Informační email o posledních HD mi kupodivu přišel včas a času na případní dobití kreditu jsem měl dost, ale tyto HD jsem si nechal ujít, poněvadž kreditu mám momentálně dostatek a hromadit jej nechci.
Co mě ale docela překvapuje, jsou časté stížnosti ohledně nefunkčnosti dobíjení přes aplikaci během HD. Možná si někdo myslí, že kredit lze dobíjet jen a pouze přes aplikaci a možná by v tom měl Kaktus udělat nějakou osvětu, což ale nefunkčnost aplikace samozřejmě neomlouvá. Já přes tu aplikaci nedobíjel kredit snad ještě ani jednou, když jsem doma během HD, tak si raději dobiju přes internetové bankovnictví na PC, když jsem pryč tak můžu využít bankovnictví v mobilu nebo si dojdu k nejbližšímu bankomatu či terminálu Sazky a nemusím se spoléhat jen na vytíženou aplikaci.
Já si pamatuju doby, kdy se kredit na předplacenkách dobíjel jen pomocí dobíjecích kuponů a to by byl teprve nářez, během dvou hodin trvajících HD běhat po městě po trafikách a shánět dobíjecí kupóny

.