Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz
Pripadne pokud nekdo vi, ze O2 Family nabidku nevyuzije byl by tak hodny a hodil mi do PM kod?
Vážení uživatelé služeb Plus4U Mobile,
dovolujeme si Vás informovat, že k 30.6.2023 bude pro Vaše telefonní čísla ukončeno poskytování telekomunikačních služeb společnosti Plus4U Mobile.
Proto, abyste i nadále volali za nižší ceny, než jsou na trhu obvyklé a zároveň měli špičkovou zákaznickou péči, jsme pro Vás ve spolupráci se společností O2 Czech Republic a.s. připravili nové speciální tarify O2 Family.
Jak bude tato změna probíhat? Vše je velmi jednoduché!
Nejpozději do 9. 6. 2023 Vás budeme kontaktovat z telefonního čísla +420 221 400 553 a doporučíme Vám vhodný tarif O2 Family s ohledem na Váš současný provoz.
Pokud budete souhlasit, sepíšeme společně smlouvu na převod Vašich telefonních čísel a budeme Vás informovat o dalším postupu převodu čísel.
V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat prostřednictvím telefonního čísla +420 221 400 553.
Otázky a odpovědi
Jaký je nejzazší termín, kdy musím s telefonním číslem odejít/potvrdit nabídku od O2?
Doporučujeme smlouvu uzavřít co nejdříve, k ukončení poskytování služeb dojde k datu 30.6.2023. V případě, že tak neučiníte, bude vaše telefoní číslo převedeno na předplacenou kartu TWIST.
Co když si telefonní číslo nepřevedu pod jiného operátora?
V takovém případě Vám bude Vaše telefonní číslo převedeno na předplacenou kartu u T-Mobile.
Bude potřeba výměna SIM?
Ano, bude potřeba výměna SIM, tu Vám O2 zašle, po uzavření objednávky, přes Českou poštu nebo Zásilkovnu.
Za jak dlouho se přeportuje mé číslo do O2 Family?
Po vyzvednutí SIM karty Vás bude O2 informovat přes SMS o přesném termínu přenosu Vašeho čísla.
Nechci přejít k O2. Jak si mám zrušit/přenést číslo?
Pro zrušení nebo převod telefonního čísla je zapotřebí zaslat příslušný požadavek z karty telefonního čísla.
Postup je následovný:
- Po přihlášení do +4U klikne na navigátor (zelený obdelník +4U v pravé horním rohu)
- V přehledu vyberete zelenou ikonu Mobile
- Vyberete si požadované číslo, které chcete zrušit či převést k jinému operátorovi
- Kliknete si na "správu čísla"
- Na kartě telefonního čísla klikněte na tlačítko "Zrušit/přenést číslo" a vyberete požadovaný způsob
- Zvolíte daný způsob a potvrdíte požadavek tlačítkem "Odeslat"
Proč dochází k těmto změnám?
Důvodem je změna obchodních podmínek. Na základě této změny jsme nuceni k ukončení poskytování telekomunikačních služeb naší společnosti Plus4U Mobile pro vaše telefonní čísla.
Mohu vyřídit objednávku od O2 na prodejně?
Bohužel toto není možné. Jedná se o speciální nabídku, kterou lze sjednat pouze přes naši zákaznickou linku. Vyčkejte až se Vám ozve náš operátor.
Nadále si budu spravovat telefonní číslo ve službě Plus4U?
Ne.
Po aktivaci čísla u O2 se může zákazník registrovat v samoobsluze Moje O2 Family, kde má možnost sledovat výši vyúčtování, jejich úhradu, provádět nastavení služeb a případně měnit údaje (změna fakturační adresy apod.).
Další možností je kontaktovat zákaznickou linku O2 Family - 841 117 118.
Mám u vás DSL, co bude s touto službou?
Službu DSL s Vámi budeme řešit individuálně. Žádáme Vás o strpení. Budeme Vás kontaktovat v následujících dnech.
+4U Mobile - Ukončení poskytování telekomunikačních služeb
Vážení uživatelé služeb Plus4U Mobile,
dovolujeme si Vás informovat, že k 30.6.2023 ukončujeme poskytování služeb společnosti Plus4U Mobile pro Vaše telefonní čísla.
Proto, abyste i nadále volali za nižší ceny, než je na trhu obvyklé a zároveň měli špičkovou zákaznickou péči, jsme pro Vás ve spolupráci se společností O2 Czech Republic a.s. připravili nové speciální tarify O2 Family.
Jak bude tato změna probíhat? Vše je velmi jednoduché!
Nejpozději do 9. 6. 2023 Vás budeme kontaktovat z telefonního čísla +420 221 400 553 a doporučíme Vám vhodný tarif O2 Family s ohledem na Váš současný provoz.
Pokud budete souhlasit, sepíšeme společně smlouvu na převod Vašich telefonních čísel a budeme Vás informovat o dalším postupu převodu čísel.
Všechny informace o ukončení a převodu služeb naleznete www.plus4u.net/mobile.
V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat prostřednictvím telefonního čísla +420 221 400 553 nebo prostřednictvím zákaznícké linky O2 Family +420 841 117 118.
Děkujeme Vám za dosavadní spolupráci a těšíme sa na spolupráci v rámci O2 Family.
Plus4U Mobile ve spolupráci s O2 Family
Inzerováno 05.06.2023
Doufám, že ty nabídky které dostaneme budou pro nás uspokojivé.
Dnes volali a nahrada Bone pro tlacitkac je 50min/49Kc nebo 100min/99Kc, oboje +100MB dat, minuta navic (a vsechny SMS) 1,5Kc. Nemecko je ale u O2F temer 3x drazsi.
A prevod na Twist pry nebude automaticky.
Podle zmínky o Benu, to nebude pro zákazníka původních, "nevirtuálních" tarifů, že? Pro šediváky slibují něco jiného.
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků