Kaktus v síti T-Mobile - obecná diskuze

O virtuálních operátorech a jejich službách

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod CosiOdvedle 31. 7. 2017 10:42

Sice nezvládli, ale čekal jsem to.
Na jedné kartě mi vše proběhlo OK, na druhé ale zmizelo 4500MB...dám jim čas na nápravu.
CosiOdvedle
Junior

Odeslat příspěvekod lukodlak 31. 7. 2017 11:16

Já mám vše OK.
Zajímám se o elektroniku a programování.
lukodlak
Junior

Odeslat příspěvekod SirionRazzer 31. 7. 2017 11:25

Zmizelo 5 GB, dneska uz mam vse zpatky.
SirionRazzer
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod BeznyFrantaUzivatel 31. 7. 2017 11:28

Mně k těm novým 500 MB také vše sami dnes bez nějaké reklamace vrátili na bajt přesně (měl jsem preventivní screenshot samoobsluhy ze středy, sim leží dlouhodobě v šuplíku, takže mezitím nic neodčerpáno). Takže sice to po.rali, nějaké zálohy však zřejmě měli :-)
BeznyFrantaUzivatel
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jhappy 31. 7. 2017 11:31

Taky mi vše dnes vrátili (3GB) :tleskani ;-)
jhappy
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod peter23p 31. 7. 2017 11:53

tak právě se to taky objevilo zpátky na MB přesně.

Ještě mě napadlo a nevím jestli už se to tu řešilo, nespotřebovaná data na sociální sítě se taky převádějí do dalšího měsíce?
peter23p
Junior

Odeslat příspěvekod TrustNo1 31. 7. 2017 12:09

Takže má zkušenost - o víkendu původní data na dvou kartách nebyly, na třetí ano. Dnes dopoledne je již vše v pořádku.
TrustNo1
Junior

Odeslat příspěvekod xlendi 31. 7. 2017 13:38

Také data zptáky, snad v pořádku (nepamatuju si každej MB, ale je tam teď s těmi pěti sty MB vizuálně o něco víc, než předtím). Na fb neúčinná omluva (ve smyslu žádná kompenzace). Text zní takto:

"Ahoj, moc se omlouvám, jde o technickou chybu Dneska to technici nahodí a všechna data se vrátí. Kdyby cokoliv, určitě se ozvi."
iPhone 12, Samsung A50, iPad Mini (2019), Apple Watch 5, MacBook Air M1

Moje úvaha, proč si (ne) koupit iPhone 12:
http://coins4you.cz/ip12/
xlendi
Junior

Odeslat příspěvekod Swejzi 31. 7. 2017 14:27

Evidentně mají systém pořád nějak zasekanej. Teď jsem si koupil 80MB jednorázových dat, pade to strhlo, data nepřibyla, ani platnost se o 30 dní neprodloužila.
Swejzi
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod plmplm2 31. 7. 2017 14:59

Taky mi na fcb poslali tu ctrl+c, ctrl+v omluvu a data vratili, jestli presne to nevim, screenshot nebyl, alespon vim ze pri kazdy zmene ho mam delat...
plmplm2
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod tristazmista 31. 7. 2017 16:27

Ja mam svejch 3,6gb taky zpet, takze cajk...
tristazmista
Junior

Odeslat příspěvekod RoMeiRo 31. 7. 2017 22:10

Já jsem si 29.7. hned co to šlo aktivoval obnovovací balíček 500MB a internet mi jede 64kbps... nechápu to, ale dost mi to vadí. Teď když nemám možnost wifi a jsem vázanej na tohle, tak je to dost nemilý překvapení...
RoMeiRo
Junior


Odeslat příspěvekod Lachty 1. 8. 2017 04:19

Mam ten jednorazovy a jede mi 64 kbps po fupu, ale jen kde je dobry signal. Tam kde je horsi, tak to jede hodne pomalu.
Lachty
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod sonix 1. 8. 2017 06:37

To je přeci v pořádku, jednorázový balíček má jet po vyčerpání FUP max. rychlostí 64 kbps, ale obnovovací by už po vyčerpání FUP neměl vůbec fungovat. Nebo je to myšleno tak, že těch 500 MB je čerpáno touto rychlostí? Že by KAKTUS chtěl tímto ochránit zákazníky před rychlým vyčerpáním dat s následným zablokováním internetu či nutností zacálovat další data?
sonix
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků