od nereknujaksejmenuju 17. 6. 2023 22:27
Jo, to rika sama airbank, ze odpusti tu podminku 10 000. Tech 600 se asi da vyresit jen tak, ze pro tentokrat si to pro jistotu dopocitat a proste utratit zbytecne nejaky prachy navic nez prijit o 300..
Tedy: zacal jsem 16.6, tedy do 15.7. by me meli uctovat plny pausal 599. Kdyz mi stanovili "Vaše zúčtovací období je od 12. do 11. dne kalendářního měsíce.", musim nahradit chybejici 12+13+14+15. den, ze? Tj. 4*20 Kc.
Je to tak? Bo mi jinak zrejme vystavi fakturu jen na cca 520.
Pocitam to dobre?
Jeste v tydnu samozrejme predhodim tento problem primo i airbance, co oni na to.
EDIT 18.6. 8:30 :
Jeste mne napadlo zmenit si to datum zuctovaciho obdobi z 12. na pozdejsi. Gugl mi rekl, ze u O2 to jde jednou rocne, nabizi misto 12.-11. i 20.-19.. Takze jsem zavolal na cislo 800 02 02 02, kde by to melo jit zmenit, odtud mi vsak hned automat vyhnal, ze cislo neni u O2, ale u Family, takze se se mnou nebude bavit. Takze jsem zavolal do Family, (zákaznická linka: 841 117 118, Provozní doba zákaznické linky je:Po – Pá: 8:00 – 19:00 So – Ne, svátky: 8:00 – 16:00 zákaznická linka ze zahraničí: 00420 380 900 371), samozrejme na tu free zahranicni, bo pokladam z principu za svinstvo povesit zakaznickou linku na placene cislo (viz. cenik: Bílá zóna - 840, 841, 842, 847, 848, 849 2,90 Kč/min -...volne minuty: neuplatňují se). Tam to sice hned zvedla slecna, avsak bohuzel u Family pry to menit nejde.
Tak budu holt zrejme muset nejak zbytecne utratit tech asi 80 Kc, pokud tyhle starty tarifu neresi nejak Airbank.