Kaktus v síti T-Mobile - obecná diskuze

O virtuálních operátorech a jejich službách

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod a.b.a.c.u.s 29. 12. 2020 18:56

Jedna technická k limitované edici SIM 6 GB + flat soc. sítě: Jakým způsobem je doručovaná? Jako doporučený dopis nebo ji vozí poštovní balíkáři?
a.b.a.c.u.s
Junior

Odeslat příspěvekod Ředitel ČTÚ 29. 12. 2020 19:07

Mě je dovezla slečna od pošty jiná než obvykle. Platil jsem dopředu kartou. :D
Ředitel ČTÚ
Vrátnej na ČTÚ
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ipanema 29. 12. 2020 19:12

iceman9: ze své zkušenosti z roku 2019, kdy jsem využíval samoobnov. balíčky na volání, tak potvrzuji, že se jednotky sčítali. Možnost dokoupit je i manuálně jsem měl a bylo to jak píšeš - pouze tím jedním balíčkem s hodnotou, která byla aktivovaná. Jak je to nyní, nevím. Mám na volání jednorázové balíčky. Napiš jim zprávu na FB a trval bych slušně na sečtení. Zaplatil sis to.

a.b.a.c.u.s.: obyčejná denní poštačka od ČP. Doporučeným dopisem.
Ipanema
Pokročilý

Odeslat příspěvekod vosoun 29. 12. 2020 20:16

Moje zkušenosti: ještě přes léto jsem používal SB na data i hovory. Data fungovaly v pohodě a vždycky se při obnově balíčku data přičetly k původním. Ale u hovoru (měl jsem SB 200 minut) se někdy zbývající minuty ztratily a někdy ne. Pokaždé mi ale při reklamaci přes Facebook vrátili za ztracené minuty poměrnou část kreditu. Někdy v říjnu mě ale přestalo bavit pořád hlídat o kolik minut mě zase obrali a přešel jsem u hovorů na JB, který funguje dobře (jen se musí včas obnovit, ale to řeším upozorněním v kalendáři)
vosoun
Junior

Odeslat příspěvekod anonymni 29. 12. 2020 21:49

a.b.a.c.u.s píše:Jedna technická k limitované edici SIM 6 GB + flat soc. sítě: Jakým způsobem je doručovaná? Jako doporučený dopis nebo ji vozí poštovní balíkáři?

Přijde jako doporučený dopis, takže obyč. doručovatelka, balíkáři ne ;-)
anonymni

Odeslat příspěvekod JayDeeSq 30. 12. 2020 00:04

iceman9
u samoobnovovacích balíčku minut a sms se jednotky nesčítají, je to psáno i při jejich nákupu, je to jediný případ, kdy ne, jinak u všeho ostatního ano. Jinak samobnovovací balíček 22minut není zrovna výhodná věc k používání
JayDeeSq
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Ipanema 30. 12. 2020 08:20

I při jednorázových je to napsáno při nákupu. Doslova, že předchozí balíček není možné kombinovat s novým a tím bude deaktivován.
Ipanema
Pokročilý

Odeslat příspěvekod vosoun 30. 12. 2020 08:28

JayDeeSq píše:iceman9
u samoobnovovacích balíčku minut a sms se jednotky nesčítají, je to psáno i při jejich nákupu, je to jediný případ, kdy ne, jinak u všeho ostatního ano.

Pokud tomu tak je, tak je to zřejmě jen krátce a nebo o tom nevědí ani holky Gabča a spol z Facebooku. Kdykoliv se mi letos smazaly zbylé jednotky minut, považoval jsem to za chybu Kaktusu a reklamoval to přes Facebook chat. Holky se mi omlouvaly, že je to chyba jejich systému a že na tom technici pracují a vždy vrátily poměrnou část kreditu za nepřevedené minuty.
Pokud se tedy minuty u SB nesčítají, tak o tom asi nevěděli ani u Kaktusu ;)
vosoun
Junior

Odeslat příspěvekod Ipanema 30. 12. 2020 08:48

Neberte to jako bernou minci. Nevím to s jistotou, ale vím, že před rokem se to klasicky mezi sebou sčítalo. Teď jsem kupoval jednorázová balíček minut a ta hláška je doslova:
Kód: Vybrat vše
Nový balíček Balíček 200 minut jednorázový nemůžeš mít zapnutý společně s balíčkem Balíček 200 minut jednorázový, proto ti původní balíček nahradíme novým.

U všech jednorázových balíčků a samoobnovujícího balíčku dat ti vždycky jednotky převedeme.
U samoobnovujícího balíčku volání a SMS se jednotky nepřevádí.

Takže to bude asi něco novějšího to nesčítání.
Můj mobil: OnePlus 11
Ipanema
Pokročilý

Odeslat příspěvekod iceman9 30. 12. 2020 10:49

Upozornění, jak tady někteří píšete se mi ale v mobilní aplikaci nezobrazuje. Možná tak na webu, který já nepoužívám. Reklamoval jsem to na Facebooku Kaktusu s výsledkem, že ano, v minulosti se dalo takto obnovit dříve samoobnovovací balíček tím stejným a minuty se sčítaly, nově to prý nejde a minuty se nesčítají. Mají tam však chybu v mobilní aplikaci, která toto stále umožnuje (nejnovjěší verze 3.0.11 (82)). Vrátili mi kredit za zmizelé minuty a prý předají další podnět k nápravě aplikace - vědí o tom. Na přímý dotaz, kdy došlo k této změně však nebyli schopni odpovědět. Za sebe můžu říct, že jsem to dohledával a ještě v záři to šlo a minuty se sčítaly.

-- 30. 12. 2020 11:52 --

JayDeeSq máš nějakou výhodnější věc k používání než balíček 22min? ...Měsíčně mám spotřebu 18 - 25 min, jak kdy. Hlídat a obnovovat jednorázové se mi moc nechce. A možná by tam ve výsledku nebyl ani žádný rozdíl.
iceman9
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod wit.cz 30. 12. 2020 12:55

iceman9: já se na čas se svým hlavním číslem přesunul z Kaktusu pod drahej mateřskej TM, takže jsem pro volání zase po čase využil appku Zoiper pod klasickým VOIP účtem u Odorika s CLIPnutým mobilním číslem. 0,59 Kč/min od první vteřiny. Spotřebu mám podobnou. Ale jinak u Kaktusu nic lepšího nekoupíš a máš to pohodlnější.
<- Pod obrázkem najdete odkaz na platformu Portu, kde po registraci získáme oba 3 měsíce bez poplatků. Díky, kdo jste využil.
wit.cz
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hauzz 30. 12. 2020 14:57

Zkopirováno z jejich FAQ :
"PŘEVÁDÍ SE NEVYČERPANÉ JEDNOTKY?
U samoobnovujících i jednorázových balíčků můžeš nevyčerpané jednotky převádět a díky tomu o ně nikdy nepřijdeš ;)


Samoobnovující balíčky se ti, pokud máš dost kreditu a obnovu sis nevypnul, každých 30 dní obnoví. Po obnově se ti všechny nevyčerpané jednotky převedou do nového balíčku a převezmou jeho novou 30 denní platnost.

Nevyčerpané jednotky u jednorázových balíčků prodloužíš koupením nového jednorázového balíčku stejného typu. Nový balíček, včetně převedených jednotek, ti bude platit 30 dní."
hauzz
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Ipanema 30. 12. 2020 15:04

To ano, ale tohle se zase oni budou ohánět, že platí jen po automatické obnově. :(
Můj mobil: OnePlus 11
Ipanema
Pokročilý

Odeslat příspěvekod wit.cz 30. 12. 2020 16:28

Ty podmínky jsou přesně to, co v tom dělá bordel. Buď se dají vykládat vícero způsoby, nebo naopak některou situaci nezmiňují vůbec.
<- Pod obrázkem najdete odkaz na platformu Portu, kde po registraci získáme oba 3 měsíce bez poplatků. Díky, kdo jste využil.
wit.cz
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ipanema 30. 12. 2020 16:38

Kaktus je v tomto ale skvělý a podpora max. vstřícná. Nedokážu si představit, že by mi na moji jedinou zprávu vrátil Vodafone poměrnou část kreditu, i když nemám jasnou pravdu. Jen tak...
Ipanema
Pokročilý

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků