Stránka 30 z 30
Re: SAZKAmobil v síti Vodafone - obecná diskuze

Napsal:
4. 11. 2024 17:37
od m.x.
Heslo [do samoobsluhy] musí mít [jen a pouze] 6 [jen a pouze] číselných znaků - wow, secure as hell!
(ale jinak příjemná hladká zkušenost s nákupem eSIM online, vč. výběru tel. č.)
(ne že bych byl masochista a zkoušel si na sobě likvidaci bývalého virtuála operátorským kupcem, ale prostě jsem potřeboval jiný relativně výhodný Vodafone na pokusy, poté, co tohoto MNO už nepoužívá Firsty)
Re: SAZKAmobil v síti Vodafone - obecná diskuze

Napsal:
4. 11. 2024 18:23
od uninteresting
Ať je Vodafone jakýkoliv tak Sazka mobil jako virtuál má pořád své výhody a proto u něj držím tři čísla včetně toho hlavního.
Re: SAZKAmobil v síti Vodafone - obecná diskuze

Napsal:
5. 11. 2024 10:34
od Letadlo
Tak zase říkat, že Sazka Mobil nikdy neměl co nabídnout, to je poněkud přehnané. Ze začátku byly SIM karty prodávány za polovinu a celý kredit byl normální. Poté dávali zlatá čísla všem na vybrání v ceně kreditu. Ty jejich akce s internetem při koupi nové SIM taky nebyly úplně marné, byť to bylo drbání se za levým uchem pravou nohou.
Co je na tom asi nejpalčivější je fakt, že skončil velký virtuální operátor a stala se z něj jen další značka operátora. (Ve stylu Kaktusu, Blesku, Mobil.cz, Oskarty atd.) V podstatě už z těch větších zbývá jen Emtéčko, GoMobil a ČEZ. Pěkně nám ten fenomén, co měl rozšířit trh, umírá.
Přechod na účtování po minutě by mi ani nevadil. Problém je, že se cena za minutu blíží třem korunám místo toho, aby nedosahovala ani 30 haléřů. Protože dneska jsou spíš zajímavější data. (I se zákazníky ve firmě vedu většinu hovorů přes Zoom, MS Teams, Google Meetup nebo cokoliv jiného, co si vymyslí.)
Bude poučné sledovat, jestli do značky Sazka Mobil začnou více drbat, nebo to nechají potichu umírat jako Oskartu.
Re: SAZKAmobil v síti Vodafone - obecná diskuze

Napsal:
6. 11. 2024 11:19
od m.x.
Krátce po nákupu eSIM mám od opa zmeškaný hovor, tak nevím, jestli je to běžná praxe, nebo jsem za nějakého exota, co si stále neaktivoval žádná data, nebo je divné, že volal na automat. op linku vícekrát než bylo třeba pro aktivaci SIM, nebo příliš šťourá v nastavení, nebo jen chtěli přijít s nabídkou kvalitního hazardu, nevím, co si o tom mám myslet. (zpět volat nebudu, nepotřebuju, aby se v cloudech válely další vzorky mého hlasu, můžou mi napsat)
-- 12. 1. 2025 16:12 --
Hlásím, že data na den datují (za 25 Kč, "úžasných" 100 MB, rychlost asi neomezená (takže některý speedtest to může celé sežrat), pak 64 kb/s). (TescoM si sice má za 2násobnou cenu (ponašimu "jednou tolik") data úplně neomezená, jestli se nepletu, ale u tady Sazky je výhoda, že se to automatické zapínání balíčku dá zrušit v aplikaci)