Díval jsem se v sámošce, jak se zablokují služby (případně, když bych ztratil sim nebo tak něco) a chce to tam heslo pro komunikaci. To vezmu kde ? Nebo ho někde nastavím ?

V nastavení účtu nic nevidím a jinde taky nic nevidím, kde bych si to heslo pro komunikaci nastavil.

Když tam něco napíšu, tak to odpoví - Nezadal jsi platné heslo pro komunikaci.
-- 9. 7. 2022 13:34 --Tak když nikdo neodpovídá, taxem si to musel vyguglit.

CO MÁM DĚLAT, KDYŽ ZTRATÍM SIM?
V Mých službách v záložce Nastavení klikni na Zablokovat služby. Kvůli tomu, aby sis mohl/a služby později aktivovat, je potřebné zadat heslo pro komunikaci, které se skládá ze čtyř číslic, která nejsou stejná ani nejdou v řadě za sebou. Od té chvíle už nebude možné ze SIMky volat, SMSkovat, datovat ani používat jiné placené služby.
Potom si opatři novou Kaktusí SIMku, aktivuj ji a druhý den od aktivace nám napiš na Facebook. Po provedené výměně si zase v Mých službách můžeš služby odblokovat přes tebou zvolené heslo pro komunikaci. Po 35 minutách od odblokování stačí telefon vypnout a zapnout a zase by mělo všechno fungovat

Doba, po kterou máš SIMku blokovanou, nemá žádný vliv na platnost kreditu nebo balíčků.
***********************************
Co se stane v tomto případě s platností kreditu a jeho výškou ?
