Hele, já beru, že tvé zdůvodnění má nějakou logiku (v rámci rétoriky a marketingového pojetí akce). Ale fakticky vede k možné interpretaci, že jeden nový telefon v nákupním košíku má v reklamačním řízení absurdní hodnotu koruna (tedy že na něj prakticky záruka není). Což nedává smysl. A navíc - prodejci to může být jedno, ten na ten telefon má obecný servisní záruční kontrakt - úplně stejný jako na ten, co prodává za plnou cenu.
Nevím, jak má tohle o2 ošetřené v podmínkách akce nebo všeobecných podmínkách a nechce se mi to hledat. Ale tipuji, že ČOI by se něco takového u nového zboží nelíbilo, že přistoupením k podmínkám akce se člověk vzdává práva na reklamaci.
Na něco takového by se dalo přijmout jen tehdy, kdyby se ten druhý telefon avizoval jako "použitý, rozbitý, na součástky".
IMHO je velký rozdíl mít telefon v ceníku za korunu... nebo ho tam mít za plnou cenu a mít nějakou akci, kde za splnění dalších podmínek akce získám slevu z té ceníkové ceny.
A mimochodem... dříve se běžně u operátorů dávaly telefony "za korunu ke smlouvě". Tam asi taky nešlo zrušit takovou "cenou" záruku, nebo ano?
Ale nechme to už tomu koňovi.