Myšpulín:To je nějaká blbost ne?
Chceš tím říci, že v tabulce výše stačí do položky
Název Ap napsat jen
internet a
ostatní položky nechat úplně prázdné?
--------------------------------------------------------------
EDIT:Tak, dovolal jsem se operátorce v 8.07
První co bylo, jsem zažádal o vrácení 20kč, když jsem v 7.15 volal operátora a nebyl jsem vůbec spojen, bylo mi řečeno, že operátor je až od 8.00hod. a sebralo mi to dvacku.Další dvacka za tento hovor v 8.07, protože to beru jako reklamaci služby.Slečna-paní mně poprosila, ať na půl hodiny vypnu mé zařízení a poté zapnu a zavolá mi, jak se naložilo s mým problémem po přenesení čísla a následného šnečího připojení.
Tak uvidíme, dám vědět.
Píši to zde dopodrobna v případě, že by měl někdo podobný problém stejně jako já a že určitě nejsem sám po přečtení předchozích příspěvků. Víc hlav, víc ví.
EDITč.2:Operátorka měla volat po zapnutí telefonu v 8.45, zapnul jsem telefon a signál sítě nikde, naskočila až v 8.55.V 9.05 mi volá operátorka a ptá se, jak jsem na tom s tím připojení, odpovídám, že je to stále stejné.U ikonky signálu je 3G značka a při pokusu o přenos dat (spuštění prohlížeče) se značka 3G přepne na H, stránka se načte tak za 5 minut.Operátorka to prý předá na technické oddělení a zavolá mi v 11.00hod.Potom dám opět vědět.
EDITč.3:Po slibu operátorky, že zavolá v 11.00 se nic nekonalo, volala ve 12.05 s omluvou.
Na technické oddělení nic mezi tím nepodala, ptala se mně, zda jsem restartoval mobil a vyzkoušel simkartu v jiném mobilu, odpověděl jsem ano a vše beze změn, internet nefunkční, nebo funkční, ale návrat do pravěku s rychlostí hlemýždě, načítání seznam.cz cca 7 minut !!!
20kč, respektive 40kč mi vrátily, nějak se to snažila sabotovat atd., ale nakonec kredit vrácen a poté chtěl jsem vyřešit internet.Odpověď tedy taková, že to nyní předává na technické oddělení, s mou prosbou jak dlouho to bude trvat mi bylo sděleno, že na to mají 5 pracovních dnů na čemž jsem odpověděl, zda mohu od mobil.cz opět přenést číslo k jinému operátorovy, odpověděla, že bez problémů.Řekl jsem ji, že pokud jdou do světa s nějakou službou, mají ji mít 100% odzkoušenou a ne aby odrazovali jejich chybami zákazníky.Mně tedy mobil.cz odradil maximálně a už se chystám přejít k jinému virtuálu, který se předvede snad každým dnem.Takže mám funkční volání a sms bez internetu, což je u mně porušení jakých si smluvních podmínek provozovatele.Nevím co k tomu ještě více napsat.Hodně zdaru a pevné nervy všem.
