Kaktus v síti T-Mobile - obecná diskuze

O virtuálních operátorech a jejich službách

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Ipanema 1. 7. 2019 09:12

Já si heslo změnil (bylo to prý potřeba) a po autom. přihlášení se odhlásil a znovu zkusil přihlásit. Už mi to to nové heslo nebere...

"Když něco funguje, tak to změníme." Tento slogan se vždy a u všeho opravdu vyplatí.


...a vypadá, že za 100,- těch 500MB už koupit ani nepůjde.
Můj mobil: OnePlus 11
Ipanema
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Mr.Oizo 1. 7. 2019 10:15

Musíš při přihlášení místo emailu zadat to číslo co ti přišlo do SMS.
Mr.Oizo
Junior

Odeslat příspěvekod CosiOdvedle 1. 7. 2019 10:15

Všechno zřejmě souvisí s víkendovou aktualizací systémů.
Momentálně teď 1.7. v 11:00 se také nemohu přihlasit na webu a s aplikací je to ještě horší.
Napsala že je dostupná nová verze, cca 2MB, staženo, nainstalováno...zmizely v plochy widgety a aplikace se odmítá vůbec spustit. Jen stále žlutá barva přes celý display.

No moc se to klukům a holkám od Kaktusu nepovedlo, snad přijde nějaké vysvětlení co a proč se děje.
CosiOdvedle
Junior

Odeslat příspěvekod Ipanema 1. 7. 2019 10:28

Mr.Oizo. Tak to mě fakt nenapadlo, když jsem si u změny hesla musel vytvořit/zadat i přihlašovací jméno, které je asi nyní zbytečné... A předvyplněná položka ve fieldboxu je "e-mail". Nevím jak u Kaktusu, ale u mě se E-mail nerovná číslo...
Tobě děkuji.
Můj mobil: OnePlus 11
Ipanema
Pokročilý

Odeslat příspěvekod scotch11 1. 7. 2019 11:04

Na webu jsem proceduru úspěšně absolvoval (díky za radu mail/číslo z SMS), ale mobil appka i s novými údaji se stále schovává. Weekendová práce tak na1/2 :hm
scotch11
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Mr.Oizo 1. 7. 2019 11:11

Po úspěšném přihlášení si v nastavení můžete zase nastavit místo čísla opět email a bude to zase fungovat přes něj. Tohle vymyslel nějakej deb.l.
Mr.Oizo
Junior

Odeslat příspěvekod penav 1. 7. 2019 11:12

To dělají klucí z T-Mobile po večerech jako bokovku, jinak si to nedokážu vysvětlit. Nebýt tady toho fora, tak do Kaktusu nejdu, jelikož je to takový dětský fejsbukovy program. Jinak to, že mě tam schází více jak 1000 min na volání, beru pouze jako bug (data to ukazuje správně), urgovat to někde, na to nemám čas.
penav
Junior

Odeslat příspěvekod Well-being 1. 7. 2019 12:19

I po cca 5ti letech provozu, stále amatérský přístup ... ;-)
Sám jsem to již nevydržel a našel si lepší řešení. Kaktus využívám už jenom jako záložní sim.
~ dubium est initium sapientiae ~
Well-being
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Nick Cave 1. 7. 2019 13:28

přišla další aktualizace aplikace Kaktus
Nick Cave
Administrátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod chosta 1. 7. 2019 14:58

mě to stále nefunguje ani na webu mě neukazuje volné minuty jenom data ani apka jsou to amatéři každou chvili je něco budu odcházet od kaktusu už nemám trpělivost.
chosta
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod aje1 1. 7. 2019 15:43

Tak me to ukazuje uplne vse jak v apce tak na webu
aje1
Junior

Odeslat příspěvekod anonymni 1. 7. 2019 16:06

Apka po druhé aktualizací už funguje, ale minuty v balíčku mi zmizely a platnost balíčku je do 1.1.1970. To samé ukazuje i samoobsluha.
No počkám jeste..
anonymni

Odeslat příspěvekod blackwork 1. 7. 2019 18:59

Stejnej problém ...
No teď kdyby spustili dobíječku tak do toho nejdu ... :-D 8-S
blackwork
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod KarlvonBahnhof 1. 7. 2019 19:28

I já se podělím o pár "drobností" z dnešního dne.

1)
Koupil jsem dnes dopoledne 01.07.2019 dvě Kaktus SIM po 100 Kč a chtěl je na webu aktivovat. Už to nelze, nelze si navíc ani vybrat číslo.
Aktivace proběhne jen a pouze prvním zavoláním z nové SIM a číslo je přiděleno automaticky (řada 703-974-xxx).

2)
Platnost bonusového kreditu 100 Kč je dle obdržené SMS do 29.06.2022 (!), tj. 3 roky.

3)
Platnost SIM dle té samé SMS je POUZE do 31.12.2019, tj. 6 měsíců.
Jsem tedy zvědav, o jaký časový úsek bude po dobití prodloužena platnost SIM karty, před víkendovou odstávkou to bylo vždy 12 měsíců.

KvB
SGN 8 / Oreo 8.0.0
KarlvonBahnhof
Junior

Odeslat příspěvekod penav 1. 7. 2019 19:42

Tak jsem přišel na jednu i pozitivní zprávu. Přes aplikaci je nyní možnost jednorázového dokupu dat dvakrát větší než bývala, teda snad nekecám, bylo 500 MB za 100 Kč a nyní je 1024 MB za 100 Kč. Otestoval jsem to a opravdu naběhlo 1 GB za stovku. To znamená, že při dobíječce je to stejná cena jako v akci před Vánocemi. Tak až na ty ztracené předplacené minuty to začíná celkem fungovat.
penav
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků