Ne, tyto podmínky mi byly nabídnuty už na podzim 2022, když jsem chtěl převést TescoMobile číslo k O2, tak jsem to využil, ale další 2 čísla jsem nechal u O2, hlavně kvůli tomu, že jsem chtěl vyzkoušet službu Chytré hodinky, na kterou jsem čekal a kterou má jenom O2 a T-Mobile:
viewtopic.php?p=13362222#p13362222Teď mi ale došla trpělivost s postupným zdražováním a když se v prodeji objevily SIM s 2x kreditem, tak jsem se TescoMobile zeptal, jestli stále platí nabídka Neomezené volání + 6GB za 249 Kč na měsíc (přesně 30 dní). Prý ano a dokonce mi zdarma poslali SIM s 2x kreditem, které jsem si ale musel výslovně vyžádat, jinak chtěli poslat Neomezeně + 2 GB dat (také zdarma?
).
SIM dorazily hned další den, ale nebyl čas, tak jsem se do toho dal až o víkendu, a žádný problém. Mám 2x SIM s 2x kreditem s novým číslem a pozítří se na ně převedou požadovaná O2 čísla. U podzimní aktivace to mělo být na 12 měsíců, nyní již neříkali nic.
PS: To podzimní číslo normálně funguje, jsou na něm neomezené hovory i SMS + 6GB dat a při dobítí se připíše bonusový kredit, který lze použít na hovory a SMS do zahraničí anebo dokoupení dat po vyčerpání G GB, a to 500 MB za 150 Kč.
PSS: Jinak O2 mi včera hned volalo, prý jsem v samoobsluze poptával OKU, tak co se děje, ale když jsem operátorce vysvětlil celou situaci, tak akorát nabídla Neomezené volání a SMS + 4 GB dat za 349 Kč a myslím, že dokonce bez DPH, načež jsem ji slušně namítnul, že 4 GB není 6 GB a 349 Kč bez DPH není 249 Kč s DPH, takže proč bych zůstaval za horších podmínek. Na to nenašla co namítnout, projevila lítost, že mi nemůže nabídnout lepší podmínky a slušně se rozloučila.
m4lcolm: Je sranda, kolik jedincu se nechalo zmanipulovat, ze se dobrovolne biji za cizi financni zajmy jako uzitecni idioti.