Avšak po vypršení oné třídenní zkušební doby se mi po spuštění aplikace objeví (vcelku logická) hláška, že "platnost účtu vypršela - chcete spustit prohlížeč a zakoupit prodloužení?" Potvrdím ANO, spustí se přes APN internet vnitřní prohlížeč a v něm stránka s textem:
"Pokud chcete službu využívat trvale, zavolejte prosím *11, kde vám operátor zapojí službu za pravidelný měsíční poplatek. Službu Eurotel Navigace již máte aktivovanou. Pokud se vám nedaří s navigací pracovat, kontaktujte prosím Eurotel Linku."
No a protože trvale navigaci využívat nechci a eurotelí aplikace při volbě tras, vyhledávání cílů a pod. stávkuje z důvodu vypršení platnosti účtu, volal jsem na infolinku. Tam mi nejprve nabízeli trvalé zapojení služby a když zjistili, že kvůli tomu opravdu nevolám,


Zkoušel jsem ještě TomToma, pracuje v pohodě, HW problémy vylučuju a instalovaná aplikace po zkušební dobu pracovala taky bezchybně, interní prohlížeč jsem zkoušel i zcela zbytečně i přenastavit na APN wap (žádný přenos), ale problém vidím opravdu v nastavení služeb na straně ET.

MĚL NĚKDO PODOBNÉ PROBLÉMY S JEDNODENNÍ AKTIVACÍ EUROTEL NAVIGÁTORU A POKUD ANO, JAK JE VYŘEŠIL...??

//Marek L.: Přesunuto do specializované sekce.