od pol19 21. 5. 2017 22:02
Obávám se, že situace je ještě horší, než článek popisuje... Když jsem si přečetl jejich nové obchodní podmínky, a to jak ty „všeobecné“ pro předplacené karty, tak i ty speciálně k datovým balíčkům, rozumím tomu tak, že zpomalený internet na maximálně 30 dnů bude k dispozici POUZE po vyčerpání balíčku 200 MB dat za dobití. Po vyčerpání jakéhokoliv jiného datového balíčku (Extra Data, Rychlý Giga, Mega Data) se ale internet rovnou ZASTAVÍ...
„V rámci Balíčku získává Účastník datový limit definovaný v aktuálním Ceníku služeb. Po vyčerpání stanoveného datového limitu nemůže Účastník dále datové služby využívat.“ (Bod 5 obch. podmínek balíčku Extra Data příp. Rychlý Giga).
Ale třeba budeme něčím příjemně překvapeni, slibují na jejich webu pro klienty něco hezkého. Vše bude záležet na ceníku, už teď si však myslím, že pokud se po vyčerpání dat z balíčků internet rovnou zastaví bez ohledu na to, kdy byl balíček aktivován, tak to bude pro většinu zákazníku Mobil.cz takový skok ze současných podmínek, že to nezkousnou už z principu.
(Mega Data jsou asi něco nového od 11.6., cena zatím není v ceníku).