V samoobsluze se zobrazí platnost normálního a bonusového kreditu. Nezobrazí se třeba třetí kategorie - úvodně bonusový kredit - a ten je přičten ke standardnímu kreditu. (Což už je když ne rovnou lež, tak alespoň zavádějící.) Nikde tam ovšem není platnost SIM karty.
Například mám vyzkoušeno, že na nově aktivovaných kartách po vypršení prvních 6 měsíců a částečnému propadnutí nevyužitého úvodně bonusového kreditu, co nebyly nikdy dobity žádnou částkou, dojde v samoobsluze k nastavení platnosti kreditu na rok 9999. (Zjevně si někdo nenapsal testy a došlo k přetečení.) Ale nemám žádnou informaci, jak se nastaví platnost té karty.
-- 17. 9. 2024 13:24 --Tak mi na aktivní číslo Tesco Mobile přišla SMS od "
O2 TECHNIK" (tzv. odesílatel krátkého kódu) ve znění:
Abyste v těchto dnech mohli zůstat bezpečně ve spojení s blízkými a měli přístup k aktuálním informacím, aktivovali jsme vám neomezená data zdarma. Tahle pomoc je časově neomezená, včas Vám dáme vědět, než data zase poběží podle tarifu. Zůstaňte v bezpečí. Váš Operátor.
Zajímavé, ale mohli by to alespoň odesílat jako Tesco Mobile. Takhle to vypadá trochu podvodně!