O2 Family (Bonerix) - obecná diskuze

O virtuálních operátorech a jejich službách

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod dj.kure 10. 12. 2023 18:29

Tak je to služba přímo samotného O2 (výměna SIM). Proč by ji tedy neměli počítat? Taky si platím podrobné vyúčtování a počítají to :-) je to prostě nad rámec tarifu :-)
dj.kure
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 0055 11. 12. 2023 16:09

Mam problem, mozna si to jen namlouvam protoze jsem to drive neregistroval. Pred vstupem do O2 jsem byl u T-Mobile a prislo mne ze kvalita hovoru byla dokonala, nekolikrat jsem si myslel ze druha strana zavesila jake tam bylo ticho a krasny hlas a paradni srozumitelnost. Nyni po prechodi k Family se mne zda ze je to hodne spatne, chcrchla v tom, skripe, zni to jako by to melo 6 bitovou hloubku. Cekam ted na lince protoze operatoriu maji malo vsude, hraje nejaka znelka a je to fakt katastrofa kvalita toho zvuku.

Zda se mi to nebo je to realita?

A co mne dostalo nejvic a vnimam to jako problem, mel jsem dnes odpoledne hovor a do toho hovoru se mne dvakrat snazil zastihnout dalsi clovek. Prvni pruser je ze mi muj telefon nedal nijak vedet ze se mne chce dovolat nekdo dalsi, ale nemel jsem ani zadny zmeskany hovor a dotycny mi volal dvakrat. Co s tim?
0055
Junior

Odeslat příspěvekod Milos 11. 12. 2023 16:23

Ohledně té druhé části dotazu, musíš si aktivovat službu "Signalizace příchozího hovoru" https://www.o2.cz/podpora/volani-z-mobi ... iho-hovoru a "Zmeškané hovory" https://www.o2.cz/podpora/volani-z-mobi ... ane-hovory
Milos
Pokročilý

Odeslat příspěvekod 0055 11. 12. 2023 16:27

Dekuji, to jsem vubec nevedel, bral jsem to jako naprostou samozrejmost.
0055
Junior

Odeslat příspěvekod hauzz 11. 12. 2023 16:41

A ohledně první části dotazu - já mám opačnou zkušenost.Asi 2 roky zpátky kdy přechod Tescomobile - T-mobile celé rodiny bylo zřetelné zlepšení všech hovorů. Údajně O2 haproval peering s ostatními sítěmi a nefungoval HD Voice, v rámci sítě O2 to bylo většinou v pořádku.
hauzz
Pokročilý

Odeslat příspěvekod dj.kure 11. 12. 2023 17:05

0055: VoLTE máte aktivní a funkční?
dj.kure
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod nereknujaksejmenuju 11. 12. 2023 17:50

Milos píše:Ohledně té druhé části dotazu, musíš si aktivovat službu "Signalizace příchozího hovoru" https://www.o2.cz/podpora/volani-z-mobi ... iho-hovoru a "Zmeškané hovory" https://www.o2.cz/podpora/volani-z-mobi ... ane-hovory

Také jsem to nevěděl. A "Signalizace příchozího hovoru" mi zapnout šla (default byla vypnuta), na ty "Zmeškané hovory" odesláním té sms "zho a" na 999111 mě to však vyfakovalo, že požadavek nebylo možno přijmout z důvodu nesplnění podmínek na mém čísle. Že by tím, že jsem tarif Family? Dál jsem to již nezkoumal.
nereknujaksejmenuju
Junior

Odeslat příspěvekod dj.kure 11. 12. 2023 18:05

A tímto způsobem to nefunguje?

Kód: Vybrat vše
Službu aktivujete/deaktivujete pomocí tlačítkové volby na vašem telefonu:
aktivace služby: *43#
deaktivace služby: #43#
Apple iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple | Apple Watch 6 | O2 Family | Vodafone OneNet
dj.kure
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 0055 11. 12. 2023 18:18

dj.kure píše:0055: VoLTE máte aktivní a funkční?


V telefonu se mne to nikde nepodarilo najit, mam xia mi note 10, ale pres kod *#*#86583#*#* mam volte povolene.
0055
Junior

Odeslat příspěvekod dj.kure 11. 12. 2023 18:34

A ikonka v liště není? Případně podle tohoto nastavení? (jinak aktivační kód je správně, pokud tam tu položku nemáte, zadal bych ho preventivně znovu)
volte.png
Apple iPhone 14 Pro 256GB Deep Purple | Apple Watch 6 | O2 Family | Vodafone OneNet
dj.kure
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 0055 11. 12. 2023 18:42

Bohuzel v telefonu to nemam. mam tam rom z miuios, pockam do zitrka, jezisek dorazi predcasne s novym telefonem, tak to budu resit az tam. Ale jsem opravdu presvedceny ze to je horsi co se kvality hlasu a cistoty v hovoru tyka.
0055
Junior

Odeslat příspěvekod dj.kure 11. 12. 2023 19:08

Jak dlouho Vám trvá například spojení s O2 linkou? 800123456, pokud déle, jak 1-2 vteřiny, pak se telefon možná přepíná do 2G, čili by to odpovídalo. Snad bude nový telefon se sítí větší kamarád :-)
dj.kure
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod 0055 11. 12. 2023 19:13

4 - 5 sekundy... Ted jste mne dostal. Jiny telefon s vodafone kartou tak do pul sekundy, okamzite, ihned... Ale s T-mobile jsem to nepozoroval. Jdu tam vrazit tu vodafone kartu at vyloucim telefon.
0055
Junior

Odeslat příspěvekod nereknujaksejmenuju 11. 12. 2023 19:21

dj.kure píše:A tímto způsobem to nefunguje?

Kód: Vybrat vše
Službu aktivujete/deaktivujete pomocí tlačítkové volby na vašem telefonu:
aktivace služby: *43#
deaktivace služby: #43#

Tohle mi právě zapnout šlo. To druhé - zmeškané hovory- už ne. Ale dokážu žít i bez toho, kdyžtak to pořeším až budu po zrušení divize Family pod "pravým" O2. Nebo možná jen nesplnuji něco z toho co tam maj v tom linku vyjmenované.
EDIT: Tak ta sms po pokusu o zapnutí tehdy kecala. Ted jsem foun vypnul, zavolal si na něj z Kaktusího čísla, a po zapnutí hned sms o zmeškaném hovoru (kdo a kdy) přišla.
Naposledy upravil nereknujaksejmenuju dne 11. 12. 2023 19:32, celkově upraveno 1
nereknujaksejmenuju
Junior

Odeslat příspěvekod peta809 11. 12. 2023 19:24

0055 píše:Bohuzel v telefonu to nemam. mam tam rom z miuios, pockam do zitrka, jezisek dorazi predcasne s novym telefonem, tak to budu resit az tam. Ale jsem opravdu presvedceny ze to je horsi co se kvality hlasu a cistoty v hovoru tyka.

https://xm.cz/blog/miui-12-tipy-a-triky ... -a-vowifi/
peta809
Moderátor
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků