od DoubravkaD 10. 6. 2023 12:01
Zdravím. Tak jsem na základě telefonátu od +4U přešla od šedivky k O2 Family. Mám si aktivivat Samoobsluhu O2 family, a tam dokončit registaci. Viz SMS od O2:
Objednavku muzeme zacit zpracovavat, jakmile ji potvrdite. To je mozne primo s nasim zastupcem po obdrzeni teto SMS, nebo nejpozdeji do 14.06.2023 v samoobsluze Moje O2
Poslali mi emailem kod do portálu O2 family, ale když ho zadám, tak mě to do portálu O2 family nepustí, píše to chybné jmého/ heslo, případně chybné telefonní číslo. Email (email je přihlašovací jméno) je ale evidentně zadaný operátorem správně, když mi na něj přišly už od O2 smlouvy. Tak nevím, jestli je to tím, že mi volali v pátek a O2 to třeba ještě nemá v systému nebo jestli je někde chyba? Zajímá mě, jestli vy ostatní jste se již do samoobsluhy O2 family, dostali.
Moc se mi nechce colat na O2 linku, protože začíná 841 a je tím pádem zpoplatněná.
Díky,
DD