One Mobile v síti T-Mobile - obecná diskuze

O virtuálních operátorech a jejich službách

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod JPT666 25. 1. 2014 16:42

vlazy píše:Připadá mi to, že podnikatelé z One Mobile do toho šli, protože v tom asi viděli snadný způsob jak si na tom vydělat nemalé peníze. Asi si neuvědomili co to všechno obnáší a že na podnikání v tomto oboru nemají potřebné znalosti a zkušenosti. Zajímavé by možná bylo znát podle čeho nebo jak se udělují živnostenské listy a licence na podnikání v oboru mobilních virtuálů, že jich až tolik loni vzniklo a mezi nimi jsou i takoví "exoti" jako One Mobile kteří to s podnikáním nemyslí příliš vážně.

Jojo. tohle už jsem psal dřív, že někdo asi začal něco o čem nic nevěděl...

vlazy píše:To sice mohli, ale když by zveřejnili pravé důvody a ne pouze něco aby tím nějak oblbli lidi, tak by to mnohé lidí mohlo odradit od přechodu k ním a to asi nechtějí.

To jo. já bych zkousl jen něco ve smyslu "Máme hodně zákazníků nestíháme to odbavovat a protože jsme s tím nepočítali a útrata našich zákazníků je nízká, tak si nemůžeme dovolit platit další lidi na rychlejší odbavení" a nebo "máme technické problé,které se nám momentálně nedaří řešit, ale intenzivně je řešíme.

Pokud by podle pravdy napsali něco jiného, tak to ani nemůžou napsat, protože by tím lidi odradili. Jako např. "Absolutně to nezvládáme, nepředstavovali jsme si, kolik kolem toho bude práce" nebo "Vzhledem k tomu, že lidi provolají v průměru 10 kč za měsíc a to nás neuživí, nás to tak demotivovalo, že to vzdáváme a řešíme už jen ztížnosti".

Sorry, ale můj mozek nebere, proč by seriozní firma nemohla napsat něco podobného co jsem psal v prvním odstavci ?
Pak to vypadá, že je to neserizní firma a pravdu nemá cenu psát, protože by si tím nepomohli.

hongmi píše:To jsou jen keci takoveho jedince, jako je vlazy, ktery si ani nic neobjednal, jenom pomlouva a mudruje. Jak uz jsem nekolikrat psal, kdo nezavahal, uz je spokojenym zakaznikem, kdo zavahal, musi ted cekat ve fronte. Komu se cekat nechce, tak to muze zkusit jinde, kde neni takovy naval. Vsechno tohle mudrovani a pomlouvani tu pochazi jen od lidi, kteri nejsou zakazniky One Mobile.

Nechápu co hongmiho vede k takovému zastávání neznámé firmy a optimismu po tom co tu lidi píší jaké mají zkušenosti? To, že on byl mezi prvníma a zřídili mu to vklidu a možná i bez otázek (komunikace zákazník<->poskytovatel) a měl štěstí, že s nima nemusel komunikovat a po zřízení už to víceméně jede přes T-Mobile/GTS a OneMobilu už jen platí, tak to neznamená, že když se něco stane a bude se to muset řešit, že to s nim budou řešit taky hned a líp, protože to objednal mezi prvníma.

Ale samozřejmě optimista zas napíše, že vymýšlím nějaké scénáře apod, takže to nemá cenu.

Diskuze je zaznamenaná a lidi si to nějak přeberou...
Naposledy upravil Fíla dne 27. 1. 2014 21:21, celkově upraveno 1
Důvod: odstraněn OT
JPT666
Junior

Odeslat příspěvekod hongmi 25. 1. 2014 16:48

Me k tomu vede vlastni zkusenost. Ja nejsem vlazy, ktery tu pise sahodlouhe pomlouvacne mudrujici prispevky a pritom si u One Mobile ani nic neobjednal.
hongmi
Junior

Odeslat příspěvekod JPT666 25. 1. 2014 17:05

hongmi: a nejste vy na sebe tak trochu alergičtí :-) tak vlazy to tu čte a i když neobjednal, tak si udělal úsudek, protože asi věří co tu kdo napsal.

Já jsem to sice objednal, ale asi bych psal to samé i kdybych neobjednal, že mám obavy atp.

Já věřím i tobě a že to lidem už funguje, ale to funguje díky T-Mobilu/GTS a OneMobile to dá se říct jen zapnul to fungování, takže to bude fungovat do té doby do kdy bude OneMobile platit nebo to nevypne. Poruchy bude řešit GTS/T-Mobile, ale prostě už té firmě nevěřím po zkušenosti nereagování dokonce ani na objednávku a i když někdo jiný to objednal, tak se objednávka 2x ztratila. Takže se bojím, že se něco stane jiného co nesouvisí přímo s fyzickým telefonováním, ale co bude souviset z řešením věcí týkajících se zákazník<->OneMobile ať už je to cokoliv.
JPT666
Junior

Odeslat příspěvekod vlazy 25. 1. 2014 18:13

JPT666 píše:To jo. já bych zkousl jen něco ve smyslu "Máme hodně zákazníků nestíháme to odbavovat
Otázkou ale je jestli to je tím, tak jak se nám to zde neustále hongmi snaží namlouvat.
JPT666 píše:Sorry, ale můj mozek nebere, proč by seriozní firma nemohla napsat něco podobného co jsem psal v prvním odstavci ?
Pak to vypadá, že je to neserizní firma a pravdu nemá cenu psát, protože by si tím nepomohli.
Možná tím chtějí dát všem najevo, že jakákoliv serioznost není cílem jejích podnikání. Jsou lidí kteří to dokážou pochopit, ale jsou i takoví kteří by to možná nepochopili i kdyby jim to napsali přímo.

hongmi píše:Ja nejsem vlazy, ktery tu pise sahodlouhe pomlouvacne mudrujici prispevky a pritom si u One Mobile ani nic neobjednal.
Dokud se budou chovat k zájemcům o jejích služby tak jak se chovají nyní s ignoranci a budou si dělat z lidi legraci tak si u nich rozhodně nic neobjednám.

JPT666 píše:hongmi: a nejste vy na sebe tak trochu alergičtí :-)
On je alergický na každého kdo mu neni ochoten přiznat pravdu jako jedinou a zaručeně správnou.
JPT666 píše:tak vlazy to tu čte a i když neobjednal, tak si udělal úsudek, protože asi věří co tu kdo napsal.
Přesně tak. Ve většině případů tomu věřím.
JPT666 píše:Poruchy bude řešit GTS/T-Mobile,
To asi ano, ale většinou asi na základě podnětu k řešení od One Mobile. Pokud zákazníkům něco nebude fungovat tak to budou hlásit asi One Mobile a ti by to měli předat dál k řešení GTS/T-Mobile. Pokud k tomu ale budou přistupovat tak jak přistupují k objednávkám jejích služeb, dotazům atp. tak se dá předpokládat, že ty poruchy se asi příliš řešit nebudou.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Junior

Odeslat příspěvekod JPT666 25. 1. 2014 21:18

vlazy píše:To asi ano, ale většinou asi na základě podnětu k řešení od One Mobile. Pokud zákazníkům něco nebude fungovat tak to budou hlásit asi One Mobile a ti by to měli předat dál k řešení GTS/T-Mobile. Pokud k tomu ale budou přistupovat tak jak přistupují k objednávkám jejích služeb, dotazům atp. tak se dá předpokládat, že ty poruchy se asi příliš řešit nebudou.

Já myslel poruchy typu teď to to T-Mobilu/GTSce nefunguje. Samozřejmě poruchy typu teď se to někde podělalo a jednomu nebo několika zákazníkům od OneMobile to nefunguje na to bude platit to řešení, kterého jsem psal, že se obávám, aby nebylo takové jako je teď ten přístup...

Jo, nabídka OneMobile je lepší, proto jsem tam chtěl jít, ale tak když mě tam nechtějí (nejsou schopní za víc než měsíc mi poslat smlouvu nebo se aspoň ozvat) a chovají se jak se chovají, tak už tam nechci. Přečtěte si tady na fóru nebo na jakémkoliv jiném fóru o Relax Mobilu a toho se bojím, že bude i u OneMobilu, když budou nějaké problémy. Jako to, že to nejsou profesionálové (odborníci) to je jasné. Ani nevědí co je to CLIP.

Tak když budeš volat do minuty třeba 30 sekund 4x, tak zaplatíš u OneMonilu 6Kč a u Odoriku 3,38Kč. Ale tak ty poplatky za vedení to je bohužel jejich mínus, ale to musí prej platit GTSce nebo T-Mobilu podle smlouvy a vstupní poplatky zase musí zaplatit za ten přechod ten virtuál, ke komu člověk přechází tomu, od koho odchází, tak to prostě účtuje zákazníkům, protože to jsou nálady, tak je to asi tak proto aby na tom neprodělal. Ještě psal, že by se mohli ty vstupní poplatky rozdělit mezi zákazníka a Odorika na půl, ale zatim to tak neni. Jako je to Odorikovo mínus ty poplatky, ale minimálně za SIM prej účtovat musí podle smlouvy s GTS.

Jde o to, ale že OneMobile je nová firma u které to podle indícií vypadá, že nebude seriózní a myslím, že dlouho nepřežije.
Naposledy upravil Fíla dne 27. 1. 2014 21:30, celkově upraveno 3
Důvod: odstraněn OT
JPT666
Junior

Odeslat příspěvekod D.roak 27. 1. 2014 11:34

prosím jděte se o odoriku bavit prosím do správného fora
viewtopic.php?f=1939&t=1195655
děkuji
D.roak
Junior

Odeslat příspěvekod tramin 29. 1. 2014 12:16

Moje čerstvá zkušenost
-20.1.objednávka přes web
-22.1.telefonát z One mobile a kontrola uvedených údajů
-29.1.dorazila k podpisu smlouva v písemné podobě
Zatím nemám důvod ke stížnostem...
tramin
Junior

Odeslat příspěvekod vlazy 29. 1. 2014 12:53

tramin:
Těžko posoudit podle čeho si ty lidi vybírají koho vyřídí a přijmou ho jako jejích zákazníka. Možná to dělají náhodně a nebo může být i kus pravdy na tom co zde napsal JPT666, že
Jako kdo to objedná tomu to pošlou a kdo se předtím na něco zeptá tomu ne ?
Je ještě otázkou jestli ti to tak dobře dopadne až do konce a někde se to nezdrží nebo úplně nezastaví. Přejí ti aby ti to dobře dopadlo až do konce a ke stížnostem jsi i nadále neměl důvod.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Junior

Odeslat příspěvekod tramin 29. 1. 2014 12:56

Taky netuším,podle čeho se řídí.Třeba nabrali další lidi a všem se to již nyní zrychlí?O dalších zkušenostech dám vědět.
tramin
Junior

Odeslat příspěvekod Jack1 29. 1. 2014 14:07

vlazy píše:Citace z http://www.onemobile.cz/podpora/casto-kladene-otazky
Musím platit i vyúčtování, které je vystavené jen na například 1 Kč?
Ne! Vzhledem k tomu, že by samotné zpracování takové platby převýšilo hodnotu vyúčtování, rozhodli jsme se, že vyúčtování se bude hradit až od 50 Kč. Ve vašem vyúčtování Vás na toto upozorníme.
Z toho vyplývá, že vyúčtování (fakturu) zasílají asi vždy, ale částku do 50 Kč nepožadují platit....

Všimli jste si, že je to už změněné?

Musím platit i vyúčtování, které je vystavené jen na například 1 Kč?
Ano. Vzhledem k tomu, jak jsou naše služby nastaveny, fakturujeme jakoukoliv částku.
Jack1
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vlazy 29. 1. 2014 14:50

Nyní jsem si všimnul, že je tam změněné i toto:
Jakým způsobem je možné platit za služby?
K platbám za služby můžete využít inkaso, bankovní převod nebo platbu složenkou.
Je tam z toho odstraněné SIPO. Nyní jsem zvědavý jak to budou řešit s těmi kterým to měli stahovat přes SIPO.
Ze zpupnosti vzniká jen hádka, kdežto u těch, kdo si dají poradit, je moudrost.
Bible - Přísloví 13:10
vlazy
Junior

Odeslat příspěvekod tramin 29. 1. 2014 14:52

Neví někdo,jestli je potřeba ve smlouvě v bodě IV. Platební podmínky uvést číslo účtu?
tramin
Junior

Odeslat příspěvekod zbozek 29. 1. 2014 16:20

Já jsem objednával 13.1. a 21.1. psal mail a pořád nic.
zbozek
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Jack1 29. 1. 2014 17:03

tramin:
Také jsem nepochopil, proč One Mobile potřebuje znát číslo vašeho bankovního účtu, ale chtějí ho ve smlouvě uvést. Asi chtějí vědět, kam mají posílat přeplatky.:D Pochopil bych, kdyby tam bylo uvedeno číslo bankovního účtu, na který budete posílat platby za jejich služby. Vždyť je snad jedno z jakého účtu jim bude faktura hrazena, nebo ne? :shock:
Jack1
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod hongmi 29. 1. 2014 21:27

Tak pokud sis zvolil zpusob platby inkaso, tak potrebuji logicky znat cislo uctu.
hongmi
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků