O2 Family (Bonerix) - obecná diskuze

O virtuálních operátorech a jejich službách

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Milos 2. 8. 2023 16:49

A co reklamuješ? To vyúčtování za 600+Kč a nevrácení částky 300Kč?
Milos
Pokročilý

Odeslat příspěvekod oldschooltrancer- 2. 8. 2023 16:56

V podstatě to celý začalo tak, jak píšu.. měl jsem dotaz na roaming, jaký budu mít zúčtovací období atd... a na to, že mám tu zvýhodněnou nabídku přes AB.. ona na to, že to je ale jen 599 a na to se to nevztahuje, to už píšu výše. Takže pak nějaký řešení, druhej hovor (volala ona mi) a "potvrdila jsem si to i u kolegů, částka 600+ musí být za paušál, mrzí mě, že vám kolega sdělil chybné informace a uvedl vás v omyl. Zadám reklamaci, do 5 pracovních dnů dostanete vyjádření"... hmm

/edit: nechce se někomu jinýmu tam zavolat, jestli dostane ty samý informace? Protože jsem si dnes krátkou chvíli připadal jako ve vyspělým státě a pak jsem se zase vrátil do ČR :hmm:
oldschooltrancer-
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Milos 2. 8. 2023 17:00

A ty už jsi klient O2 Family a máš od nich nějaké vyúčtování nad 600Kč? Nebo jsi teprve ve fázi přechodu od T-Mobile k O2 Family?
Milos
Pokročilý

Odeslat příspěvekod oldschooltrancer- 2. 8. 2023 17:03

Ve fázi přechodu, smlouva podepsána dnes na pobočce o2.

Obrázek
oldschooltrancer-
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Milos 2. 8. 2023 17:12

Řekl bych, že jsi jen narazil na neznalou paní a zbytečně panikaříš. Někteří pracovníci infolinek jsou neznalí a říkají nepravdivé informace, to je zcela běžná věc. Podmínky jasně uvádějí:

"3. Cena za služby uhrazená v rámci zaplaceného vyúčtování služeb O2 dosáhne v daném kalendářním měsíci v součtu alespoň částky 600 Kč včetně DPH. Platby za služby a zboží třetích stran, digitální obsah nebo splátky zařízení placené ve vyúčtování se do této částky nepočítají."

Placený hovor či SMS do zahraničí je služba O2.
Milos
Pokročilý

Odeslat příspěvekod oldschooltrancer- 2. 8. 2023 17:17

Miloši ale přesně tohle jsem jí řek. Ale ona si trvala na svým.

Tak teď budu 5 dní čekat na jejich vyjádření :-D bože, to jsem zas narazil na nějaký trdlo. No nic :-D
oldschooltrancer-
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Milos 2. 8. 2023 18:59

Sice jsem nevolal do O2 Family, ale spojil jsem se přes chat s O2 (je to jedna firma) a je to tak, jak jsem ti tvrdil, že ta paní na infolince ti řekla blbost. O2 Guru mi sdělil toto:
Přílohy
O2 chat 2023-08-02.jpg
Naposledy upravil Milos dne 2. 8. 2023 22:43, celkově upraveno 1
Milos
Pokročilý

Odeslat příspěvekod oldschooltrancer- 2. 8. 2023 19:06

Neuvěřitelný... až budu mít odpověď, dám vědět, co mi napsali.
oldschooltrancer-
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Milos 2. 8. 2023 19:26

Někdy je lepší se na určité věci lidí na infolince neptat. Kdo se moc ptá, moc se dozví :D Případně se na to následně kontrolně zeptat v jiný čas jiného člověka na infolince. Úroveň znalostí jednotlivých pracovníků totiž bývá velice rozdílná.
Milos
Pokročilý

Odeslat příspěvekod oldschooltrancer- 2. 8. 2023 19:31

Levá a pravá ruka a asi 2 různý hlavy.. hele mě udivuje to, že mi něco řekla, pak poprosila o chvilku na ověření a pak zopakovala, že to potvrdil i někdo další. Jako už byl rozběhlej přenos a ona ho zastavila.
oldschooltrancer-
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Milos 2. 8. 2023 19:44

Otázkou je, jestli se opravdu někoho ptala, nebo jen dělala, že se během té chvilky někoho ptá :nenapadne
Klidně bych tu reklamaci telefonicky odvolal a požádal o pokračování v přenosu čísla.
Milos
Pokročilý

Odeslat příspěvekod oldschooltrancer- 2. 8. 2023 19:49

Když pominu posledních 8 měsíců (T-Mob), byl jsem u O2 do roku 2010 (a pak u O2 přes zaměstnavatele) a dost často se našel nějaký problém, něco naúčtovali navíc, něco "zapomněli" nastavit, nebo sdělili špatné informace. Myslel jsem, že se ta firma konečně někam posunula. Myslel.

Nicméně hovory se nahrávají, několikrát mě na to upozornili, tak ať si poslechnou, co mi říkala.

Naštěstí na to nechvátám, číslo mám a je mi jedno, jestli to bude za týden nebo 2.
oldschooltrancer-
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod .357 2. 8. 2023 20:16

Dostat během pěti hovorů na infolinku pět různých odpovědí na stejný dotaz, je bohužel realita nejen u O2.
Podrobnosti ohledně akce s AirBank jsem si proto raději dohledal jinde...
.357
BAN MM.cz

Odeslat příspěvekod oldschooltrancer- 2. 8. 2023 20:51

Já je bral ze stránek AB a O2, proto jsem si byl jistej tím, co jsem psal.. a paní to popřela.. Počkám na odpověď z "reklamačního" a uvidím :)
oldschooltrancer-
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod nereknujaksejmenuju 2. 8. 2023 22:25

Také si myslím, že paní potvora byla mimo :-)
Já uvidím jak to skutečně je asi až v září? Bo ten 599 tarif mi naběhl 16.6., zůčtovací období mi nastavili na 12. v měsíci, první fakturu mi vystavili až 24.7. se splatností 11.8. (budou si to brát inkasem). A Airbank má tuším v těch podmínkách akce, že těch 300 vrátí na účet následující měsíc po té platbě.
Ten první měsíc si samozřejmě naúčtovali i těch 99 za aktivaci sim, s čímž jsem sice počítal, ale nebylo jisté, zda jí také započtou jako povolenou útratu na ten limit 600, tak jsem si radši stejně naposílal i nějaké MMS na vlastní šuplíkové číslo (kvůli těm chybějícím 4 dnům do celého platebního měsíce), i když už předtím dostalo jednu SMS i jisté slovenské rádio, což by jinak postačovalo.
nereknujaksejmenuju
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků