Kaktus v síti T-Mobile - obecná diskuze

O virtuálních operátorech a jejich službách

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod metyn 25. 4. 2025 05:15

1001
metyn
Junior

Odeslat příspěvekod glock69 25. 4. 2025 06:43

adolfino píše:
glock69 píše:Dobíjím ze SB banky, rychlé, pohodlné...
Apka Kaktusu stále nefunguje, při dobíječce se to stává poměrně často..



SB = Sberbank ???


SB = Smartbanking
glock69
Junior

Odeslat příspěvekod Ladislav_2 25. 4. 2025 07:44

JohnyHD píše:Web i appka failové, na chatu mi potrvrdili přetížený server, využil jsem webu T-Mobilu, to šlo hned, dobito 200 + 400 bonus. Ani se nedivím, že je takový provoz, když dávají 2x tolik a ne jako obvykle jen 1x tolik.


Ta dobíječka snad nebyla nijak jiná, pokud máš 200 + 400 tak to je triple za kombinaci první dobití SIM zdarma a dobíječka, ne?
Ladislav_2
Junior

Odeslat příspěvekod slavo963 25. 4. 2025 08:09

ano
slavo963
Junior

Odeslat příspěvekod technikus 2. 5. 2025 14:10

Dodej svejm datům k tarifům Neřešto pořádnej objem!
Když je dneska vezmeš za 100 Kč, přibereš místo původního 1G rovnou 4 GB.
Komplet info, který stejně nikdo nečte na http://www.mujkaktus.cz/dokumenty.
Od 14.h do 20.h

-- 5. 5. 2025 16:50 --

Novinka?

Žádný game over. V Neřeštu ti teď přidáváme bonusový 2 dny čekačky navíc. Takže, když ti při obnově nefachá karta nebo přijde jinej fail, data hned nikam nezmizej.
Stačí během čekačky v klidu Neřešto aktivovat a všechny původní jednotky se ti tam převedou
Vic tu https://www.mujkaktus.cz/neresto
technikus
Junior

Odeslat příspěvekod jadrisek 6. 5. 2025 21:18

Kaktus má "retenční" slevy, stačí napsat žádost o oku a sleví 50kč na neřešto 350 nebo 450...
jadrisek
Junior

Odeslat příspěvekod Letadlo 6. 5. 2025 22:44

Při přenosu čísla ze SIM na SIM, za jak dlouho se vám sečetl kredit? Trvalo to někdy delší dobu?
Letadlo
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jean_Valjean 7. 5. 2025 05:14

Když jsem to dělal před týdnem, tak se kredit nesečetl vůbec a musel jsem psát přes Messenger žádost o nápravu. Ta pak proběhla asi do hodiny.
Jean_Valjean
Junior

Odeslat příspěvekod Letadlo 7. 5. 2025 05:37

Vypadá to na stejný problém. Zkusil jsem napsat na podporu.
Letadlo
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod slavo963 7. 5. 2025 09:02

Jakoze standardni ani bonusovy kredit na novou SIM nedorazil a prevedlo se jenom tel. cislo?

-- 7. 5. 2025 09:03 --

Jean_Valjean píše:Když jsem to dělal před týdnem, tak se kredit nesečetl vůbec a musel jsem psát přes Messenger žádost o nápravu. Ta pak proběhla asi do hodiny.


Jak se zmenila platnost kreditu?
slavo963
Junior

Odeslat příspěvekod Milos 7. 5. 2025 13:15

DOBÍJEČKA dnes od 16 do 18 hodin.
Milos
Pokročilý

Odeslat příspěvekod technikus 7. 5. 2025 13:31

technikus píše:Díky.
Na mobilu nyní udělaná reinstalace a zatím widget ukazuje.

Tak je situace zpět - widgety mi zase ukazují Nejsi přihlášený.
Vám to na Androidu funguje spolehlivě, dlouhodobě?
technikus
Junior

Odeslat příspěvekod nehyba 7. 5. 2025 15:15

mě nefunguje už dva týdny appka vůbec-po přihlášení se objeví hláška "něco se po......" Když se ovšem přihlásím jiným účtem,tak apka jde :-) Podpora mi řekla,že mám fungovat přes webové stránky,že na opravě "intenzivně pracují" .
nehyba
Junior

Odeslat příspěvekod Jean_Valjean 7. 5. 2025 15:32

slavo963 píše:Jakoze standardni ani bonusovy kredit na novou SIM nedorazil a prevedlo se jenom tel. cislo?

-- 7. 5. 2025 09:03 --

Jean_Valjean píše:Když jsem to dělal před týdnem, tak se kredit nesečetl vůbec a musel jsem psát přes Messenger žádost o nápravu. Ta pak proběhla asi do hodiny.


Jak se zmenila platnost kreditu?

U mě vůbec, platnost zůstala dle původní SIM karty, což je koncem tohoto měsíce. Nová SIM byla čerstvě aktivovaná a platnost měla až do dubna 2026, ale po převodu to padlo. Holt smůla, ale věšet se kvůli tomu nebudu.
Jean_Valjean
Junior

Odeslat příspěvekod Letadlo 7. 5. 2025 16:10

slavo963 píše:Jakoze standardni ani bonusovy kredit na novou SIM nedorazil a prevedlo se jenom tel. cislo?
(...)
Jak se zmenila platnost kreditu?


Jup. V podstatě se pouze převedlo telefonní číslo (účet) na novou SIM kartu. (A její původní číslo a účet byly zrušeny.) Bez změny data platnosti kreditu (a asi i SIM karty a účtu jako takové.) Nedošlo k sečtení kreditu na převáděném čísle a kreditu na rušeném čísle. (V podstatě asi hlavní důvod, proč to lidi dělají.)

Dneska jsem to několik hodin řešil. Problém jak Brno. Nejprve jakože je vše v pořádku a tak to má být. Pak mě nechali stav kontrolovat ve webové samoobsluze, Androidí aplikaci, přes kód na telefonu. Dělali ze mě blbce, že došlo k obnovení balíčku, a proto vidím nižší částku než bych očekával. Nakonec, když jsem jim to poněkolikáté vysvětlil momentálně zaostalé mentálně retardované osobě, tak najednou uviděli problém.

Převedli to tedy ručně. Ne všechno, ale ztráta deset korun mi nestála za to se o tom s nimi dále bavit. Platnost standardního kreditu podle platnosti kreditu přenášeného čísla. Bonusový standardně půl roku.

Když někdo budete převádět v budoucnu, pochlubte se jestli jim to už funguje automatizovaně, nebo se to pořád musí dělat ručně. (Možná je to cílená činnost T-Mobilu, aby to lidem zkomplikoval a mnoho se na to vykašlalo.)
Letadlo
Junior
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků