dat, která je možné čerpat v průběhu jednoho měsíce od jejich aktivace. Nevyužitá data se nepřevádějí do dalších měsíců. Získané odměny se nesčítají, tj. nelze převést nevyužitá data k jiným datům získaným odměnou při dalším dobití či v rámci jiné marketingové akce, pokud se tak stane dříve, než skončí platnost stávající odměny (tj. aktivací nové odměny zaniká platnost stávající odměny a nevyužitá data stávající odměny propadají). Nevyužitá data nelze převést ani na paušální tarif. Po překročení datového limitu (FUP) se rychlost sníží na 32 kbit/sekundu.

Tuto marketingovou akci lze využít pouze jednou.
Milos
Pokročilý

Odeslat příspěvekod adolfino 1. 6. 2025 13:40

Mě taky žádná SMSka s nabídkou kreditu za stažení appky a zakoupení balíčku nepřišla. Možná jsem appku stáhnul moc brzo. :-D

-- 1. 6. 2025 13:43 --

amper2 píše:Mi SMS nepřišla.
Já to zkombinoval pro více členů rodiny, 29. den po aktivaci jsem vyplnil číslo doporučujícího, zokruhoval jsem to, všichni dostali 10 GB dat zdarma + 30 Kč kreditu. Pak to vyjde na dalších 2 GB dat. Za 50 Kč tedy 5 + 10 + 2 GB dat.

amper.


Fakt jsi to zacyklil, tj. poslední doporučil prvního? Mě to původně taky napadlo, ale pak jsem si řekl, že to asi neprojde. Ale holt asi nemaj tak sofistikované kontrolní mechanismy.
adolfino
Junior

Odeslat příspěvekod TescoMobile 1. 6. 2025 18:58

Takže jak se to vyvíjí s mojí e-sim za 50 Kč:

Cena 50 Kč.
Aktivace SIM (PIN 1234)
Přes PC jsem vlezl v prohlížeči do Sazka Samoobsluhy na základě dočasného hesla a nastavil heslo podle sebe
Aktivace 5 GB zdarma pomocí SMS
Za pár dní přišla SMS s nabídkou, že když si stáhnu mobilní appku a koupím jakýkoliv placený balíček, tak mi dají 100 Kč navíc (počkal jsem do dneška, aby byla v červnu útrata =/víc jak 150 Kč a SIM byla v losovačce)
Dnes teda koupený balíček 30 minut volání kamkoliv za 50 Kč, ihned byla připsáná slíbená odměna 100 Kč
Takže momentální stav - 200 Kč kréda, z 5 GB dat mi zbývá asi 3 GB, s aktivací dalšího balíčku dat 5 GB za krédo 200 Kč čekám, až tento první balíček 5 GB +- vysosám, abych nepřišel o data (+-3GB), protože jestli to správně chápu, tak nový balíček zruší a přepíše starší, když tak mě opravte a mám 30 minut volání kamkoliv

V plánu mám koupit další sim (asi e-sim, mobil může mít víc e-sim), doporučím sám sebe, dostanu dalších 10 GB dat a 100 Kč dalšího kréda (doporučený zákazník = 100 Kč a 10 GB dat ZDARMA).

Takže za 50 Kč to vypadá, že to bude 20 GB dat a 100 Kč kréda (za 100 Kč jde koupit balíček 1 GB nebo volání v Sazka mobilu na měsíc zdarma nebo 100 SMS nebo 50 minut (to stojí 80 Kč) a účast v losovačce.

Ještě je tam jedna záhadná věc, v datech v balíčkách úplně dole je balíček Bez Denního za 0 Kč a jde získat, co dělá nebo nedělá nevím. Aha takže to znamená toto :
Pokud právě nemáte aktivní žádný datový balíček a váš telefon se připojí k datům, naskočí vám služba Internet na den. Stojí 25 Kč/den a začne se účtovat pouze v případě, že data skutečně čerpáte. Pokud Internet na den nechcete, nastavte si prosím službu Bez denních dat. Zachováte si tím možnost nákupu dalšího datového balíčku, až o něj budete mít zájem. Služba Bez dat je pro zákazníky, kteří nechtějí čerpat data vůbec.

A asi úplně nejlepší postup je:
Mít ten balíček zdarma 5 GB, k tomu 200 Kč kréda, pak doporučit sám sebe (to udělat ideálně v momentě, kdy už mi moc dat z těch 5 GB nezbývá, protože nový balíček přepíše starý), tím to pak bude dalších 10 GB dat za doporučení a zbude 300 Kč kréda, za ty pak koupit balíček 10 GB dat, až bude 10 GB dat za doporučení už skoro spotřebovaný.

Takže v ideálním případě by mělo být za 50 Kč = 25 GB dat a 30 minut volání a losovačka.
TescoMobile
Junior

Odeslat příspěvekod amper2 1. 6. 2025 21:55

adolfino píše:


Fakt jsi to zacyklil, tj. poslední doporučil prvního? Mě to původně taky napadlo, ale pak jsem si řekl, že to asi neprojde. Ale holt asi nemaj tak sofistikované kontrolní mechanismy.


Jo, měl jsem v této akci 5 čísel. To poslední to ani nevyužije, proto jsem ho dal nakonec. Ale prošlo vše. V podstatě ihned po zadání doporučujícího čísla v samoobsluze. Podle mě by to mělo takto fungovat už od 2 čísel.

amper.

[size=85]-- 1. 6. 2025 22:00 --

Ad Tescomobile:

Doporučit sám sebe, tzn 1 SIM a v samoobsluze zadat svoje vlastní číslo asi nepůjde. Vylučují to v podmínkách akce kredit za doporučení.
Navíc pozor, kredit za doporučení přibývá postupně, místo 100 Kč najednou je 30+30+40 po měsíci. A tento bonus kredit má platnost 30 dnů. Opět viz podmínky.

amper.
amper2
Junior

Odeslat příspěvekod adolfino 2. 6. 2025 19:16

No doporučit sám sebe nepujde určitě. Ale 2 čísla navzájem by šly, jenom jsem na to neměl koule. :D
Tak jsem zapojil po 29 dnech třetí číslo. A to poslední holt nikoho nedoporučí, no co, stane se howno. 8-)

-- 2. 6. 2025 19:18 --

Že ten 100,- kredit je 30+30+40, to vím. Schválně se koukni, jakou expiraci ti ten 30,- Kč kredit ukazuje (ale radši to sem nepiš).
adolfino
Junior

Odeslat příspěvekod amper2 3. 6. 2025 09:35

Dle Samoobsluhy platí bonus kredit za doporučení 30 dnů, přesně dle podmínek. Úvodní aktivační kredit 150 Kč platí 6 měsíců. Opět přesně dle podmínek.
Jinými slovy, těch 100 Kč za doporučení se nikdy dohromady nesejde ;-)
Ono to má i jiná úskalí, mobily s Androidem (Moto G54) si automaticky odeslaly nějakou SMS (jen dle výpisu v samoobsluze, v mobilu není nic), cena 1.50 Kč, je třeba s touto nepříjemností počítat.
Ale celkově jsem za tuto jednorázovou akci spokojen.
amper.
amper2
Junior

Odeslat příspěvekod ze.us 3. 6. 2025 09:47

si automaticky odeslaly nějakou SMS

To je autorizacni SMS od Googlu pri zmene SIM, ve vlastnostech uctu to ale lze snadno vypnout.
ze.us
Pokročilý

Odeslat příspěvekod amper2 3. 6. 2025 10:30

Jo, lze to jednoduše vypnout:
https://support.google.com/android/answer/7521240
Část "Zapnutí a vypnutí ověření telefonního čísla."

amper.
amper2
Junior

Odeslat příspěvekod adolfino 3. 6. 2025 13:44

Teď mě ještě napadlo, že to, že mě nepřišla nabídka na 100,- Kč odměnu za nákup balíčku v appce, je asi kvůli tomu, že jaksi z principu vypínám povolení marketingových SMS. Takže tak. :-D
adolfino
Junior

Odeslat příspěvekod m.x. 6. 6. 2025 09:47

Dávno* po vyčerpání dat (1 GB balíček) a zpomalení mi to ukazovalo zbývajících 24 MB (asi nějaké nedopatření v jednotkách MB / MiB při zpracování ?) Ale "pořád online" i pak, 64 kb/s, je hezké. I ta naměřená rychlost před vyplácáním byla výborná >100 Mb/s up.

*) Tedy relativně - sledoval jsem to pak už jen desítky minut nebo pár hodin v daný den, protože jsem testoval rychlost čtvrtgigabajtovém zbytku (před)poslední den (údaj konce platnosti balíčku se lišil o jeden den v aplikaci vs v upozorňovací SMS - další zmatek :-| ).

SAZKAMobil-vycerpana-zbyvajici-data.png
SAZKAMobil-vycerpana-zbyvajici-data.png (17.66 ) Zobrazeno 1939 krát
m.x.
Junior

Odeslat příspěvekod TescoMobile 13. 6. 2025 18:53

amper2 píše:
adolfino píše:


[size=85]-- 1. 6. 2025 22:00 --


Ad Tescomobile:

Navíc pozor, kredit za doporučení přibývá postupně, místo 100 Kč najednou je 30+30+40 po měsíci. A tento bonus kredit má platnost 30 dnů. Opět viz podmínky.

amper.


U Sazka Mobilu bonusový kredit nepřebírá platnost stávajícího bonusového kreditu (v mém případě do listopadu 2025) a jsou tam tedy bonusové kredity s různým datumem platnosti ? A bonusový kredit za doporučení tedy po měsíci vyšumí a stávající bonusový kredit s platností do listopadu 2025 zůstane?
TescoMobile
Junior

Odeslat příspěvekod adolfino 13. 6. 2025 21:49

No to se právě neví, resp. to ještě nikdo neotestoval. Každopádně podle podmínek je to 30+30+40 s platností každý 30 dní, jak píše amper.
adolfino
Junior

Odeslat příspěvekod Letadlo 20. 6. 2025 15:36

Tak mi dneska přišel e-mail od Sazka Mobilu (zatím jenom pro pár čísel, další asi dojdou).

Převod telefonního čísla do Vodafonu


Vážený zákazníku,

od 1. 4. 2024 jsou všechny služby SAZKAmobilu poskytovány přímo společností Vodafone. Vzhledem k tomu, že značka SAZKAmobil ukončuje svoji činnost, převedeme co nevidět Vaše číslo právě k Vodafonu. Do Vodafonu přeneseme všechny aktivní předplacené karty a všechny neaktivní karty zakoupené od 1.1.2024. Aby vše proběhlo hladce a pohodově, chceme Vás o průběhu dostatečně informovat. Tak jdeme na to!

Kdy převedeme dobíjecí kartu do Vodafonu?

Vaše telefonní číslo převedeme dne 22.07.2025 se stejným nastavením služeb, které budou v den převodu aktivní. A to včetně kreditu. Rušíme pouze balíček Data na den, který nahradíme Daty na měsíc.



- Cena za minutu – 2,50 Kč

- Cena za SMS – 1,50 Kč

- Připojení na měsíc 1 GB – 79 Kč

Co se stane s mým telefonním číslem? 

Vaše telefonní číslo zůstává stejné. Zůstává i původní SIM karta. 

Co se s převodem změní? 

Nejpozději týden před plánovaným převodem Vám pošleme e-mailem nebo SMS zprávou to nejdůležitější. Součástí zprávy bude i odkaz na webové stránky, kde naleznete podrobné informace.



S převedením do systémů Vodafone jsou spojeny následující změny: 



Veškeré povinné informace k Vašim službám a smlouvě najdete v Můj Vodafone.

Okamžikem převodu do systémů Vodafonu pro Vás přestanou platit Všeobecné podmínky SAZKAmobil. Nadále se tak budete řídit Všeobecnými podmínkami pro poskytování služeb společnosti Vodafone účinnými od 2. 5. 2023 a na ně navazujícími dokumenty. Ty najdete na vseobecne_podminky.pdf..



Detailní informace najdete na webu. Můžete však kontaktovat i naši zákaznickou linku *11. 



Pokud se změnou nesouhlasíte, máte právo vypovědět závazek ze smlouvy, aniž by Vám vznikly jakékoli další náklady, do jednoho měsíce od doručení tohoto oznámení. Pokud Vám nevyhovuje nový tarif, kontaktujte prosím naši Zákaznickou linku *11, nejpozději do 19.07.2025.



Věříme, že budete se službami Vodafonu spokojeni stejně jako se službami SAZKAmobilu. Děkujeme!



Váš SAZKAmobil

Měníme vaše mobilní čísla ve šťastná
Custom Custom Custom Custom Custom

Provozní sdělení zasílá Vodafone Czech Republic a. s., IČO: 25788001, se sídlem náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5, zapsaná u Městského soudu v Praze, oddíl B, vložka 6064


No prostě super! Nevím, co ten ČTÚ dělá, ale to je tak na pověšení za koule do průvanu. Jeden z mála více méně skutečných virtuálních operátorů a oni ho nechali kompletně zabít. (Ať mi nikdo netvrdí, že tohle nebyl cíl Vodafonu při nákupu.)
Letadlo
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod peta809 20. 6. 2025 16:22

Jistě že byl. Ve skutečnosti tady totiž žádné konkurenční prostředí neexistuje.
peta809
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jenik3 20. 6. 2025 16:33

Čekáme, čekáme, až přijde ten spasitel. Zda se však, že se nikdo na vstup na český trh netřese.
jenik3
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků