Motorola V3, pozor na servis v záruce !!!

O mobilních telefonech značek Lenovo i Motorola

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Martin Trojan 24. 12. 2005 01:05

Jaké máte zkušenosti z vnějším displejem u mobilního telefonu Motorola V3 ???? Mě se porouchal v záruce a servisní středisko odepsalo "mechanická vada, nevztahuje se záruka" Je to jednoduché napsat a poslat zpět. Že ???????? Mobilní telefon V3 mě neupadl na zem ani sem sním nezacházel hrubě. Je to přece manažérský telefon.
Martin Trojan
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod XXTeens 24. 12. 2005 08:59

Zreklamuj telefon primo u prodavajiciho. Pokud i pres nej dojde k zamitnuti reklamace, zbyva Ti jedine moznost udelat si znalecky posudek a prodejce (nikoliv servis ci vyrobce!) zazalovat.
XXTeens
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ze3gg 24. 12. 2005 09:55

Reklamoval jsem pro zmenu vnitrni displej Razra. Prisel jsem na servis, ktery mi doporucili na zakaznicke lince Motoroly (PPI-ETC, s.r.o.) behem 5ti minut mo ho otestovali a prevzali na zaruku a za dva dny prisla SMS ze je hotovy. Nemuzu si stezovat.
Z.
Ze3gg
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod TomZ 24. 12. 2005 11:17

Martin Trojan píše:Jaké máte zkušenosti z vnějším displejem u mobilního telefonu Motorola V3 ???? Mě se porouchal v záruce a servisní středisko odepsalo "mechanická vada, nevztahuje se záruka" Je to jednoduché napsat a poslat zpět. b]Že ?????????/b] Mobilní telefon V3 mě neupadl na zem ani sem sním nezacházel hrubě. Je to přece manažérský telefon. /quote]


Proste tam jdi osobne a normalne jim to tam daj a az si proto prijdes a reknou ze to je mechanicka vada ci co, tak se tam s nima hadej atd... znas to :)
TomZ
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Caddy 24. 12. 2005 11:51

XXTeens píše:Zreklamuj telefon primo u prodavajiciho. Pokud i pres nej dojde k zamitnuti reklamace, zbyva Ti jedine moznost udelat si znalecky posudek a prodejce (nikoliv servis ci vyrobce!) zazalovat.


A proc prodejce, kdyz ten je zavisly na vyjadreni servisu?? Tohle je jedna z nejvetsich svinaren, co tu jsou.....ze servis ma instrukce neuznavat treti zavady apod, za to prece prodejce nemuze. A jemu bez vyjadreni servisu nikdo penize nevrati...
Caddy
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod XXTeens 24. 12. 2005 12:56

Žalovat pro neuznání reklamace můžeš jedině subjekt, se kterým máš uzavřenu kupní smlouvu, a tu máš jedině s prodejcem,nikoliv se servisem či výrobcem. Jen prodejce je z pohledu zákazníka zodpovědný za vyřízení reklamace. Pokud se tedy bavíme o maloobchodě.
XXTeens
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Wolfov 24. 12. 2005 13:18

Doporucuju ti zavolat na COI,tam ti poradi,jak se mas co nejlepe zachovat.Pokud by zjistili,ze servis jednal neopravnene,muzou ti pomoct s resenim.
Wolfov
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Caddy 24. 12. 2005 18:21

Wolfof: jenze to je to, ze se servisem se nikdo nebude bavit, COIka se zacne s*at akorat do prodejce....jako je jasny, ze je sposta nekalych obchodniku, co to potrebuji, ale v tomhle pripade se inspekce pouziva jako nastroj k vydirani, a to je spatne...a pritom satron si prodava vesele jako by se nechumelilo a v cinnosti mu nic nebrani, zatimco COI se zabyva beznymi prodejci, co delaji vse podel predpisu a ruce jsim svazuje servis...neco je tu zjevne spatne...
Caddy
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Wolfov 24. 12. 2005 18:59

Caddy:pokud prodejce radne zaslal MT na reklamaci a ma k tomu doklady,kde neuznavaji reklamaci bez duvodne,odnese to velkoobchod.
Pravda má jednu velkou výhodu: člověk si nemusí pamatovat, co řekl.

>>>>-- N E50--<<<<
Wolfov
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Caddy 24. 12. 2005 19:32

Wolfov: To prodejce sice ma, ale co je to platny, kdyz ho zacne zkoumat COIka....metodou, kdo hleda, najde...oni vzdy neco najdou...
Caddy
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Wolfov 24. 12. 2005 22:15

Nemuzes prece brat ohled na to,jestli neco COIka najde,nebo ne.Ty proste kupujes zbozi od nekoho kdo se pro toto povolani rozhodl a pokud nema v necem poradek musi za to nest odpovednost.
Pravda má jednu velkou výhodu: člověk si nemusí pamatovat, co řekl.

>>>>-- N E50--<<<<
Wolfov
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Caddy 25. 12. 2005 00:16

Wolfov: absolutni poradek nedokazes mit nikdy....ver tomu, ze si dokazi najit sebevetsi kravinu, za kterou te budou chtit potopit...je to extrem, ale je to tak. A muzes byt sebepoctivejsi a sebesvedomitejsi. Bohuzel to ted uz chodi tak, ze prodejce radsi pod natlakem udela i neco, co nemusi a prodela na tom, nez by se nechal nejak popotahovat...a to me rozciluje, neb nerad ustupuju vyderacum, takovy lidem nemam just chut vyhovet...naopak nekomu, kdo je z toho spis smutny a mily, chova se hezky a je z toho fakt saptny, vidim, ze je v pravu, neb to fakt dela potize, tak mu rad vyhovim, i kdyz nemusim...ale arogantni hovada, co se ohaneji cojkou bych nejradsi vykopal.....
Caddy
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod TomZ 25. 12. 2005 00:36

Taky mi ti prijde k nicemu to hned resit nejakou inspekci.. atd. Prote zajist osobne do servisu..a at ti dokazou ze si to udelal mechanicky(doufam ze ten telefon nemas totalne poskrabanej z padu).
Ale mechanicke poskozeni znamena, ze ten displ je fakticky rozbitej(bouchnutej), nebo nekde utrhlej pin(coz je nepravdepodobne).
Doporucoval bych asi zkusit jinej servis. Treba na Kladne - Britex je super servis. Sem z Prahy a zajel sem tam a fakt prijemny lidi, udelaji fakt rychle a dobre a bez problemu. (neberte to jako reklamu pls.)
TomZ
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Caddy 25. 12. 2005 01:20

TomZ: prave Britex mi dela tyhle problemy... Jedna se o LG G3100 (taky pekny sr*ce), hovor je slyset prerusovane, vypadava...(tedy pro druhou stranu, ne majiteli telefonu)...jasne jsem to sam vyzkousel, zakaznice si nevymysli...dvkarat telefon spravili...a kdyz jsem jim ho tma poslal potreti, napsali, ze se zavada neprojevila..tak jsem to vzal a hned poslal zpatky, ze se proste projevuje, zkouseno nekolikrat na miste....a poslali to zase neuznane...tak to apk nevim, co si o tom myslet....a zakaznice samozrejme nastvana a ze to bude resit s coikou...a od*eru to zase jen ja...navic je mi ji docela lito, je to ferova zenska a chova se slusne...
Caddy
Pokročilý
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků