od Jarda572 29. 3. 2023 12:31
Obě Kaktusí SIM jsou moje. Problém nastal, když jsem na novou Kaktusí SIMku, z nějakého důvodu, přenesl před cca měsícem číslo od ČEZu.
Toto číslo je moje primární a vyskytuje se ve všech možných smlouvách, kontaktech, etc. Tuto SIMku ČEZu jsem měl léta letoucí, abych se vždy dotelefonoval, protože se platí až zpětně/post paid po vystavení faktury.
Časem jsem si pořídil druhou, Kaktusí, SIMku a tu používám na všechno, tedy telefonování a datování ( samoobnovovacích 6GB ) a první SIMka (ČEZu s primárním číslem) byla vlastně jen záložní.
Na té aktivní Kaktusí SIM spotřebovávám průměrně cca 3GB dat měsíčně a protelefonuji tak 150 Kč kreditu. Můj záměr je, že na ní teď přejdu na samoobnovovací balíček 1GB.
Pomalu mi dochází, že nová Kaktusí SIMka (s mým primárním číslem ), na které nemám zatím zapnuté žádné balíčky a na které je jen triplekredit 600 Kč za první dobití před přenosem čísla, je pro mě nadbytečná a vymýšlím, jak z toho.