od Ipanema 17. 10. 2012 18:46
Souhlas s Dušanem.
Odcházel jsem od UPC a ještě na mě operátor na lince při rušení byl 2x arogantní, že to jsem já, který vypovídám smlouvu (volal mi 2x ten samý člověk).
Pokud má firma, jako je např. UPC svoje diskuzní fórum, na kterém se řeší z velké části stížnosti nebo jsou založeny na FB stránky, s bojkotem této firmy, nevěstí to podle mě nic dobrého ani do světa mobilní komunikace. O článcích s podvody ze strany UPC na koncové zákazníky, se zmiňovat nebudu, každý si je případně najde sám.
Myslete si co chcete, ti kdo jsou s UPC spokojení, ať do toho virtuála jdou, neodpírám jim to.
Osobně bych raději platil něco navíc, když to bude fungovat a ne přejít někam, čemu nevěřím. IMHO.
Nečekejte levné ceny za minutu okolo dvou korun. Seďte zatím na zemi.
Můj mobil: OnePlus 11