Zablokování všech hovorů i SMS (i těch příchozích) mi přijde hodně zvláštní

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz
vterra píše:Samoobsluhu mají, kvalitu VPN neumím posoudit, ale firmám rozhodně Emtéčko NEDOPORUČUJI z důvodů finančních služeb.
vterra píše:Samoobsluhu mají, kvalitu VPN neumím posoudit, ale firmám rozhodně Emtéčko NEDOPORUČUJI z důvodů finančních služeb. 1) Nelze hradit platební bránou. Prostě ji nemají. 2) Pokud nestihnete zaplatit včas, pokutují Vás 100 Kč, což je v pořádku, ale zároveň zablokují i příchozí hovory a SMS, takže nemůžete ke svému elektronickému bankovnictví a tím ani zaplatit !!!! 3) Pravděpodobně záměrně prodlužují opětovné zapojení s odůvodněním, že ani druhý den nemají platbu na účtě, což není možné. Taktéž vám uzavřou samoobsluhu s fakturou. 4) Telefon v takovém případě nelze ani přesměrovat. Tato situace téměř nemá řešení a jde zjevně o celkem nepochopitelnou strategii.
Ludmila.Stanova píše:Potom je nedůvěryhodných 80% firem. Placení po splatnosti je bohužel normální. Mnohdy jsou v tom firmy nechtěně, protože čekají na zaplacení svých faktur, aby mohly zaplatit zase svoje závazky... Pracuji celý život jako fakturantka nebo na obdobných pozicích a ještě jsem snad nepracovala ve firmě, která by aspoň někdy neplatila po splatnosti.
A něco k tématu - jestli pár dní po splatnosti blokují příchozí hovory a SMS, tak to je trochu moc, a to nejen pro firmy.
Vážení zákazníci, máme pro Vás příjemnou zprávu �dnes byla na našem webu https://samoobsluha.emtecko.cz/Login spuštěna nová verze samoobsluhy a s tím je spojena i nová mobilní aplikace. �
Společnostem Obchod Play a AppStore jsme obratem zaslali požadavek na zveřejnění mobilní aplikace, jakmile bude vše ověřeno, můžete si aplikaci stáhnout přímo ve svém telefonu
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků