Kaktus v síti T-Mobile - obecná diskuze

O virtuálních operátorech a jejich službách

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod nehyba 15. 7. 2019 09:05

díky...kterou položku máš na mysli?nic o deaktivaci nevidím :shock:
nehyba
Junior

Odeslat příspěvekod Ipanema 15. 7. 2019 09:18

Pokud tam nevidíš "datovat dál bez balíčku" úplně dole, tak bude někde chyba.
Můj mobil: OnePlus 11
Ipanema
Pokročilý

Odeslat příspěvekod nehyba 15. 7. 2019 09:33

To jsi mě asi špatně pochopil. Potřebuji vypnout samoobnovující balíček,ne ten jednorázový.
nehyba
Junior

Odeslat příspěvekod Ipanema 15. 7. 2019 09:49

Aha, tak teď jsem to zkusil a taky to tam nemám. Takže pardón za info. Vždy to tam bylo a nyní to nevidím. A ano, bavím se o samoobnovujícím balíčku. Tam to šlo.

Tak to ti snad odpoví někdo ještě jiný co s tím. Podpora Kaktus nereaguje vesměs nikomu nyní. Odpovídají na co chtějí sami. Pokud by to jinak nešlo, tak bys ten bonusový kredit musel vyplácat nákupem "extra dat navíc" na stejné stránce, co jsem ti poslal nebo i přes samoobsluhu by to mělo jít. 1024MB za 100,-
Můj mobil: OnePlus 11
Ipanema
Pokročilý

Odeslat příspěvekod anonymni 15. 7. 2019 12:54

nehyba:
na tvůj původní dotaz nelze zcela jasně odpovědět, protože nevíme, čeho chceš přesně dosáhnout.
Nepotřebuji vyčerpat volné mega. Potřebuji využít bonusový kredit.

Pokud se chceš zbavit bonusového kreditu a dokoupit data u samoobnovovacího balíčku, tak je možnost jako v minulosti v Moje služby zadat u balíčku Neobnovovat. Pak balíček vyprší vyčerpáním dat nebo s platností balíčku; jinými slovy musel bys data "vyplácat" a teprve pak bys mohl koupit jiný.

Ale pokud bys potřeboval navýšit data, tak (po té zpackané aktualizaci systémů Kaktusu) lze nově dokoupit vyšší samoobnovovací datový balíček, než právě používáš.
anonymni

Odeslat příspěvekod paulusek 15. 7. 2019 13:17

Odhlaste se a opět přihlaste k účtu. Samoobsluha by poté již měla fungovat.
paulusek
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod roy1 15. 7. 2019 13:56

Heureka, po 14 dnech.....
roy1
Pokročilý

Odeslat příspěvekod JayDeeSq 15. 7. 2019 14:01

Mě to teda ukazuje furt nesmysl..ale minuty se mi začaly odečítat z balíčku..který platil údajně do soboty..ale o víkendu už šlo přes aplikaci poslat kredit
JayDeeSq
Pokročilý

Odeslat příspěvekod nehyba 15. 7. 2019 14:04

nnnokiaE52 píše:nehyba:
na tvůj původní dotaz nelze zcela jasně odpovědět, protože nevíme, čeho chceš přesně dosáhnout.
Nepotřebuji vyčerpat volné mega. Potřebuji využít bonusový kredit.

Pokud se chceš zbavit bonusového kreditu a dokoupit data u samoobnovovacího balíčku, tak je možnost jako v minulosti v Moje služby zadat u balíčku Neobnovovat. Pak balíček vyprší vyčerpáním dat nebo s platností balíčku; jinými slovy musel bys data "vyplácat" a teprve pak bys mohl koupit jiný.

Ale pokud bys potřeboval navýšit data, tak (po té zpackané aktualizaci systémů Kaktusu) lze nově dokoupit vyšší samoobnovovací datový balíček, než právě používáš.


Chci využít bonusový kredit(100kč platnost do 22.7) co mám na zakoupení balíčku.Abych ho koupil 21.7 a tím pádem měl internet na dalších 30 dní. Nyní mám samobnovující balíček -internet do 23.7. Nevadí mi,že přijdu o neprojeté mega.
nehyba
Junior

Odeslat příspěvekod Ipanema 15. 7. 2019 14:08

Tak jestli na to máš jen 100 Kč, tak to si kup fakt ten 1GB extra navíc. O nic nepříjdeš, ale strhne se ti nyní 100 Kč za to navýšení a pak 23.7. znovu 100 - 300 Kč za samoobnovení.
Můj mobil: OnePlus 11
Ipanema
Pokročilý

Odeslat příspěvekod nehyba 15. 7. 2019 14:13

Díky,ale dotaz zněl,zda jde ihned deaktivovat aktuální samoobnovující balíček ....Kdybych chtěl 1gb a měl potřebu syslit mega-giga,tak neřeším deaktivaci. Nepotřebuji tolik dat,mám spotřebu ani ne 100mega. Chápeš??? :shock: na co mám kupovat giga,když po skončení budu opět kupovat jen jednorázový balíček 80mb??? :twisted:
nehyba
Junior

Odeslat příspěvekod Ipanema 15. 7. 2019 14:22

Tak to jo, to mi je jasný. Já bych jim nic nedával prostě. Deaktivace vždy šla tak, jak jsem napsal. Dnes mi to nejde a to jsem aplikaci celou odinstaloval a nainstaloval znovu. Takže vyloženě deaktivace asi nepůjde. Oni na dotaz ještě neodpověděli?
Můj mobil: OnePlus 11
Ipanema
Pokročilý

Odeslat příspěvekod JayDeeSq 15. 7. 2019 15:48

tak už to ukazuje jakože správný datum balíčku, takže se to tváří "bez chyb", nicméně minut je rozhodně málo a už se normálně odečítají (co si tak pamatuju tak to cca vychází, že vrátily původní minuty z balíčku minulého a ty nově aktivované 10.7. se k tomu nepřidaly), takže to budu asi reklamovat, ještě počkám co to udělá do zítra
JayDeeSq
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Ipanema 15. 7. 2019 15:55

Já mám platnost jednorázového balíčku do 5.7.2019, tak snad ho stihnu prodloužit, aby mi nepropadnul...
Ipanema
Pokročilý

Odeslat příspěvekod nehyba 15. 7. 2019 16:14

takže stále vím kulový.
nejsem si jistý,zda nešla deaktivace jen u jednorázových-to jsem dělával kdysi.Ale u samoobnovujícícho nemám zkušenost a prostě nikde jsem nic nevyčetl.Asi to nepůjde,to by všichni před propadnutím bonusového kreditu deaktivovali aktuální a kupili nový zas na další měsíc-nemám ted na mysli sysly :-)

-- 15. 7. 2019 17:17 --

Kaktus odpovědel.Vlastně me odkazali na web,kde jsem se nic nedočetl.Napsali,že: balíčky nejde kombinovat,takže pokud chceš koupit jednorázový,to půjde až nebudeš mít aktivní jiný balíček. Jakmile ale zrušíš obnovu tak o zbylé jednotky přijdeš.
nehyba
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků