ze.us, sonix, libol (když si zřídí FB), připojte se ke skupině na FB. U někoho je to pár korun, u někoho pár desítek korun, někde třeba stokoruny. Rozumím, investovaný čas do komunikace a sporu s Tesco Mobile se dá využít vzhledem k výši ztracené částky jistě efektivnějším způsobem. Ale ZLU, v tomto případě naprosto svévolnému a nekompetentnímu virtuálovi nerespektujícímu vlastní VOP se nesmí ustupovat. Oni se budou přít do krve o mizernou korunu, byť pochybení (diplomaticky vyjádřeno, přesněji manýry mimo rámec chápání) je jednoznačně na jejich straně. Už jsem záležitost/i prodiskutoval s ČTÚ, měl jsem štěstí na velmi vstřícnou pracovnici. Bylo mi řečeno "jste xtý, kdo volá, bohužel promile poškozených je ochotno investovat čas do podnětu, abychom se tím mohli zabývat. A bez toho nemůžeme činit nic." Vlastní anabázi zde zatím popisovat nebudu, je to na elaborát. Omezím se na konstatování, že kdybych nezažil na vlastní kůži, nevěřil bych. Závěrem podotýkám, že mě v životě naštvalo povícero "obchodníků", v rámci úspory času jsem nad tím mávl rukou. Obecně, operátoři jsou kartel bastardů jednající z pozice síly. Ale speciálně spolek nazývající se Tesco Mobile ČR mě hnul žlučí takovým způsobem, že se mezi výše zmíněné promile zařadím. Jestli se mezi vámi najde někdo ochotný zúčastnit se, budu rád. HOWGH
