O2 Family (Bonerix) - obecná diskuze

O virtuálních operátorech a jejich službách

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod dj.kure 28. 5. 2024 07:59

Dneska převedeno, aktuálně asi ještě nemám dokončené nastavení služeb, protože třeba net letí plnou rychlostí sítě.

Kdo už jste převedeni - původní “O2 Family” aplikace tedy zůstává i nadále aktivní, nebo se budu muset znovu registrovat čistě pod O2? Tuším, že jsem četl informaci, že web O2 Family zůstane nějakou dobu aktivní (přístup), ale jinak už bych měl přistupovat přes web O2.
Přílohy
IMG_5986.jpeg
dj.kure
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod adeeeee 28. 5. 2024 08:29

Převedou tě na nový O2, family už nebude fungovat, resp. nebude aktuální.
adeeeee
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Bobolit79 29. 5. 2024 06:26

Vcera me prevedli z family do O2 a porad nemam v aplikaci o2 ani na webu videt svoji sluzbu. Kdy se vam to tam objevilo?
Bobolit79
Junior

Odeslat příspěvekod Honzal9 29. 5. 2024 08:08

Třeba já kdysi u O2 byl takže mě službu hodili na starej účet.
Honzal9
Junior

Odeslat příspěvekod Tencovi 29. 5. 2024 11:42

Bobolit79 píše:Vcera me prevedli z family do O2 a porad nemam v aplikaci o2 ani na webu videt svoji sluzbu. Kdy se vam to tam objevilo?

Taky se mi to stalo.
A po mém chatu s O2guru jsem zjistil že mi poslali aktivační e-mail služeb na jiný e-mail než jsem měl registrovaný u O2family a musel jsem dojít kvůli jejich bordelu na prodejnu.
Schválně se zeptejte
Tencovi
Junior

Odeslat příspěvekod dj.kure 29. 5. 2024 12:21

Bobolit79 píše:Vcera me prevedli z family do O2 a porad nemam v aplikaci o2 ani na webu videt svoji sluzbu. Kdy se vam to tam objevilo?

Neobjevilo. Musel jsem do moje O2 (web), tam kliknout na zapomenuté heslo a nechat si poslat znovu údaje. Tuším, že to tak psali i v mailu po dokončení převodu, který mi ovšem padl do spamu.
dj.kure
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bobolit79 29. 5. 2024 17:50

Tak jsem byl na prodejne, mel jsem tarif family modry za 599,- prevedli me pod O2 na family zlaty za 699,- rikam, ze chci ten novy family stribrny za 599,- tak mi na to povida, ze nebudu moct vyuzit slevu Air bank, protoze to pry plati pouze kdyz je cena na fakture za tarif pres 600,- ze se do toho nejaky MMS, ktery ten tarif navysi nepocita, ze to slo jen u family. Mate nekdo zkusenost?
Bobolit79
Junior

Odeslat příspěvekod pulmann 29. 5. 2024 17:54

Také to mám za 599 Kč. Nabídli mi nějakou službu za cca 40 - 50 Kč, který navýší cenu.
Pak půjde Airbank.
pulmann
Junior

Odeslat příspěvekod Milos 29. 5. 2024 18:23

Bobolit79 píše:Tak jsem byl na prodejne, mel jsem tarif family modry za 599,- prevedli me pod O2 na family zlaty za 699,- rikam, ze chci ten novy family stribrny za 599,- tak mi na to povida, ze nebudu moct vyuzit slevu Air bank, protoze to pry plati pouze kdyz je cena na fakture za tarif pres 600,- ze se do toho nejaky MMS, ktery ten tarif navysi nepocita, ze to slo jen u family. Mate nekdo zkusenost?

Airbank sleva má stejné podmínky pro O2 i pro O2 Family. Člověk na prodejně ti kecal 8-)

Do útraty se započítávají:
- vybrané paušální služby, které platíte zpětně za určité období (mobilní volání, mobilní data, internet, O2 TV, fixní hlas a barevné linky)
- poplatky za volitelné balíčky (MIN, SMS, Data, Chytré volání do zahraničí, Kino, Svět, Top Svět, Voyo, O2 Security, Rodinné sledování, Pevná IP adresa)
- krátkodobé i dlouhodobé slevy na tarif nebo volitelný balíček
- placený provoz nad rámec volných jednotek v tarifu (například MMS)
- paušální služby O2 Family, které platíte zpětně za určité období (mobilní volání, mobilní data, internet, O2 TV)


Viz. https://www.airbank.cz/co-vas-nejvic-za ... n-mesicne/
Milos
Pokročilý

Odeslat příspěvekod oldschooltrancer- 29. 5. 2024 18:34

Stačí 1 SMS do zahraničí, faktura je pak 600,69 Kč a AirBank vrací 300.
oldschooltrancer-
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod boban 29. 5. 2024 19:17

Poznatek: Při převodu z O2 předplacenky na tarif (z ceníku family s patřičným kódem) Moje O2 nemusí fungovat až do nového účetního období. Mě to psalo, že nemám práva na zobrazení informací. Až naběhlo nové účetní období, spravilo se to. Dostal jsem se jen k dílčím nastavení. Přes android aplikaci mě to ale pustilo všude.
- čas neexistuje -
boban
Junior

Odeslat příspěvekod dj.kure 29. 5. 2024 19:22

Bobolit79 píše:Tak jsem byl na prodejne, mel jsem tarif family modry za 599,- prevedli me pod O2 na family zlaty za 699,- rikam, ze chci ten novy family stribrny za 599,- tak mi na to povida, ze nebudu moct vyuzit slevu Air bank, protoze to pry plati pouze kdyz je cena na fakture za tarif pres 600,- ze se do toho nejaky MMS, ktery ten tarif navysi nepocita, ze to slo jen u family. Mate nekdo zkusenost?


Tak to kecají. Jde o celkovou útratu za fakturu, před tím jsem měl taky Modrý, k tomu aktivní podrobné vyúčtování (asi za 39,- abych nemusel řešit útratu navíc) a samozřejmě odměna přišla vždy. Čili z jejich strany chybná informace. Normálně chtějte stříbrný, pohlidejte si útratu 600+ a bude to ok.
dj.kure
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Bobolit79 29. 5. 2024 19:51

Ok, diky vsem, asi byla mimo. A jak zmenim tarif, nikde to nevidim? Chci si dat ten stribrny.
Bobolit79
Junior

Odeslat příspěvekod Jiří P 29. 5. 2024 20:14

Pro změnu dolů musíš většinou volat na linku nebo napsat na chat.
Jiří P
Junior

Odeslat příspěvekod davsopl 29. 5. 2024 21:54

Honzal9 píše:Třeba já kdysi u O2 byl takže mě službu hodili na starej účet.


Já jsem si před převodem zaregistroval Moje O2 na stejný mail jako jsem měl u O2 Family. Bohužel jsem musel také na pobočku, ale podle prodejce to bylo tím, že se to nespárovalo z důvodu nového OP, kdy mě stará občanka pozbyla platnost.
davsopl
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků