One Mobile v síti T-Mobile - obecná diskuze

O virtuálních operátorech a jejich službách

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod vlazy 24. 4. 2014 16:29

hongmi:
Nežijeme někde v pravěku a pokud sis ještě nevšiml tak v současné době máme internet a pokrok je na dostatečné úrovni na to aby si každý mohl různé základní nastavení nastavovat sám a nemusel kvůli tomu obtěžovat operátory nebo chodit do jejích zákaznických center. Tak jak je pro banky v současné době samozřejmosti IB tak by měla být samozřejmosti internetová samoobsluha pro telefonní operátory, ale to někteří primitivové asi nedokážou pochopit.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Junior

Odeslat příspěvekod hongmi 24. 4. 2014 16:49

Vzdyt si muzes vybrat operatora, ktery samoobsluhu ma. Jen si za to zaplatis, protoze bude mit drazsi sluzby. Kazda sranda totiz neco stoji, to je zakon trhu. ;-)
hongmi
Junior

Odeslat příspěvekod vlazy 24. 4. 2014 16:57

hongmi:
Tak vidím, že jsem se vůbec nemýlil s tím, že to někteří primitivové asi nedokážou pochopit.
Je to něco podobného tak jako by jsi přišel do obchodu a neměli tam pokladny a vše počítali na papíru, protože totiž každá sranda včetně pokladen něco stojí.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Junior

Odeslat příspěvekod joudazbrd 25. 4. 2014 03:51

Jen se trochu vmísím ;-)
S tou samoobsluhou to je skutečně tristní, i já ač starý skeptik jsem překvapen (v nejbližší době od cca prosince, nejpozději koncem března atd.). Moc nechápu, nemyslím že mít netovou sámošku je nějaký obří a drahý projekt.
A když to nechci spustit, tak neudržuju lid v naději, ne? :-]
Na druhou stranu zatím věci okolo volání fungují a tak holt jedeme dál a budeme optimisté.
I když po zkušenosti s 4plus :pozor
A k tomu krámu bez pokladny, možná se budete divit, ale znám velmi dobře fungující železářství s velkým obratem kde každého zákazníka provází po obchodu prodavač s blokem a tužkou, vše mu hned dává a zapisuje do bloku. Na konci nákupu ho odvede k šéfovi, nahlásí sumu a šéf inkasuje hotovost (žádné karty) a napíše paragon.
Světe div se, největší železářství v okolí a neustále plno.
Kdo se chce přesvědčit - Velká Dobrá u Kladna.
joudazbrd
Junior

Odeslat příspěvekod Reku 25. 4. 2014 07:12

Souhlas. Pokladny a další moderní nesmysly nejsou vůbec potřeba :-) ALE VŠE MUSÍ FUNGOVAT a zákazník být spokojen :-) třeba kvůli prostředí a přístupu.
Reku
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod hongmi 25. 4. 2014 08:16

Jestli jste postrehli tu aktualitu komplexne, tak tam byla i informace, ze samoobsluha bude zprovoznena jen pro nove klienty, starym klientum bude poskytnuta moznost mit ji pozdeji. Kdyz se nad tim clovek zamysli, tak se pta, jaky je ten duvod, ze bude zezacatku zprovoznena jen pro nove klienty? Zda je duvod technicky a je problem do samoobsluhy hned pridat i SIMkarty fungujici jiz nekolik mesicu, nebo jde o duvod obchodni a novi klienti jiz budou mit sice samoobsluhu, ale take vyssi ceny? Mozna je to tak, kazda sranda neco stoji, jestli ja pak dostanu na vyber, zda chci samoobsluhu a k tomu vyssi ceny, nebo zustat na soucasnych cenach ale bez samoobsluhy, tak ja osobne v takovem pripade tu samoobsluhu rad ozelim. Jinak si myslim, ze samoobsluha bude, vyhledove, donazimy, informace ze se pripravuje, ve FAQu zustala. Probehla tu na foru pred par dny informace, ze operator Voocall pro nove klienty take zdrazil ceny a stary klientum zustaly puvodni tarify.
viewtopic.php?p=10083809#p10083809
hongmi
Junior

Odeslat příspěvekod vlazy 25. 4. 2014 10:39

joudazbrd píše:S tou samoobsluhou to je skutečně tristní, i já ač starý skeptik jsem překvapen (v nejbližší době od cca prosince, nejpozději koncem března atd.).
Je to pouze záměrné oblbování lidí a zároveň i neslušné klamání.
joudazbrd píše:Moc nechápu, nemyslím že mít netovou sámošku je nějaký obří a drahý projekt.
Já si to také nemyslím. Je to jednorázová investice na pořízení a provoz toho už asi tolik finančně náročný nebude. Navíc si myslím, že ta samoobsluha by jim mohla i peníze šetřit. Asi není náhodou, že mnohé banky poskytují některé operace provedené přes IB zdarma a přímo na pobočce nebo po telefonu s operátorem to mají zpoplatněné. Podobné to asi může být i v případě samoobsluhy u mobilních operátorů. U One Mobile možná jde mj. i o to, že kdyby spustili tu samoobsluhu tak by si zákazníci mnohé záležitosti vyřizovali tam a pak by přicházeli o peníze za telefonování na jejích placenou zákaznickou linku.
joudazbrd píše:A když to nechci spustit, tak neudržuju lid v naději, ne? :-]
Oni tu samoobsluhu mají možná jako lákadlo pro lidi. Kdyby na svých stránkách napsali, že samoobsluhu nemají a nikdy ji mít nebudou tak by možná nyní měli mnohem méně zákazníků než je mají.
joudazbrd píše:Na druhou stranu zatím věci okolo volání fungují a tak holt jedeme dál a budeme optimisté.
To ale neznamená, že bychom se měli tvářit tak, že u této firmy je vše ideální a v naprostém pořádku.
joudazbrd píše:A k tomu krámu bez pokladny, možná se budete divit, …
To s těmi pokladnami jsem uvedl pouze jako příklad. Určitě by se dalo najít i jiné příklady.

Reku píše:Souhlas. Pokladny a další moderní nesmysly nejsou vůbec potřeba :-)
Nutně to sice potřeba není, ale stejně tak by se dalo argumentovat, že nutně potřeba není např. ani mobil, internet, televize, radio, elektřina atd., atp.. Před mnoha léty to lidí také neměli a dokázali normálně bez toho žít. Je třeba si uvědomit, že žijeme v trochu jiné době a ta doba přináší i trochu jiné potřeby lidí než jak to bylo kdysi dávno.
Reku píše:ALE VŠE MUSÍ FUNGOVAT a zákazník být spokojen :-) třeba kvůli prostředí a přístupu.
Je vidět, že to asi neplatí vždy a všude. Rozhodně ne v případě One Mobile. Mám dojem, že funkčnost a přístup k zákazníkům je u této firmy na tím nejposlednějším místě.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Junior

Odeslat příspěvekod anonymni 25. 4. 2014 12:03

..aneb miluju citace.

-- 28. 4. 2014 08:14 --

Tak za předchozí příspěvek mě uživatel vlazy neustále píše osobní vzkazy a už to přechází v urážky. Vím, že se to netýká one mobile, ale jen aby si na něj dali lidi pozor.
anonymni

Odeslat příspěvekod mestalla 12. 5. 2014 14:49

Konečně samoobsluha hurá.
mestalla
Junior

Odeslat příspěvekod vlazy 12. 5. 2014 15:38

Podle toho co píšou v aktualitách tak ta samoobsluha asi nebude nic moc když se tam nedá nic nastavovat. Píšou tam mj., že
V této samoobsluze naleznete informace o svém tarifu, jeho ceně a prozatím provolané častce. Dále jsou zde k dispozici výpisy příchozích a odchozích hovorů a vydané faktury od měsíce května.
Pokud je to i funkční tak je to pro One Mobile asi dost velký pokrok, že to konečně i v takovém asi ne příliš dokonalým stavu spustili.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Junior

Odeslat příspěvekod Denny-04 12. 5. 2014 20:22

Možná jsem to nepochopil, ale nemá být cena volání 1,50/minutu? Pokud ano, tak proč mám účtováno za hovor do sítě Vodafone v délce 13:36 částku 26,66 Kč?
Denny-04
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod mestalla 12. 5. 2014 20:58

Já mám neomezený a mám tam naůčtováné hovory do tmobilu a vodafonu mají v tom pěkný bordel.
mestalla
Junior

Odeslat příspěvekod Tambor_cz 12. 5. 2014 21:54

Přesně, mám taky neomezený a taky tam mám některé hovory jakoby účtované ... :-\
HTC U11 (128GB / 6GB RAM)
Tambor_cz
Junior

Odeslat příspěvekod malejarda 13. 5. 2014 03:38

Asi se v samoobsluze uz pocita se zvysenim cen pro nove zakazniky?
malejarda
Junior

Odeslat příspěvekod malejarda 13. 5. 2014 20:22

Jinak dnes jsem se do samoobsluhy teprve podival a me to tedy ukazuje spravne, odchozi hovor 2:06 min - 3,75 Kc, a odchozi hovor 1:48 min - 3,00 Kc, odchozi 1 SMS - 1,00 Kc. Mam nulovy pausal Dohoda na jednicku.
V samoobsluze je defakto jen podrobny vypis odchozich i prichozich hovoru a SMS s presnymi casy a cenou. Jestli to zobrazuje i uctovani dat, to nevim, nemam je aktivni.
Jedine, co se da nastavit, je zmena hesla. Nebo maji novi zakaznici tu samoobsluhu nejak bohatsi na funkce nez my stari?
malejarda
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků