ET navigátor a problém 1denní aktivace?

Navigační aplikace, samostatné přístroje pro navigaci, mobilní i jiné mapy

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Aljosha 10. 7. 2006 15:54

Zhruba před měsícem jsem si stáhl do N70 prostřednictvím wapu aplikaci "Eurotel Navigátor". Po instalaci jsem ji spokojeně testoval 3 dny zdarma s GPS Nokia LD-3W a byl jsem vcelku spokojen.
Avšak po vypršení oné třídenní zkušební doby se mi po spuštění aplikace objeví (vcelku logická) hláška, že "platnost účtu vypršela - chcete spustit prohlížeč a zakoupit prodloužení?" Potvrdím ANO, spustí se přes APN internet vnitřní prohlížeč a v něm stránka s textem:
"Pokud chcete službu využívat trvale, zavolejte prosím *11, kde vám operátor zapojí službu za pravidelný měsíční poplatek. Službu Eurotel Navigace již máte aktivovanou. Pokud se vám nedaří s navigací pracovat, kontaktujte prosím Eurotel Linku."
No a protože trvale navigaci využívat nechci a eurotelí aplikace při volbě tras, vyhledávání cílů a pod. stávkuje z důvodu vypršení platnosti účtu, volal jsem na infolinku. Tam mi nejprve nabízeli trvalé zapojení služby a když zjistili, že kvůli tomu opravdu nevolám, :lol: tak říkali, že mi nemohou pomoct, že z jejich pohledu mám službu aktivní a že musím jedině vyhledat odborníky v jejich značkové prodejně. To je rada nanic, když nejbližší jejich prodejna je 45 km od mého bydliště. :x
Zkoušel jsem ještě TomToma, pracuje v pohodě, HW problémy vylučuju a instalovaná aplikace po zkušební dobu pracovala taky bezchybně, interní prohlížeč jsem zkoušel i zcela zbytečně i přenastavit na APN wap (žádný přenos), ale problém vidím opravdu v nastavení služeb na straně ET. :( Proto se ptám:
MĚL NĚKDO PODOBNÉ PROBLÉMY S JEDNODENNÍ AKTIVACÍ EUROTEL NAVIGÁTORU A POKUD ANO, JAK JE VYŘEŠIL...?? :hm

//Marek L.: Přesunuto do specializované sekce.
Aljosha
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod tommy:-) 10. 7. 2006 16:14

no tak mně to udělali jednoduše: úplně mi to deaktivovali a já si to znovu aktivoval na ten určitej den, jinak to taky blblo a nešlo prolongovat.
když dva dělají totéž, není to vždy totéž.
made by EUROTEL, fucked by O2
aneb každá bublina jednou praskne
tommy:-)
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Sparrow 10. 7. 2006 16:19

No před týdnem nám interním infem přišlo že byl odstraněn problém s jednodenní aktivací pro Evropu. Ale jem pro JAVA aplikace. Což s N70 nebude tvuj případ. :D

A aktivace denního tarifu by měla jít přes tu aplikaci a měla by se ti otevřít WAPová stránka a na ní to objednat.
Motorola TX770 > Dancal > Philips Fizz > N2110 > E688 > N6150 > N6210 > N6310i > SE610 1 tyden (diky bohu) > N6610 > N6230 > N6230i > N6234 > N5800 > N C7 > Kingzone K1 > Yotaphone2
Sparrow
Junior

Odeslat příspěvekod Aljosha 10. 7. 2006 16:26

A aktivace denního tarifu by měla jít přes tu aplikaci a měla by se ti otevřít WAPová stránka a na ní to objednat.


No právě, na tý stránce (internetová nebo wapová?) vidím akorát tu hlášku, že mám službu aktivní a jestli to nefachá, ať vytroubím infolajnu. Nic víc. :pozor2
Aljosha
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aljosha 10. 7. 2006 17:06

tommy:-) píše:no tak mně to udělali jednoduše: úplně mi to deaktivovali a já si to znovu aktivoval na ten určitej den, jinak to taky blblo a nešlo prolongovat.o/quote]


Tak jsem na infolajnu volal opět a požadoval deaktivaci služby, kterou mi interní prohlížeč v telefonu i dvě kolegyně z dříve zpovídané infolinky tvrdily, že mám aktivní. Nyní jsem se po zevrubném prostudování nastavení u mého tel. čísla od infolinky dozvěděl, že služba vůbec není aktivní, nikdy nebyla a není ani záznam, že by byla v minulosti deaktivována. :shock: Tak mi ji prý zaktivuje a ať po ukončení hovoru vypnu/zapnu telefon a zkusím to znovu. Vše jsem udělal, jak radila a výsledek stále tentýž. S eurotelím navigátorem nenaviguju ani náhodou.... :x
Aljosha
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Fido+ 10. 7. 2006 23:22

Mam dojem, ze to jde aktivovat a deaktivovat pres sms tak to zkus takhle.
Fido+
Expert
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aljosha 12. 7. 2006 20:26

Přes sms nelze. Prej pouze prostřednictvím stažené aplikace nebo přímo ve značkové prodejně. :|
Mimochodem, předevčírem "zaktivovaná" služba ani po dvou dnech není funkční, volal jsem znovu na infolajnu i na linku datovejch specialistů, omlouvali se, že je to prej interní chyba jejich databáze. Požadavek na aktivaci služby byl korektně zadán už před dvěma dny, avšak v systému vyhnívá, nemá standardní status a jeho celá aktivace neproběhla do zdárného konce. Neví proč, budou to řešit s technickou podporou. Tak zase čekat den, dva, tři.....než se MATRIX umoudří. :? :lol:
Aljosha
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aljosha 13. 7. 2006 19:42

Tak dnes mi volali, že aktivace služby eurotel navigátor se konečně vydařila, systém ji strávil a mohu již jednodenní aktivace využívat. Pro jistotu jsem vypnul/zapnul telefon, zapnul gps, spustil tu jejich proklatou již několikrát (opět pro jistotu) přeinstalovávanou aplikaci a co myslíte?
Opět NIC. :pozor2 Stejná hláška, nemožnost službu aktivovat, prostě šmytec. Teda jestli je tohle "SLUŽBA", tak je zřejmě celej "Ou Tů" zralej na konkurz....

Takže další hovor s infolinkou, další vysvětlování, další problém předanej technikům, vážně mě to už po těch dnech s nefunkční službou přestává bavit. Vůči operátorovi začínám cítit lehkou averzi.... :x
Aljosha
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Aljosha 18. 7. 2006 18:32

Tak ani po pěti dnech nikdo z techniků od ET nevolal a problém neřešil. Když jsem se opakovaně dotazoval, kdy budu moci využívat jednodenní aktivaci Navigátoru u svého tlf. čísla, dostalo se mi opatrné odpovědi, že vlastně žádné pevně dané lhůty na vyřešení reklamace technici nemají, že se patrně opravdu jedná o problém na straně Eurotelu a jestli místo toho nechci aktivovat měsíční službu za paušál. To jsem zdvořile odmítl s tím, že tak často navigaci nevyužívám a že bych chtěl využívat možnost jednodenní aktivace, kterou nabízí a kterou mi nejsou schopni už několikátý týden (celkově) rozjet. :-(
Na to celkem férově zareagovala pracovnice infolinky s tím, že mi navrhuje aktivaci služby za měsíční paušál do doby, co bude můj problém s možností jednodenní aktivace ze strany ET vyřešen s poznámkou v systému, že se jedná o náhradní řešení a případná fakturovaná částka za tuto službu mi bude v budoucnosti plně kreditována. Nu což, férové řešení. :-)
Během několika minut jsem byl s Navigátorem plně funkční. Tak teď už jen čekat, kdy se ET podaří odstranit chybu s nemožností jednodenní aktivace....
"V životě je nejdůležitější PŘEŽÍT, všechno ostatní má nižší prioritu...." ;-)
Aljosha
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod andy321 26. 7. 2006 21:36

Mam 6230 a navigaci aktivni mam od cervna.
Taky jsem mel nejaky problem s doaktivovanim,
ale pokud si dobre vzpominam tak pomohlo vystoupit
a nastoupit (vypnout mobil).
Pri prechodu na mesicni pausal jsem dostal od Eurotelu
pomerne presny postup pro aktivaci. Obavam se ze problem
bude spise u Wayfinderu, protoze ten je dodavatelem
(a asi outsourcerem) celeho reseni.
andy321
Junior
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků